Internet Gateway zomaar opgedoken in NW verbindingen

Pagina: 1
Acties:

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:40

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Topicstarter
Ik heb dus een probleem met het downloaden van files. Dat lukt mij niet. Nu wilde ik de TCP eigenschappen gaan nakijken van de netwerkkaart, maar zag ik daar ineens Internet Gateway
Wanadoo AJ op Gezien_Graaf staan.

Ik heb geen idee wat dit is, en ik ken geen gezin graaf, en heb deze zelf ook niet toegevoegd.

Ik kan wel proberen verbinding te maken, maar dat lukt niet. Ook kan ik eigenschappen opvragen, maar dat werkt ook niet, ik zie niks dat mij meer informatie kan verschaffen. Heeft iemand dit al es meegemaakt?

Bij eigenschappen staat: met deze computer krijgt U via een gedeelde internetverbinding toegang tot het internet.

[ Voor 11% gewijzigd door REDFISH op 29-06-2004 16:41 ]

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Doe je uPnP uit in je Services :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• REDFISH

REDFISH

Topicstarter
Het is er alleen als ik een ip adres heb gekregen van de DHCP.

Bedoel je de Universele Plug en play apparaathost?

Verwijderd

Dit heb ik ook gehad, heeft geloof ik ook te maken met het installeren van bepaalde netwerkonderdelen.

Netwerkverbindingen > Menubalk, Geavanceerd, Optionele Netwerkonderdelen.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:25
Heb ik ook eens gehad.. toen had een of andere knurft op het @Home netwerk zijn kabeltjes verkeerd omgezet bij zijn pc die internet sharede.. Iedereen in ons subnet met Windows XP als OS kreeg deze gateway

Krijg je zoiets:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jsdejong/connection.jpg

De "SSDP Discovery Service" zorgt trouwens voor deze connectie; die ff stoppen en je kan weer verder..

[ Voor 37% gewijzigd door Krypt op 29-06-2004 16:57 ]

Pvouput live

• REDFISH

REDFISH

Topicstarter
Ja ik heb die 2 services uitgezet, en de gateway is nu weg. Maar het downloaden lukt nog steeds niet, moet ik maar effe verder op zoeken.
Pagina: 1