Toon posts:

Flash Filmpje Downloaden [Javascript]

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb al meerdere malen geprobeerd om een flash filmpje te downloaden, voor een presentatie van een kennis. De search heb ik al gebruikt, maar tot nu toe heb ik niet kunnen vinden waar ik naar op zoek ben. Het desbetreffende filmpje is te vinden op:

http://www.achmeahealth.n...w&html=flashfilmpjes.html
Het gaat om het fimpje "kinderen met koorts"

Ik heb het al geprobeerd met TeleportPro, CoCoSoft StreamDown.
Tot nu toe heb ik het werkelijke adres van het filmpje niet weten te achterhalen.
Wanneer ik de eigenschappen bekijk, wordt het volgende weergegeven:

javascript:openCentered(%20'/showanimatie.php?animatie=kinderen_met_koorts.swf', 'animatie', '', '461', '498')

Hij opent dus een nieuwe browser en speelt daar het filmpje in af. Ik heb ook al gebrobeerd om de opdrachtregel te veranderen, dus dat "javascript.....etc. weg te laten, maar het wil maar niet lukken. Het lijkt mij dat er toch een manier moet zijn om hem te downloaden, misschien weet iemand raad ....???

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
(jarig!)
Dit is in ieder geval de pagina waar die hij opent. Nu kijken of ik de directe link naar de animatie kan vinden.
Bingo. Directe link naar het .swf bestand.

offtopic:
:> akrukkert

[ Voor 28% gewijzigd door G F0rce 1 op 29-06-2004 19:23 ]

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Verwijderd

Topicstarter
Echt geweldig! Bedankt! Kan ik hem toevoegen aan de powerPoint!
Hier zullen ze wel heel erg blij mee zijn!

Van mij mag hij op slot _/-\o_ :)

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

En dan nog even uitleggen hoe je dat hebt gedaan ... je achterhaalt de pagina waarnaar de link verwijst (gaat via javascript zoals je kunt zien in je statusbar), die plak je achter de URL van de site en je krijg de betreffende pagina in je browser zonder beperkingen, je vraagt de source van die pagina op en zoekt naar de verwijzing naar de .swf.

Mother, will they like this song?

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

Even wat uitleg ;)

Je gaat naar de pagina waar het filmpje daadwerkelijk te zien is. Dan rechtsklik op een leeg stukje pagina en dan op view source klikken (of open hem eventueel met frontpage o.i.d.)
[code]er" align="">
<param name="movie" value="/flash/pre_leader.swf?leader=/flash/leader1_msd.swf&film=/flash/kinderen_met_koorts.swf">
<param name="quality" value="hi[/code]

/flash/kinderen_met_koorts.swf plak je in de originele link (achmeahealth.nl dus)
met http://www.achmeahealth.nl/flash/kinderen_met_koorts.swf tot gevolg
kind kan de was doen

thx TheLunatic :>

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de uitleg, heb ik echt wat aan!
Heb het direct even uitgeprobeerd en ik snap het, dus ik ga gelijk meer filmpjes downloaden ;)

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 12:01
Mooi voor jou ;) , maar dit staat niet echt tussen de geluidskaarten en speakers die we hier in AV behandelen :P , dus voortaan ff op de juiste plek neerplempen.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.