Toon posts:

[KDE] Taakbalk bovenaan?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

dit mag een beginnersvraag zijn, maar ik kom er echt niet uit! Ik ben bezig KDE 3.0 een very much like Mac OS X look te geven (ouderwets maarjah :P). Ik heb nu dus dat mooie quick launch ding onder, en bovenin heb ik een bureaubladmenu, maar ik wou geen takenbalk in de quick launcher. Dus nu moet ik via het bureabladmenu->vensters van desk/venster switchen. Kan ik een takenbalk ook bovenin het scherm hebben (KDE 1 had dat standard...)

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik hoop dat ik je verkeerd begrijp, maaruh....heb je al eens een drag&drop geprobeerd met de hele balk :?

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-02 21:06
Configure panel - main panel - position ?

Verwijderd

Topicstarter
neenee,

dat snap ik! Ik wil die icoontjes enzo beneden laten staan (dus ook eht K menu) en alleen de takenbalk (met actieve programma's) bovenaan. Drag & Stop lijkt dus niet te werken

• blaataaps
  • Niet online
Ik heb even de topictitel wat genormaliseerd.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-02 20:32

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

In KDE kan je een Wizard draaien die je PC een Mac OS X achtige Look&Feel geeft :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• froggie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

froggie

Kwaaak

Vooruit :P

Rechts klikken op de taakbalk -> Add -> Panel -> Child panel/External taskbar

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02 16:44

BoAC

Memento mori

Rechtermuisknop op je balk onderaan -> add -> panel -> Dock Application Bar
Deze kun je dan beetpakken en slepen naar boven ;)

Daarna kun je met je rechtermuisknop op je balk onderaan -> Configure panel de betreffende bar configureren

Verwijderd

Dat heet 'externe taakbalk'. Rechtermuisklik op kicker, toevoegen, paneel, externe taakbalk.

• blaataaps
  • Niet online
Dit lijken me voldoende tips om het zelf uit te vogelen nu, volgende keer zelf even wat langer proberen, succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.