Het was niet de bedoeling mij alleen voor te stellen. Ik wilde alleen laten weten dat ik tijdens het surfen een nederlandse everglide website vond www.everglide.nl. Dacht dat het misschien aardig was voor een aantal mensen hier. Of zit ik ook gewoon in het verkeerde forum?
Je zit niet op het verkeerde forum. Je zal gewoon de regeltjes een beetje moeten volgen en dan ga je hier nog veel fun beleven!
Verwijderd
Begin hier eens te lezen:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Wat je fout doet.. dit forum is voor de technisch meer geengageerde mensen (die dus niet kunnen spellen
). Bedoeling is dat je topic hier een doel heeft (het oplossen van een vraagstuk/probleem) en dat je in je topicstart duidelijk uitlegt wat je vraag/probleem/stelling is en dat je daarnaast zelf ook nog wat werk doet.
Dus niet : help mijn toetsenbord doet het niet, maar: ik heb dit-en-dit tobo, en die-en-die windows versie, en het werkt niet.. ik heb die-en-die driver geprobeerd, enzovoort.
Gewoon een topic openen met 'dit ben ik, en hier is een link, klikken maar' is not done.. dat heet spam
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Wat je fout doet.. dit forum is voor de technisch meer geengageerde mensen (die dus niet kunnen spellen
Dus niet : help mijn toetsenbord doet het niet, maar: ik heb dit-en-dit tobo, en die-en-die windows versie, en het werkt niet.. ik heb die-en-die driver geprobeerd, enzovoort.
Gewoon een topic openen met 'dit ben ik, en hier is een link, klikken maar' is not done.. dat heet spam
Juist. In je eerste topic noemde je dat adres helemaal niet, maar dat terzijde.
Als iedereen een topic opent als hij zich registreert om zich voor te stellen is dat weliswaar leuk en gezellig, maar dan zouden er 100 topics per dag staan, wat toch niet echt opschiet
En over dat linkje, als iemand het zoekt heb ik er het volste vertrouwen in dat ze het zelf kunnen vinden, dus het is niet nodig er reklame voor te maken
Als iedereen een topic opent als hij zich registreert om zich voor te stellen is dat weliswaar leuk en gezellig, maar dan zouden er 100 topics per dag staan, wat toch niet echt opschiet
En over dat linkje, als iemand het zoekt heb ik er het volste vertrouwen in dat ze het zelf kunnen vinden, dus het is niet nodig er reklame voor te maken
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()