Toon posts:

[win2003 server] installatie geheugen vergroten?

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben momenteel bezig om win2003 server te installeren vanuit DOS met een niet-bootable CD.

Heb eerst smartdrv.exe vanaf een win98 CD geladen omdat hierom wordt gevraagt bij de installatie van win2003.

Bij het begin van de installatie worden een grote hoeveelheid bestanden naar de harddisk gekopieerd. Ik weet alleen niet of deze naar de tijdelijke Virtual Disk gaan of naar de uiteindelijke locatie.

Het probleem begint hier. Wanneer 75 % is gekopieerd krijg ik de melding dat een bepaald bestand niet gekopieerd kan worden. Het bestand staat echter wel op de CD dus dat is vreemd. Ik ben toen nogmaals begonnen met de installatie (zonder eerst een format uit te voeren op de HD) en kwam toen op 98 % voordat ik weer dezelfde melding kreeg (voor een ander bestand nu). Ik dacht "ach, ben weer een stukje verder" en daarom probeerde ik het een 3e keer. Nu kwam ik weer op 75%.

Ik denk dat het virtueel geheugen dat smartdrv.exe aanmaakt (ik geloof 2GB) onvoldoende is voor deze installatie.

Is er een manier om dit op te lossen?

Alvast bedankt voor de hulp!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 15:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Download gewoon een Bootdisk van 98SE of ME bij http://www.bootdisk.com en gebruik die ;)

Verder denk ik dat je CD-ROM Drive brak is ??

[ Voor 11% gewijzigd door nero355 op 04-07-2004 15:38 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

1) je CD (drive) is brak
2) loop niet te kicken
3) maak je CD bootable.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Normaal gesproken zijn alle legale cd's die je van Microsoft krijgt bootable, en je kunt hem zelf ook nog wel bootable maken moet je even nieuw cdtje maken. Die je bijv met nero bootable maakt.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

wannahelp,

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat we op GoT elke stap van je installatieproces kunnen volgen :)

Ik stel dan ook voor dat je eens begint met rond te kijken op GoT ofdat je vergelijkbare problemen kan vinden - in het algemeen zijn de door jou genoemde problemen namelijk te wijten aan zoals alt-92 al zsgt kapott cd-rom's, kapot geheugen, en meer van dat soort zaken :)

Verder - je topic kicken binnen 24 uur is niet toegestaan :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.