HEb winxp en een adsl via usbmodem via wannadoo en nu als ik ineens de internetexplorer opstart dan duurt het ongeveer 3 tot 5 minuten voordat hij gaat lopen tot die tijd reageert hij niet.... hij staat dan op bezig met downloaden www.google.nl bijv. Ik heb alles al gescant op virussen en spyware met de nieuwste devs. Wie weet hoe dit zou kunnen?
Verwijderd
Welke firewall gebruik je?
Ik had NPF 2002 en die vertraagde internet ook wel eens. Met ZoneAlarm nergens last van
Ik had NPF 2002 en die vertraagde internet ook wel eens. Met ZoneAlarm nergens last van
pings en tracert naar google is wel gewoon goed?
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
offtopic:
Persoonlijke mening na slechte ervaringen, neem het niet al te serieus: gebruik dan ook geen USB modem
Persoonlijke mening na slechte ervaringen, neem het niet al te serieus: gebruik dan ook geen USB modem
Maar goed, ik mis nog te veel info. Zijn er processen die je CPUtijd opslurpen, zijn andere browsers wel OK, is het netwerk verder OK, welk hardware heb je (en de juiste drivers en heb je wel alle windowsupdates) welke processen lopen er en welke IE plugins heb je (HJT, zie de Beveiliging & Virussen stickies), etc. Ook loopt er in SA al een dergelijk topic, [rml][ Explorer ] HEEL traag[/rml]
Omdat dit zoals het staat niets met Windows Operating Systems heeft te maken en verplaatsen me in deze vorm geen zin lijkt hebben, sluit ik het topic. Open evt. in BV of SA (afhankelijk van waar je een probleem verwacht) een nieuw topic maar geef dan wel meer info ajb
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()