een vriend van mij had ram gekocht voor zijn pc en gewoon er in gedaan en niet gekeken of het in zijn pc paste qua compatible. Na dit er in gedaan te hebben deed zijn pc niets meer. Mobo kapot concludeerde de vobis. Ik ga er nu een ander mnoederbord inzetten maar met de onderdelen er uit halen viel mijn ook op het volgende: er zit een rond gaatje in zijn processor bij de kant waar de processor het pijltje erin heeft staan. Hoort dit?
Bij vobis hebben ze dit denk ik niet gecheck en is misschien aleen de proc kapot.
De spec van de pc zijn denk ik niet heel erg nodig maar hies zijn ze
2gh proc
geforge 2 kaart 64 mb
256+256 mb ramddr
moederbord van chaintech
IK hoop dat jullie mij kunnen helpen
en ik jullie zo genoeg heb verteld als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag. Een foto kan ik nog niet plaatsen ik heb zelf geen camera maar zal wel komen.
M. V. G. Hans
ik zie net dat het in het verkeerde forum is geplaatst, ik zal vragen of ze deze sluiten en in de goede hem opnieuw openen, maar reakties zijn welkom.
Bij vobis hebben ze dit denk ik niet gecheck en is misschien aleen de proc kapot.
De spec van de pc zijn denk ik niet heel erg nodig maar hies zijn ze
2gh proc
geforge 2 kaart 64 mb
256+256 mb ramddr
moederbord van chaintech
IK hoop dat jullie mij kunnen helpen
M. V. G. Hans
ik zie net dat het in het verkeerde forum is geplaatst, ik zal vragen of ze deze sluiten en in de goede hem opnieuw openen, maar reakties zijn welkom.
[ Voor 8% gewijzigd door Ganzz op 01-07-2004 20:29 . Reden: foute plaatsing ]
[www.ganzz.nl]