[Feat]Bookmarks indelen d.m.v. mappen

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Topicstarter
Ik maak redelijk veel gebruik van de bookmarkfunctie van React. Het is een makkelijke manier om interessante topics/discussie's vast te leggen om deze eventueel later nog eens te bekijken. :)

Naarmate je echter meer en meer topics in je bookmarks hebt staan, wordt het nogal lastig een bepaald topic snel terug te vinden omdat alles door elkaar staat en ook nog eens gesorteerd is op datum laatste reply. :|

Ik vraag me af in hoeverre het mogelijk (en wenselijk) is een functionaliteit aan de bookmarkfunctie toe te voegen zodat je je bookmarks kan indelen, naar onderwerp of subforum, doormiddel van mappen. :)

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
Ik maak ook vrij veel gebruik van de bookmark functie. Eens kijken hoe hierop gereageerd wordt.

*bookmarked* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
[rml][ feature] Bookmarks groeperen per fora[/rml]
[rml][ Feat]Groepen bij de bookmarks[/rml]

Is al eens aangevraagd en toen afgewezen voor de huidige versies. Ik vind het in ieder geval een leuke aanwinst en ben ook voor, maar of dat veel uitmaakt ;). Eens zien wat men er nu van vindt :).
edit:
Even stukje toegevoegd, omdat moto-moi wel gelijk heeft daarin ;).

[ Voor 15% gewijzigd door Harm op 26-12-2003 16:33 . Reden: BTW ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Harm schreef op 26 december 2003 @ 15:54:
Is al eens aangevraagd en toen afgewezen. Ik vind het in ieder geval een leuke aanwinst en ben ook voor, maar of dat veel uitmaakt ;). Eens zien wat men er nu van vindt :).
Het is niet afgewezen, chem heeft alleen gezegd dat het niet makkelijk is om te maken, en dat hij het daarom in de wishlist voor een komende versie heeft gezet. Dus dan zal hij het hebben over 2.X of later.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:37
Maar allebei de topics die Harm geeft zijn van september 2002, we zijn onderhand al meer dan 15 maanden verder, dus misschien is er in de tussentijd al wat gebeurd wat de ontwikkeling van dit zou kunnen versimpelen :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is ook nog een feature die ik mis, het lijkt me namelijk wel makkelijk om bookmarks per onderwerp in te delen.

Ik heb nou veel bookmarks door elkaar staan, dan zou je b.v. zelf groepen aanmaken. een groep voor mijn werk, een groep over casemodding, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 13:43

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Op zich wel interessant natuurlijk, maar voor the time being kun je het ook oplossen door je bookmarks een tag mee te geven bij de naam waarin je kunt herkennen om wat voor topic het gaat (geen replies van 'jamaar ik heb 4032 bookmarks, ik ga ze echt niet allemaal renamen', aub).

Systeem werkt wel aardig, alleen jammer dat volgorde beetje in de war raakt door het laatste reply-systeem. * DUX is wel geïnteresseerd in dit voorstel van de TS :)

[ Voor 9% gewijzigd door DUX op 27-12-2003 05:45 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:31

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Of dat je met een druk op de knop alle bestaande forumtitels (waar je toegang tot hebt :p)als categorie in de bookmarks worden gezet.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:26

chem

Reist de wereld rond

Ik heb het @ featurelist gezet.
misschien komt het zelfs ooit :+

Klaar voor een nieuwe uitdaging.