Hallo allemaal,
Ik heb een groot probleem met windows 98 se. Ik heb een aantal weken geleden een aantal onderdelen in mijn pc vernieuwd en nu zit ik met een probleem. Als ik in windows zit te werken dan gaat alles goed maar zodra ik 3dmark 2001 of 2003 ga draaien of iets anders ga doen wat grafisch is bijvoorbeeld spellen dan slaat mijn computer vast. Ik heb al van alles geprobeerd: Nieuwste drivers geinstalleerd, bios geupdate,processor teruggeclockt en verschillende moederborden maar niks werkte elke keer hetzelfde probleem. In windows xp kan ik wel gewoon alles doen daar slaat die geen een keer vast zelfs niet als die ver overgeclockt is.
Mijn pc specs:
Asus p4p800 met Intel 865PE chipset
Intel pentium 4 2,8 Ghz@ 3,15 Ghz
1 x 512 Mb ddr geheugen van hyundai electronics 3-4-4-8
Sapphire radeon 9500 Pro
Sound blaster liver 5.1
340 R IDE raid kaart
1 x 80 Gb maxtor harde schijf
1 x 20 Gb maxtor harde schijf
1 x 40 Gb seagate harde schijf
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Alvast bedankt.
Ik heb een groot probleem met windows 98 se. Ik heb een aantal weken geleden een aantal onderdelen in mijn pc vernieuwd en nu zit ik met een probleem. Als ik in windows zit te werken dan gaat alles goed maar zodra ik 3dmark 2001 of 2003 ga draaien of iets anders ga doen wat grafisch is bijvoorbeeld spellen dan slaat mijn computer vast. Ik heb al van alles geprobeerd: Nieuwste drivers geinstalleerd, bios geupdate,processor teruggeclockt en verschillende moederborden maar niks werkte elke keer hetzelfde probleem. In windows xp kan ik wel gewoon alles doen daar slaat die geen een keer vast zelfs niet als die ver overgeclockt is.
Mijn pc specs:
Asus p4p800 met Intel 865PE chipset
Intel pentium 4 2,8 Ghz@ 3,15 Ghz
1 x 512 Mb ddr geheugen van hyundai electronics 3-4-4-8
Sapphire radeon 9500 Pro
Sound blaster liver 5.1
340 R IDE raid kaart
1 x 80 Gb maxtor harde schijf
1 x 20 Gb maxtor harde schijf
1 x 40 Gb seagate harde schijf
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Alvast bedankt.
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire