Woei! New Folder gooit er nog wat PK's bovenop wat resulteert in een zeer nette daily score! Tevens zorgt het ervoor dat we als team weer twee plekken in de daillies stijgen. 
Als we iets verder kijken, langs de nieuwe folder (naam is niet meer helemaal juist lijkt me
) dan weet ik eigenlijk niet waar te beginnen.
Hebben ze een stoelendans gehouden ofzo? Alles springt op een neer
Het BananaTeam doet met ruim 2k een flinke duit in het zakje, stijgt 7 daily plaatsen, maar nog meer: stijgt ook 1 plek overall! Vincent moet noodgedwongen zijn 14de stek inruilen voor de 15de, maar morgen kunnen we vast zijn counterflush tegemoet zien...
Toch vincent? kerel? komop he!
Ronnie van de Doorzon familie weet trouwens ook een plekkie te stijgen in de top30, maar als ik het goed zie kwam daar niet zoveel strijd aan te pas
Tot slot wil ik nog even de mijlpaal-behalers feliciteren en dan op naar weer een nieuwe dag, en een minimaal even mooie DPCH
Beloven jullie mij dat?
Als we iets verder kijken, langs de nieuwe folder (naam is niet meer helemaal juist lijkt me
Hebben ze een stoelendans gehouden ofzo? Alles springt op een neer

Het BananaTeam doet met ruim 2k een flinke duit in het zakje, stijgt 7 daily plaatsen, maar nog meer: stijgt ook 1 plek overall! Vincent moet noodgedwongen zijn 14de stek inruilen voor de 15de, maar morgen kunnen we vast zijn counterflush tegemoet zien...
Toch vincent? kerel? komop he!
Ronnie van de Doorzon familie weet trouwens ook een plekkie te stijgen in de top30, maar als ik het goed zie kwam daar niet zoveel strijd aan te pas
Tot slot wil ik nog even de mijlpaal-behalers feliciteren en dan op naar weer een nieuwe dag, en een minimaal even mooie DPCH
Folding@Home hitparade van 2004-07-04 Top 30 daily flushing members: (98/1223) = 8%
Top 30 Overall
Top 15 teams daily
Top 15 teams overall
Mijlpalen
|
Leden |
0 nieuwe leden |
Huh?? Niemand joinde gisteren DPC!!! Boehoehoehoeeeee.... :'( |
0 retirements |
Aantal leden: 1223 |
Folding@Home Links |
Folding@home FAQ |
Folding@home: site - software |
DPCH van gisteren |
DPC.StartKabel.nl |
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy