Nou, ik ben dus bezig om de naam van me case te vectorizen in illustrator, maar ik snap geen fuck van dat programma

ik kon het ook laten doen voor 10€ bij dat beletteringsbedrijf, dus daarom probeer ik het eerst wel ff zelf.
Dit gedeelte snap ik niet echt:
Dan ga je ook met een transparente "fill" tekenen; in Illustrator heb je een figuur dat een vulkleur heeft : "fill" en een lijnkleur : "stroke" en een lijntype/lijndikte. Pak een 50% transparante fill in een andere kleur (paars of blauw) die nog net genoeg contrast geeft en pak een 100% transparante stroke (ziet eruit als een wit vakje met een rode streep erdoor).
Nu kun je gaan vectoriseren (ook wel "tracen" genoemd). Let wel dat een hoop dingen absoluut niet zo werken als in Photoshop: zo kun je een omtrek niet even makkelijk opvullen, maar moet je gewoon de fill color aanpassen.
Ik heb dus rechtsboven fill en stroke in gesteld, geeft nu netjes een blauwe kleur aan met 50% opacity, maar hoe ga ik nu aan de slag? Ik heb een 2e layer aangemaakt om de originele over te trekken, maar als ik een lijn trek, dan verdwijnt ie weer als ik aan de volgende begin, dus dat lijkt me niet de juiste manier. Iemand die me een beetje op weg kan helpen

?
[
Voor 9% gewijzigd door
_ferry_ op 22-02-2005 20:40
]