Heb ik net bij 3 online winkels al me spulletjes binnen gehad. Alles in elkaar en nu wil die dus niet helemaal uit
. Als ik de aan en uit schakelaar aan de achterkant aan doe dan gaan de fans al aan. Dan druk ik op de aan knop en start de pc gewoon op en gaat de power led branden. Als ik hem vervolgens weer uit doe (met de knop) blijft de achterste fan die rechtstreeks aan de voeding zit draaien. Wel heel zachtjes, maar de 2 fans aan de voorkant die ook aan de voeding zitten die staan wel stil. Als ik nu de aan knop weer indruk geeft het hdd ledje een flitsje en verder blijft de toestand hetzelfde.
Wanneer ik dan de schakelaar aan de achterkant weer uit en aan doe kan ik de pc weer aanzetten.
Vreemd, maar waar en ik weet niet wat het is. Er staat nog verder geen windows op omdat ik de brander nog niet heb, maar dit hoort niet volgens mij.
Ik hoop dat iemand weet wat er niet klopt of weet wat er kapot is.
Gr,
Rick
Setup van belang:
Zalman ZM400B
MSI K8N Neo
AMD 64 3200+
Lian-Li 6070
Wanneer ik dan de schakelaar aan de achterkant weer uit en aan doe kan ik de pc weer aanzetten.
Vreemd, maar waar en ik weet niet wat het is. Er staat nog verder geen windows op omdat ik de brander nog niet heb, maar dit hoort niet volgens mij.
Ik hoop dat iemand weet wat er niet klopt of weet wat er kapot is.
Gr,
Rick
Setup van belang:
Zalman ZM400B
MSI K8N Neo
AMD 64 3200+
Lian-Li 6070