Hallo allemaal,
Ik heb nu 512 mb geheugen in mijn computer zitten en ik zou graag willen weten of het veel verschil maakt als ik er 512 mb bij zou zetten en of ik dat merk als ik spellen aan het spelen ben. Ook zou ik willen weten of het veel verschil maakt als ik het geheugen in dual channel zou zetten. Als ik nu een benchmark doe voor het geheugen haalt die ongeveer 3300 Mb/s en als ik daar nu dual channel van maak zou dat dan veel sneller zijn??
Mijn computer setup is:
Asus p4p800 moederbord
1 x 512 mb ram van hyundai electronics 3-4-4-8
Pentium 4 2,8 Ghz @ 3,15 Ghz
Sapphire radeon 9500 pro
1 x 80 Gb harde schijf van maxtor
1 x 40 Gb harde schijf van seagate
1 x 20 Gb harde schijf van maxtor
Sound blaster live 5.1
Fsb draait op 225 Mhz.
Besturingssysteem is Windows XP home edition
Ik gebruik de computer het meest om spellen te spelen en ik doe niet aan videobewerking.
Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen. In ieder geval alvast bedankt voor jullie hulp.
Ik heb nu 512 mb geheugen in mijn computer zitten en ik zou graag willen weten of het veel verschil maakt als ik er 512 mb bij zou zetten en of ik dat merk als ik spellen aan het spelen ben. Ook zou ik willen weten of het veel verschil maakt als ik het geheugen in dual channel zou zetten. Als ik nu een benchmark doe voor het geheugen haalt die ongeveer 3300 Mb/s en als ik daar nu dual channel van maak zou dat dan veel sneller zijn??
Mijn computer setup is:
Asus p4p800 moederbord
1 x 512 mb ram van hyundai electronics 3-4-4-8
Pentium 4 2,8 Ghz @ 3,15 Ghz
Sapphire radeon 9500 pro
1 x 80 Gb harde schijf van maxtor
1 x 40 Gb harde schijf van seagate
1 x 20 Gb harde schijf van maxtor
Sound blaster live 5.1
Fsb draait op 225 Mhz.
Besturingssysteem is Windows XP home edition
Ik gebruik de computer het meest om spellen te spelen en ik doe niet aan videobewerking.
Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen. In ieder geval alvast bedankt voor jullie hulp.
[ Voor 3% gewijzigd door dennis112 op 02-07-2004 19:43 ]
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire