☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
[ Voor 16% gewijzigd door crisp op 03-07-2004 12:38 ]
Intentionally left blank
Ik vind het nog steeds handig, hoor crisp
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Intentionally left blank
Tot dat ik er achter kwam dat je ook zo'n mooie posthistory hebt @ GoT
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
dat zou mooi zijn, heb er zelf een kleine 200, maar wat meer orde in die dingen zou enorm handig zijncrisp schreef op 03 juli 2004 @ 12:48:
Ik ben nog bezig met de nieuwe functionaliteit van React 1.9.3 inbakken, daar zit ook de mogelijkheid bij om zelf je bookmarks in mapjes te organiseren
een zoekfunctie voor je bookmarks ook

En zoiets als "Bookmarks weergeven per forum" zou ook handig zijn
"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg
Dat zit er toch in0xDEADBEEF schreef op 03 juli 2004 @ 14:31:
[ Voor 19% gewijzigd door P_de_B op 03-07-2004 14:55 ]
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
dat zit er in ja, alleen moet je hem dan wel elke keer dat je naar bookmarks gaat daar op zetten, dat ie instelling ondhoud zou wel makkelijk zijn.
bekende issue en ben ik ook aan het fixen0xDEADBEEF schreef op 03 juli 2004 @ 14:31:
Nu we toch bezig zijn: als je in je bookmarks klikt op "Sorteer op forumvolgorde", en dan met de knoppen rechtsonder wilt bladeren, gooit de pijl de selectie overhoop; maar het dropdown-menu niet.
Intentionally left blank
? bij mij gaat alles oke voor zover ik zie0xDEADBEEF schreef op 03 juli 2004 @ 14:31:
Nu we toch bezig zijn: als je in je bookmarks klikt op "Sorteer op forumvolgorde", en dan met de knoppen rechtsonder wilt bladeren, gooit de pijl de selectie overhoop; maar het dropdown-menu niet.
crisp schreef op 03 juli 2004 @ 12:48:
Ik ben nog bezig met de nieuwe functionaliteit van React 1.9.3 inbakken, daar zit ook de mogelijkheid bij om zelf je bookmarks in mapjes te organiseren
...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones