Ik snap er geen mallemoer meer van...
Ik heb een Mobile 2400+
code:
1
2
| AXMH2400QQF4C
IQYHA0417XPMW |
Zijn de eventuele code's als iemand ze wil weten...
Maar ik krijg hem onder geen beding, onder elk voltage stabiel... Zelfs standaard (600MHz op mijn mobo) werkt niet!!
Mijn moederbord is trouwens een Abit NF7-S rev. 2.0, dus hij zou goed moeten kunnen overclocken lijkt me...
Kan het trouwens aan de BIOS liggen? Ik gebruik namelijk de gemodde D23 van Fire nog wat... Die zou wat stabielere FSB's geven...
Heb ook al geprobeert om de CPU opnieuw te installeren, maar hij blijft weigeren om te werken... En ik ben door me oplossingen heen...
Heb al verschillende voltages getest, met verschillende snelheden... Maar niets lijkt te werken... Ik heb luchtkoeling, dus verder dan 1.9V op CPU wil ik gewoon niet gaan... Geheugen heeft al de max van de BIOS, dus die hoger gooien kan ik ook niet meer, tenzij ik hem ga modden, maar daar zit ik eigenlijk niet op te wachten...
Volgens mij is 1.9V al veel voor luchtkoeling... (Heb zelf de Coolermaster HHC-001 als luchtkoeling, en een 3 tal casefans er op aangesloten (4e kon ik niet aansluiten, draadje te kort

)
Wie o wie heeft voor mij een (verlossend) antwoord op mijn brandende, doch nederige vraag?
EDIT:
Heb nu trouwens 229 * 10.5 @ 1.8V met timings van 15-7-7-3, de sloomste timings die ik maar in kan stellen, en dat werkt ook al niet, want dan krijg ik een BSOD over NTFS.sys... Ik zal eens kijken wat ie doet, als ik de FSB wat verlaag...

(225 * 10.5)
EDIT2: Met een FSB van 225 en MP van 10.5 komt ie niet eens aan Windows toe, ben nu aan het kijken wat ie doet met 225 * 10... Trekt ie dus ook niet...
EDIT3: Kijken wat ie doet op de standaard snelheden (133 * 13.5) op 1.8V...
Geeft dus ook een BSOD...
Ik ben nu dus echt helemaal ten einde raad... En weet dus echt absoluut niet meer wat te doen, dus als iemand nog een tip heeft, dan hoor ik die maar wat graag!
Volgens mij is mijn CPU gewoon een beetje gaar of zo...
Trouwens... Heb de L12-mod nog niet gedaan, want die schijnt niet nodig te zijn...
Lijkt mij ook niet nodig nee... Mijn Mobile 2400+ doet het standaard al niet eens...
EDIT4:
Heb elk reepje los in slot 1 geprobeerd, maar ook dit helpt niet...
* CH4OS huilt als een klein kindje...
[
Voor 40% gewijzigd door
CH4OS op 02-09-2004 19:48
]