De HTC Blue Angel (Qtek 9090 / MDA+VPA+XDA III / SPV M2000)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 13.471 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• IDtenT
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb vandaag een M2000 opgehaald, alleen heeft ie' een witte dode pixel (vrij in het midden van het scherm). Weet iemand of dit vaker voorkomt?
Ik zal morgen sowieso even de klantenservice van Orange bellen, om te informeren of er wat te regelen valt..

Slave of Thieves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-x
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-07 13:58
Speed_Sheep schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:34:
Ik heb hem zeker niet verkocht, bezit hem pas een week :)
Paar dagen geleden geupdate naar Windows Mobile 5.0. Vooral de reminder functie werkt prima. Daarnaast heb ik het probleem "persoon X niet kunnen horen, terwijl persoon X mij wel verstond bij een inkomend telefoon bericht" niet meer gehad bij WM 5.0.
Connecten werkt ook prima met ActiveSync, ondanks dat hij een error geeft dat IP niet verkregen kan worden.
Hoe kan je upgraden naar WM 5.0 ?! :P :P :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed_Sheep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-11-2021
De XDA-Developers Wiki heeft een mooie handleiding BA_5.1.1700_build_14343_Upgrade ;)

Systeemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34324

zijn er toevallig mensen met een 2020i specifiek model ph10d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
ff vraagje over het wlan gebeuren, op het moment dat hij in standby gaat ( met dat knopje ) stopt de wlan verbinding. Dit is nog al irritant als je met skype bereikbaar wilt zijn. Is hier een oplossing voor? (behalve dan hem niet op standby zetten)

de bluetooth blijft wel aan op die standby modus.. dus waarom de wlan niet?

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20006

Goedemorgen:

Ik zit nu al uren met instellingen te spelen, maar ik kom er niet meer uit.

Ik heb dit topic doorgebrowsed, maar er staat hier zoveel dat ik door al de bomen het bos niet meer zag.

Ik wil gewoon zodra ik op het werk ben het internet op kunnen via Wifi. Andere pda's hier op het werk doen het wel, maar deze niet.

Hij vind wel de accespoint en de netwerkverbinding, maar iedere keer als ik internet explorer probeer te starten, geeft hij aan dat ik een modem connection moet aanmaken.

Ik modem connection aanmaken, heb ik 5-tal opties. Dial up gsm, dial up gprs, irfa, en hayes on com1.

Ik neem aan dat de hayes on com1 mijn geintergeerde wifi adapter is, maar bij alle opties eist hij dat ik een dialup nummer in moet voeren. Maar tjah dat heb ik helemaal niet nodig.

Iemand een id, hoe je dus bij een qtek9090 wifi kan internetten @ work.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 12:51

Korakal

Up up up!

Modbreak:is er iemand die een nieuwe startpost voor de opvolger van dit topic wil bouwen? Zoja, laat het me even weten :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 666AnGeL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
Nieuwe T-mobile Firmware is uit!!!!!!
http://www.t-mobile.nl/za...rvice/mda_iii_upgrade.asp
Have fun!
( ben m zelf al aan het downloaden , kan dus nog niet vertellen hoe de nieuwe firmware het doet :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
fijn alweer een nieuwe firmware voor t-mobile orange heeft nog geen 1 updat gehad word er scheit ziek van klotuh service

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
Korakal schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:41:
Modbreak:is er iemand die een nieuwe startpost voor de opvolger van dit topic wil bouwen? Zoja, laat het me even weten :*
ja wil ik wel doen maar denk dak het dan aaanstaand weekend af heb als je het goed vind???

1337

• kaasszje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-07 16:53

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

Anoniem: 20006 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:46:
Goedemorgen:

Ik zit nu al uren met instellingen te spelen, maar ik kom er niet meer uit.

Ik heb dit topic doorgebrowsed, maar er staat hier zoveel dat ik door al de bomen het bos niet meer zag.

Ik wil gewoon zodra ik op het werk ben het internet op kunnen via Wifi. Andere pda's hier op het werk doen het wel, maar deze niet.

Hij vind wel de accespoint en de netwerkverbinding, maar iedere keer als ik internet explorer probeer te starten, geeft hij aan dat ik een modem connection moet aanmaken.

Ik modem connection aanmaken, heb ik 5-tal opties. Dial up gsm, dial up gprs, irfa, en hayes on com1.

Ik neem aan dat de hayes on com1 mijn geintergeerde wifi adapter is, maar bij alle opties eist hij dat ik een dialup nummer in moet voeren. Maar tjah dat heb ik helemaal niet nodig.

Iemand een id, hoe je dus bij een qtek9090 wifi kan internetten @ work.
Ik herken dit probleem.
Ik weet niet of het ondertussen al is opgelost.
Maar als je naar je wifi instellingen toe gaat..

(Dus wireless lan manager --> tools --> Network cards
Kom je in een lijstje met de wifi adapters, per adapter kan je aangeven dat deze een connectie naar internet moet maken. Maar ook op het andere tabblad kan je je netwerk kaarten naar internet laten verwijzen.
Ik zou het hier eens proberen

Ik ben verstopt zoek een ander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Ik heb per ongeluk een 2.5mm naar 3.5mm adapter gekocht voor een blue angel ipv een wizard. kan ik hier iemand blij mee maken mischien?

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-x
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-07 13:58
P5ycho schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:55:
Ik heb per ongeluk een 2.5mm naar 3.5mm adapter gekocht voor een blue angel ipv een wizard. kan ik hier iemand blij mee maken mischien?
Nou, ik wil m best hebben. Was je email? Of email mij nl_x at hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
check mijn profiel voor m'n mailadres.

edit: nee natuurlijk istie niet gratis, maar ik doe ook niet moeilijk.

[ Voor 43% gewijzigd door P5ycho op 10-01-2006 10:19 ]

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 16:03
nvidia schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:30:
leverancier uit België is Dangaard. De qtek 9090 zou leverbaar zijn de 1e of 2e week van december. Wat betreft de black edition = O2 moet ik mededelen dat men denkt dat deze enkel voor de qtek 8020 te verkrijgen zal zijn. Wordt zeker vervolgd ...
Ja, ik ben me er van bewust dat ik nu een heel oud topic omhoogschop, maar ik zit met een klein 'probleem'... Mijn SPV M2000 is 2 weken geleden overleden omdat 'ie niet zo goed tegen cola kan, gut wat vreemd :+. Nu ik dus weer op zoek moet gaan naar een 'nieuw toestel' leek de zwarte versie van de Qtek9090 me wel wat (Ik kwam 'm tegen op Google en was gelijk verliefd B)).

Nu heb ik geen zin in dom commentaar van 'Is de M5000 of de M3000 niks dan?', dat maak ik liever zelf uit, ik heb tot de laatste levensdag van m'n M2000 plezier van 't beestje gehad en hij ligt lekker in de hand en is niet dik en heeft tenminste wel een fatsoenlijk formaat scherm in tegenstelling tot de M3000/M5000... WindowsMobile2005 erop en ik ben tevree, maar nu dus de vraag; is de zwarte versie van dit leuke speeltje 'nog' ergens te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Niet dak weet, heb voor jou ff paar winkels bekeken en nergens staat ie nog vermeld dus ik denk dat je beetje te laat bent, zelfs de 9090 is zelfs nog moeilijk te krijgen dus ... maar ik doe de mijne mss wel weg mits er genoeg voor krijg ...

Interesse: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/myreact.gif

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06 17:24

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Vergeet niet dat Qtek9090 minder geschikt is voor WM5. Ik weet dat het wel werkt en draait maar let op, het is qua techniek meer gemaakt voor WM2003.

Waarom:
WM5 gebruikt andere opslagtechniek dan WM2003.
Je usergegevens worden dan in ROM opgeslagen ipv in RAM. In RAM worden alleen programma's gedraaid.
Je ziet daarom dat apparaten die WM5 voorbereid zijn, extra grote ROM hebben en kleinere RAM.
Qtek heeft 128 MB RAM en 64 MB ROM. Dat is kleiner dan Wizard die 128MB ROM en 64MB RAM heeft.

Je kan dus zien dat Wizard ontworpen is om met WM5 techniek te werken.
Zou je WM5 op WM2003 apparaat installeren, dan heb je praktisch geen ROM meer over, terwijl ie graag je persoonlijke gegevens (Mijn Documenten dus) op ROM wil opslaan.
Erg lastig zo. Je moet dus altijd je geheugenkaart erin laten.

Of vergis ik me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 16:03
Of je je vergist durf ik niet te zeggen, maar ik weet in ieder geval wel dat op mijn oude Qtek2020 (SPV M1000 dus) WM5 verdomd lekker draaide? En wat betreft data; daar zit ik niet zo mee, zoals je zelf al zegt; leve de SD kaartjes :)...

Dit moet je trouwens niet zien als 'Jermaine heeft een antwoordje klaar'-post, ik ben benieuwd naar ervaring(en) van anderen :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100965

Op die site staat: "The Partion Tool resets your Exteneded rom Password and you Will not be able to lock you EXT Rom if you revert back to CE2003"
Heeft iemand enig idee wat daarmee bedoeld wordt?
Wat gebeurt er dus, als ik weer terug zou willen naar WM2003?
(8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 23:54
Ik heb een zeer irritant probleem met TomTom 6 en BlueTooth op de 9090 en word er een beetje moe van want ik krijg het niet opgelost :/

Als volgt: Qtek 9090 met Broadcom BT stack 1.0.0 build 3900

Zodra ik TomTom 6 (6.00 en 6.02 geprobeerd) installeer dan kan ik geen verbinding meer maken met mijn Jabra BT135 headset. Als ik TomTom 6 eraf gooi maakt de 9090 direct wél weer verbinding met dezelfde reeds bestaande bluetooth shortcut voor de headset. :/

Iemand enig idee waarom dit is en hoe ik het op kan lossen?

Of heeft iemand mss een idee hoe ik de Broadcom BT stack vervang door die van Microsoft?

€50 tegoed bij Tibber energiecontract? Stuur me een DM⚡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162800

FlowDesign schreef op maandag 08 januari 2007 @ 14:50:
Ik heb een zeer irritant probleem met TomTom 6 en BlueTooth op de 9090 en word er een beetje moe van want ik krijg het niet opgelost :/

Als volgt: Qtek 9090 met Broadcom BT stack 1.0.0 build 3900

Zodra ik TomTom 6 (6.00 en 6.02 geprobeerd) installeer dan kan ik geen verbinding meer maken met mijn Jabra BT135 headset. Als ik TomTom 6 eraf gooi maakt de 9090 direct wél weer verbinding met dezelfde reeds bestaande bluetooth shortcut voor de headset. :/

Iemand enig idee waarom dit is en hoe ik het op kan lossen?

Of heeft iemand mss een idee hoe ik de Broadcom BT stack vervang door die van Microsoft?
Als je ff gezocht had je dit gevonden. Mazzel dat ik net zo ding voor weinig op de kop getikt heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uppie8374
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-05 18:18

uppie8374

Sousousou

Ik heb deze telefoon nu ongeveer 1,5 jaar en mag in juni/juli een nieuw toestel uit gaan zoeken. Het probleem wat ik met deze telefoon continu heb is dat ik bijna om de dag moet resetten omdat ik anders geen telefoontjes of smsjes meer binnen krijg. Dit gebeurd verder zonder dat ik dat door heb. De eerste keer dat dit gebeurde was ik dus een week niet bereikbaar, terwijl ik niets aan mijn telefoon merkte. Toen ik mijn telefoon een keer resette omdat ik te weinig video geheugen had (wat ook 9 van de 10 keer een onzin verhaal is... filmpjes van 20 á 30 MB die niet geladen kunnen worden terwijl ik nog 100 MB aan geheugen vrij heb) merkte ik pas dat ik een week niet bereikbaar was en dat een hoop mensen vermoedden dat ik van de aardbodem was verdwenen.

Anyway... ik hou het op een software probleem aangezien mijn broertje met een iets nieuwere versie hier nooit last van heeft gehad.

Maar om een lang verhaal kort te maken, mag ik dus dit jaar een nieuwe telefoon uitzoeken. Ik wil er alleen een die minstens net zo functioneel is, maar ook een die een even groot scherm heeft als de 9090. Heeft iemand ideeën?

Rebuilding knowledge database

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
uppie8374 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 20:35:
Ik heb deze telefoon nu ongeveer 1,5 jaar en mag in juni/juli een nieuw toestel uit gaan zoeken. Het probleem wat ik met deze telefoon continu heb is dat ik bijna om de dag moet resetten omdat ik anders geen telefoontjes of smsjes meer binnen krijg. Dit gebeurd verder zonder dat ik dat door heb. De eerste keer dat dit gebeurde was ik dus een week niet bereikbaar, terwijl ik niets aan mijn telefoon merkte. Toen ik mijn telefoon een keer resette omdat ik te weinig video geheugen had (wat ook 9 van de 10 keer een onzin verhaal is... filmpjes van 20 á 30 MB die niet geladen kunnen worden terwijl ik nog 100 MB aan geheugen vrij heb) merkte ik pas dat ik een week niet bereikbaar was en dat een hoop mensen vermoedden dat ik van de aardbodem was verdwenen.

Anyway... ik hou het op een software probleem aangezien mijn broertje met een iets nieuwere versie hier nooit last van heeft gehad.

Maar om een lang verhaal kort te maken, mag ik dus dit jaar een nieuwe telefoon uitzoeken. Ik wil er alleen een die minstens net zo functioneel is, maar ook een die een even groot scherm heeft als de 9090. Heeft iemand ideeën?
Nokia E90 word mijn volgende heb ook een wtek 9090 en ik vind ook windows mobile gewoon onstabiel en vaak vastlopend..

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 23:54
Anoniem: 162800 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 12:20:
[...]

Als je ff gezocht had je dit gevonden. Mazzel dat ik net zo ding voor weinig op de kop getikt heb :+
Als je goed had gelezen, dan had je gezien dat ik het probleem ook had mét build 3900. ;)

Ow en als je ook nog eens nagedacht had, dan had je kunnen weten dat TomTom 6! toen nog helemaal niet uit was. Met TomTom 5 bestaat het probleem namelijk niet.

[ Voor 42% gewijzigd door FlowDesign op 02-04-2007 00:24 ]

€50 tegoed bij Tibber energiecontract? Stuur me een DM⚡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162800

FlowDesign schreef op maandag 02 april 2007 @ 00:17:
[...]

Ow en als je ook nog eens nagedacht had, dan had je kunnen weten dat TomTom 6! toen nog helemaal niet uit was. Met TomTom 5 bestaat het probleem namelijk niet.
Ik heb ook geen problemen met TT6 op die BA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBergman
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2021
Hey, ik heb vanmiddag Qtek 9090 van vriend's pa gekregen, omdat het speakertje @ oor opgeblazen ofzo is....als ik er op zuig doet hij het goed...
Enig idee wat het kan zijn ?
ik kreeg er ook nog een oudere versie van Qtek bij waarvan het beeldscherm kapot is...zou ik die speaker in de 9090 kunnen zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119722

die oude van mijn draait WM6 momenteel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brbr4thepc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-07 16:19
Ik schop dit forum nu ff omhoog, maarreummm kan deze mda goed met TOMTOM 6 overweg?
alv bedankt :) ;)

[ Voor 6% gewijzigd door brbr4thepc op 02-10-2007 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brbr4thepc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-07 16:19
Kick, schop, omhoog;):D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:30

SkyStreaker

Move on up!

Ik realiseer mij dat dit natuurlijk een superkick is. Vanzelfsprekend heb ik zitten zoeken naar het antwoord maar ik kom telkens terecht bij de Qtek 9100. www.qtek9090.nl wil mij nog geen bevestigingsmail sturen voor activatie dus ik zit wat vast. KAN ik WM5 of WM6 installeren op mijn Qtek, ja of nee? Dat is eigenlijk het enige antwoord wat ik zoek :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ja, dat kan.
WM5:
Er hebben hier al mensen gereageerd die het draaien.
(moi incluis, werkt een stuk prettiger dan 2003SE).

WM6: idem dito, zelfs WM6.1 kan.
XDA-developers heeft daar ook info over staan.

Of het ook op jouw specifieke apparaat werkt (want je zegt er niet bij of het een branded/non-branded of retail device is) vallen echter geen garanties op te geven.

[ Voor 42% gewijzigd door alt-92 op 07-04-2008 01:50 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

alt-92 schreef op maandag 07 april 2008 @ 01:42:
Ja, dat kan.
WM5:
Er hebben hier al mensen gereageerd die het draaien.
(moi incluis, werkt een stuk prettiger dan 2003SE).

WM6: idem dito, zelfs WM6.1 kan.
XDA-developers heeft daar ook info over staan.

Of het ook op jouw specifieke apparaat werkt (want je zegt er niet bij of het een branded/non-branded of retail device is) vallen echter geen garanties op te geven.
Aangezien je met xda hier strooit: *knip* gelieve niet naar je vraag op een ander forum door te verwijzen

Dat is mijn post. Echter, nu al belangrijk... Lost dit het gedonder met WiFi op? Alles zou in principe moeten werken, connect met mijn router, mac-adres is goed en al die dingen... Maar hoe ik hem ook instel, de handleidingen op internet die ik gevonden heb volgend, hij wil alleen internetten via GPRS of via de cradle.

[ Voor 6% gewijzigd door pven op 07-04-2008 09:18 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Dan quote ik mijzelf even:

--------------------------------------------------------------------------------

At first, let me be as specific and complete informative as possible:

Goal: Updating from WM 2003 SE to WM 6.
Type of user: Gaming, Entertainment, WiFi-user (browsing the internet on my bed for all I care

Device information (Qtek 9090, Dutch KPN Logo, However English OS)

* Upgrade-file that I used to confirm what Language I have and worked is: eng-wm3-1-BA_BP_WWE_KPN_14000_730_11200_Ship.exe
* PH20B (verified it with the wizard from your site) FCC ID: NM8BLUEANGEL
* DeviceData.txt -> PH20B 0 B WWE E BRIGH001 1.40.00 0 0 1.40.730 1.12.00 12.00
* S/N: HT514D612540 /// P/N: 99HAB009-00 T01
* WM Version: 4.21.1088
* ROM 1.40.00 03/10/05 Radio 1.12.00 Prot 1337.42 ExtROM 1.40.730
* Flash chip type : 28f128k3
* Windows XP MCE NL SP2 with ActiveSync 4.5 being used.

If you need more info, please ask

Now... First of all, considering my kind of usage. Is it actually usefull for me to upgrade? I do would like to play the newest games if so far possible.

The thing where I get halted is getting the device into BootLoader-mode. I use the trick again and again. But only the screen darkens and I get into recording mode. I can make this out, soft resetting only, well, soft-resets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

SkyStreaker schreef op maandag 07 april 2008 @ 05:33:
Echter, nu al belangrijk... Lost dit het gedonder met WiFi op?
Welk gedonder met WiFi?
Alles zou in principe moeten werken, connect met mijn router, mac-adres is goed en al die dingen... Maar hoe ik hem ook instel, de handleidingen op internet die ik gevonden heb volgend, hij wil alleen internetten via GPRS of via de cradle.
Is dat niet een kwestie van je verbindingen in het juiste profiel zetten?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
*weg*

Daar hebben we http://tweakers.net/aanbod voor

[ Voor 95% gewijzigd door pven op 08-06-2008 10:46 ]

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kielligzind2
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-03 12:30
Kijk eens wat ik op zolder vond :)
moest even googelen wat voor een PDA het was

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R3dDx8vH4n5FB2BigWnr4F-y8W4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GanSKzxLaMDSBkr89hT6sgeq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CQ6b62-U8uJOj7y-9ubHwWiU29M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VtNuKgiVxnfSDZRlaEMNWUtF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WPSGjBEZc6ulkeNPFMNKobPLkP8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FkdcFo6NTOOCTlFXAYcJpPAt.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g0h4OVaGCacm6xgIIgQLy7Ec75s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h4BNn3pJg4Guq4983GaiCwaT.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste