Probleem met Traktor DJ

Pagina: 1
Acties:

• GreX
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-07 09:26
Hoi hoi effe een vraag:

Ik gebruik momenteel een programma Traktor DJ Studio 2.0.0. misschien zegt het jullie wel niets!

Thuis heb ik een mengpaneel + 2 geluidskaarten in mijn pc.

Nu wil ik 1 van de 2 geluidskaarten Deck A laten aansturen en de andere geluidskaart Deck B. Is dit mogelijk??? (mij lukte het niet)

Weet iemand hoe dit wel kan, of heeft iemand een ander programma waar dit wel mogelijk mee is?????????

Dit programma heeft veel mogelijkheden OA: Scratchen, CUE, Pitch, enz enz enz

Groeten GreX en al vast bedankt

• GreX
Tis me al duidelijk

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 12:01
Kun je gelijk het antwoord even posten? :)
(dan weet de volgende meteen wat ie moet doen als hij/zij dit topic tegenkomt via de search)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Je kunt volgens mij in traktor (heb het ook sinds kort) maar 1 device instellen voor 2 kanalen. Dat zou betekenen dat je met een multichannel geluidskaart WEL een mixer aan kunt sluiten ,maar met 2 geluidskaarten niet. De multichannel optie werkt inderdaad ,want deze gebruik ik zelf. Echter kan ik nergens de functie vinden om 2 devices in te stellen (in opties staat maar 1 selectieveld om je geluidkaart te selecteren). Programma's als Atomix ,en Bpm studio hebben deze functie wel ,als je echter Traktor toch boven die programma's zet die je het liefst gebruikt ,zou ik gewoon een goedkoop multichannel geluidskaartje (al vanaf 10 euro te krijgen tegenwoordig) kopen ,en het daarmee doen. Ik kan je melden dat traktor bij mij zonder problemen werkt met AC97 onboard geluid van mijn moederbord. Succes!

Edit
Ow je weet het inmiddels ,misschien zou het wel nuttig zijn als je het hier idd ook poste :/

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 01:21 ]

Verwijderd

traktor sucks!!

download virtual dj!!

www.virtualdj.com

Ik gebruik het ook.
kunt heel makkelijk het instellen!
en het mixen/crossfaden/effecten zijn echt geweldig!

Groeten Erikjan

• GreX
Klopt Tractor DJ versi 1.xx ondersteunde het wel 2.xx niet omdat dit teveel problemen opleverde en de 3.xx die in de maak is ondersteund het wel weer!

Wel slecht van ze.

• GreX
HardstyleDude

Heb jij de volledige versie van Virtual DJ ???

Ik heb trial kan dus geen 2kaarten kiezen omdat die dus trial is kan jij mij hier aan helpen

Greets GreX

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

maybe offtopic, maar welk mengpaneeltje gebruik je grex?

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• GreX
Gemini PS-626 i

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
weet iemand trouwens hoe ik van een liedje (muziek en stem dus) alleen de muziek kan overzetten, en de tekst/stem verwijderen??? zodat ik zeg maar alleen de melodie heb zonder tekst/zang/stem...

• koningvaagheid
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-08 08:50
Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 01:19:
Je kunt volgens mij in traktor (heb het ook sinds kort) maar 1 device instellen voor 2 kanalen. Dat zou betekenen dat je met een multichannel geluidskaart WEL een mixer aan kunt sluiten ,maar met 2 geluidskaarten niet. De multichannel optie werkt inderdaad ,want deze gebruik ik zelf. Echter kan ik nergens de functie vinden om 2 devices in te stellen (in opties staat maar 1 selectieveld om je geluidkaart te selecteren). Programma's als Atomix ,en Bpm studio hebben deze functie wel ,als je echter Traktor toch boven die programma's zet die je het liefst gebruikt ,zou ik gewoon een goedkoop multichannel geluidskaartje (al vanaf 10 euro te krijgen tegenwoordig) kopen ,en het daarmee doen. Ik kan je melden dat traktor bij mij zonder problemen werkt met AC97 onboard geluid van mijn moederbord. Succes!

Edit
Ow je weet het inmiddels ,misschien zou het wel nuttig zijn als je het hier idd ook poste :/
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen, dwz met welke instellingen. Ik krijg het met m'n onboard geluidskaart niet voor elkaar. Ik krijg het wel voor elkaar dat ik door de master heen de monitor hoor, maar apart lukt het mij niet.
Pagina: 1