Ik ga binnen dit en enkele weken in nieuw systeem aanschaffen:
AMD Athlon64 3200+
Asus K8V (non se, non deluxe wegens geen firewire of wireless nodig)
2*512 MB kingston ram
Seagate 80GB SATA in RAID 1
Creative 9600
dvd, cdrw, sblive uit oude pc
antec PLUS 1080AMG en een paar enermax 80MM fans
Omdat ik geen floppy meer gebruik maar wel nodig heb voor de sata drivers dacht ik van men usb-floppy (NEC ding) van men laptop te gebruiken. Als ik legacy USB aanzet zal deze herkend worden als A drive tijdens windows XP install op dit mobo?
En werkt die Cool 'n Quiet nu betrouwbaar op de asus bordjes?
Met al die nieuwe technologieën en chipsets enzo is het moeilijk door de bomen het bos nog te zien wanneer je een nieuw systeem wil aanschaffen.
PS: weet iemand of de front-usb aansluiting van de antec kast zal werken met dit mobo of werken die enkel voor usb 1.1?
AMD Athlon64 3200+
Asus K8V (non se, non deluxe wegens geen firewire of wireless nodig)
2*512 MB kingston ram
Seagate 80GB SATA in RAID 1
Creative 9600
dvd, cdrw, sblive uit oude pc
antec PLUS 1080AMG en een paar enermax 80MM fans
Omdat ik geen floppy meer gebruik maar wel nodig heb voor de sata drivers dacht ik van men usb-floppy (NEC ding) van men laptop te gebruiken. Als ik legacy USB aanzet zal deze herkend worden als A drive tijdens windows XP install op dit mobo?
En werkt die Cool 'n Quiet nu betrouwbaar op de asus bordjes?
Met al die nieuwe technologieën en chipsets enzo is het moeilijk door de bomen het bos nog te zien wanneer je een nieuw systeem wil aanschaffen.
PS: weet iemand of de front-usb aansluiting van de antec kast zal werken met dit mobo of werken die enkel voor usb 1.1?