Toon posts:

[IE] Geen broncode kunnen bekijken.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedennacht, heb al een beetje gezocht op google nog niet echt iets kunnen vinden :(

Het volgende is het probleem:
Als ik internet pagina's bekijk doet er niet toe welke (bijv tweakers.net) en ik wil de broncode bekijken. Dan laat hij gewoon helemaal niets zien hij opent kladblok niet (wat hij normaal wel deed) ik heb even rondgeneusd bij extra >> Internet-Opties >> Programma's >> HTML editor >> stond op word, toch even op kladblok gezet maar dat mocht niet baten.

Heeft iemand misschien enig idee.. waar ik zou kunnen zoeken in mijn windows xp profi ? ohja IE .6* :)

Zoals mijn dokter altijd zegt: "wat denkt u zelf dat het is"
Kan ik heel kort over zijn ik zou eerlijkwaar niet weten waar het aan zou kunenn liggen is de éérste keer dat ik dit meemaak. Alvast bedankt :)

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-08 15:20
Dit heb ik echt te vaak
Oplossing is simpel: Verwijder je cache (tijdelijke internet bestanden).

En het is gefixt

Verwijderd

Topicstarter
OverSoft schreef op 01 juli 2004 @ 01:50:
Dit heb ik echt te vaak
Oplossing is simpel: Verwijder je cache (tijdelijke internet bestanden).

En het is gefixt
Ok, is er nog een oplossing want er moet toch nog een oplossing zijn?.. ik bedoel alleen tijdelijke internet bestanden legen zal toch niet voldoende zijn of wel? :) OverSoft alsnog bedankt voor je bijdrage :):*)

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

Van Microsoft klik
Op Got:
Broncode verschijnt niet in Explorer
Broncode opvragen in IE

Met een beetje zoeken vind je genoeg.
En inderdaad leeg je tijdelijke internet bestanden en cookies is.

Be Stronger Than Your Excuses

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-04 16:06
Een andere mogelijkheid is dat je een virus hebt dat notepad infecteert. Er is een topic geweest op got dus als je zoekt bij Beveiliging en Virussen ofzo op notepad kan je hem vinden. Ik had het probleem namelijk zelf ook.

In andere woorden, scan je systeem op virussen en als er inderdaad blijkt dat een van je notepad.exe geinfecteerd is kan je hem verwijderen en vervangen door een van de andere notepad's die op je systeem aanwezig zijn. Notepad.exe komt namelijk 3 of 4 keer voor in windows XP en ze zijn allemaal hetzelfde.

Hier heb je trouwens een linkje naar mijn post in het topic waarin ik je een mogelijke oplossing geef: [rml]Johny58 in "[ malware] [ XP]Notepad.exe doet gek.."[/rml]

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.