Hallo,
Sinds gister heb ik een nieuwe router, de Asus 500G, ik wil deze koppelen aan mijn SP 510. Tot nu toe heb ik het modem altijd op één computer gebruikt, maar nu wil ik er dus de ASUS 500G tussen zetten.
Nu lukt het me niet op de ASUS te laten connecten met de speedtouch.
Ik heb het modem al met de file van www.speedtouch.nl naar de "orginele" instellingen teruggezet, maar de Asus wil op de één op andere manier niet met het modem connecten.
De Speedtouch staat dus nu in "alleen modem" stand.
Alleen de Asus wil dus niet connecten.
Mijn gegevens :
ADSL van Wanadoo (Connected by KPN dus)
Alcatel Speedtouch 510 (v4) modem
Asus 500G Router
Mijn systeem draait op XP
Ik heb in de router de gegevens van de provider gezet via de QUICK setup maar ik krijg geen verbinding, in de status staat dan ook disconnent.
Wie heeft zo'n "setje" al aan de praat, en heeft voormij de "gegevens".
Hoe moet ik de IP adressen in de router configureren ?
Sinds gister heb ik een nieuwe router, de Asus 500G, ik wil deze koppelen aan mijn SP 510. Tot nu toe heb ik het modem altijd op één computer gebruikt, maar nu wil ik er dus de ASUS 500G tussen zetten.
Nu lukt het me niet op de ASUS te laten connecten met de speedtouch.
Ik heb het modem al met de file van www.speedtouch.nl naar de "orginele" instellingen teruggezet, maar de Asus wil op de één op andere manier niet met het modem connecten.
De Speedtouch staat dus nu in "alleen modem" stand.
Alleen de Asus wil dus niet connecten.
Mijn gegevens :
ADSL van Wanadoo (Connected by KPN dus)
Alcatel Speedtouch 510 (v4) modem
Asus 500G Router
Mijn systeem draait op XP
Ik heb in de router de gegevens van de provider gezet via de QUICK setup maar ik krijg geen verbinding, in de status staat dan ook disconnent.
Wie heeft zo'n "setje" al aan de praat, en heeft voormij de "gegevens".
Hoe moet ik de IP adressen in de router configureren ?
[ Voor 6% gewijzigd door Arnoldtwt op 03-07-2004 16:14 ]
NL - IT - RF - Marstek Venus E - Home Assistant