[Counsterstrike] Steam Acount probleem :(

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:03
Beste mede tweakers,

Ik zit met een gigantisch probleem, ik kan één van de beste online games niet meer spelen.
Ik dacht vanmiddag laat Counterstrike maar weer eens installeren, dus nadat ik dat had gedaan, ook meteen even steam gedownload.
Ik had het al een maand of 6 niet meer gespeeld, dus ik moest even opzoek naar het wachtwoord en de account naam van mijn acount, dus ik geef mijn e-mail adress op. Paar minuten later krijg ik een mailtje, alles ingevuld en jep, hij deed het. Nu stond alleen nog maar Half-Life Deticated server in de ''My Games'' list, maar ik wilde Counterstrike er ook wel in hebben. Dus ik dubbel-klik op ''Counterstrike'' en volg netjes de stappen: Counterstrike > I allready own this product > Next > Alleen Counterstrike en Half-Life geselecteerd > Next > Clean up old files (recommended) > Next > Registering CD-Key with Steam.......> Duplicate CD-Key Hier begint het hele gezeik, het schijnt dat ik dus al een acount heb onder met deze CD-Key al geregistreerd (Het gaat hier trouwens om een Legale versie van Half-Life, de Half-Life Generations Box). Ikke dus op zoek gegaan naar een account die ik mischien eerder heb gebruikt. Gelukkig schoot er een acount naam te binnen, die ik eerder had gebruikt. Ikke snel naar: Retrieve a lost account > I know my account name > *naam ingevuld* >Gelukkig steam vond hem, alleen nu bleek dat er een mailtje was gestuurd naar het e-mail adres waarmee ik deze account heb geactiveerd, maar die wist ik niet meer......ik heb dus al tig keer geprobeerd het antwoord op mijn geheime vraag te raden (zinloos want ik weet de vraag niet, staat in het mailtje) Dus wat nu, er staat wel dat mijn CD-Key ge-reset moet worden, maar dan moet ik van alles naar Valve sturen wat mij dus geld kost...hoe zou ik dit op kunnen lossen??

Sorry, voor dit lange verhaal. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 30-06-2004 20:15 ]

• Yonix
  • Laatst online: 12:03
Niemand?

• BurnerT
  • Laatst online: 12:33
|:( zow die is errug haastig 8)7 |:(

wind je niet zo op en stuur gewoon even een serieus mailtje en HL kost maar 4.99 dus probeer ff rustig

Verwijderd

Jij weer? Ga eens heel snel de FAQ lezen, want jij valt heel negatief op vandaag. Eerst is het tot tweemaal toe je problemen in een niet relevant topic plaatsen, daarna open je een onwijs zoek-topic en nu ga zit je binnen 24 uur te kicken.

:w

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 23:07 ]

Dit topic is gesloten.