Toon posts:

Weet iemand met welk Pinnacle Product ik heb gewerkt?

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo hallo,

Ik heb nu net Pinnacle Studio 9 aangeschaft maar echt 't slechst uitgegeven geld ooit :( :( drama, veel te "simpel" in gebruik en tegelijkertijd veel te ongebruikersvriendelijk voor "moeilijkere" dingen zoals 3 "geluiden" tegelijk in&uitfaden (als het uberhaupt mogelijk is), 2 beelden door elkaar laten lopen etc. etc. :r :r...

Nu heb ik ooit in 2001 een studiootje gehuurd en daar gewerkt met een Pinnacle product, die kon eigenlijk alles en die zou ik graag kopen, wie weet welk Pinnacle product dat was/is? Hier een omschrijving van wat het kon/hoe het eruit zag:

* Je kon in- en uitzoomen op FRAMES en niet op tijd dus (dus alle frames laten zien of per 10, 20 wat je maar wilde)
* Delen van clips selecteren dmv het klikken op eerste&laatste frame en dan knippen/plakken (net als met cellen in Excel bijv)
* Je kon (net als bij het audioprogramma CoolEdit) meerdere clips onder elkaar zetten, zowel audio als video en dmv lijntjes naar beneden slepen in & uitfaden en het volume/"beeldzicht" bepalen.

Wie o wie verteld mij welk programma -wat dus al in Juni 2001- bestond dit was, of welk programma dezelfde mogelijkheden biedt????

THANX!!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 20:00

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Je hoeft niet iedere keer 2 topics te openen. 1 is voldoende, als je typfouten hebt gemaakt in de topictitel en daarom maak je een 2e topic aan, doe dat niet meer, maar vraag dan een mod om die tt aan te passen.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:09

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Wat is de URL van de studio, of het telnr? Dan gaan we het wel ff voor je navragen... 8)7

Oftewel: Wat heb je zelf al gedaan om erachter te komen?
( pinnacle site bezocht, gekeken bij prof. produkten? etc. etc. etc.)

:?

Bijvoorbeeld ff op http://www.pinnaclesys.co...sp?Division=0&Langue_id=6 kijken.....

[ Voor 20% gewijzigd door Coach4All op 04-07-2004 19:57 ]

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Verwijderd

Topicstarter
Wat een geldingsdrang allemaal hier, damn, als ik het zelf had gevonden had ik toch geen topic geplaatst lichtkasteel... en bij de productoverzichten van Pinnacle staat-ie niet want zoals ik al schreef was het 2001 en die producten staan niet meer op de site daar....

Waarom zou ik jou allemaal moeten vertellen wat ik al gedaan heb? Zodat jij kan "goedkeuren" dat ik een topic plaats? Get a life bro, als je me kunt helpen reply dat dan, zo niet fiets lekker verder en val iemand anders lastig.

Oh ja, de achtergrond van het programma was WIT en niet dat zilvergrijze wat ze nu hebben...

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:09

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Uhhh, wellicht dat je je teentjes wat kunt inkorten, ben je d'r niet zo snel meer op getrapt.... >:)

Op dit forum is het gebruikelijk dat je aangeeft wat je zelf al gedaan hebt, zodat we niet met z'n allen op dezelfde plek gaan kijken.....
(Echt waar hoor, lees de FAQ er maar eens op na.... B) )

Nu ga je me vast vertellen dat je ook al op de support pagina's van pinnacle hebt gekeken omdat daar vast wel programmatuur van een jaar of 4 oud besproken zal worden :X

[ Voor 4% gewijzigd door Coach4All op 04-07-2004 20:12 . Reden: BTW: mijn broertje heet geen Ruby ..... ]

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Wat er bedoelt wordt, is dat als je aangeeft wat je zelf hebt gedaan, er geen postings komen met een hint waarop je kan zeggen 'heb ik al naar gekeken' of i.d.

Afzeiken van iemand die je terechtwijst maar wel degelijk wil helpen draagt zeker niet aan je reputatie bij.

Lees de FAQ eens hoe een topic geopend moet worden.

Post ook eens op wat VIDEO-FORA en DV-Sites. Daar hangen ook vaak videofielen rond die je misschien kunnen helpen.

ARME AOW’er

Verwijderd

Nofi, maar je mag zelf ook wel iets meer onderzoek doen hoor :P

Aangezien je een studio gehuurd hebt, zal het wel professionele software geweest zijn. Op de website van pinnacle is een hoop te vinden..

http://www.pinnaclesys.com/default.asp?Langue_ID=6

..bijvoorbeeld 'liquid'

Afbeeldingslocatie: http://www.pinnaclesys.com/dotmedia/liquidblue/english(US)/img/pic_Liquid_gen.gif

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 20:04:
Wat een geldingsdrang allemaal hier, damn, als ik het zelf had gevonden had ik toch geen topic geplaatst lichtkasteel... en bij de productoverzichten van Pinnacle staat-ie niet want zoals ik al schreef was het 2001 en die producten staan niet meer op de site daar....

Waarom zou ik jou allemaal moeten vertellen wat ik al gedaan heb? Zodat jij kan "goedkeuren" dat ik een topic plaats? Get a life bro, als je me kunt helpen reply dat dan, zo niet fiets lekker verder en val iemand anders lastig.
*kuch* als je zo met mensen om gaat die je willen helpen, zoek het dan maar zelf uit :*

Het is je al eerder gevraagd, lees het volgende even door en bedenk dat je niet de enige bent met een vraag: FAQ Forumgedrag + http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Zie ook GuardianAngel in "Weet iemand met welk Pinnacle Product ik..." en Coach4All erboven :)

[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 04-07-2004 21:25 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.