Toon posts:

[xbox[ loop-knok spel gezocht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een x-box gekocht en nu ben ik eigenlijk op zoke naar een loop en knok spel maar dan wel 1 voor multiplayer. Ninja gaiden lijkt me wel kicken maar is maar met 1 speler.

Ik ben dus op zoek naar een spel in de trend van final fight (voor wie het zich nog herinnert op de snes) of wat meer recenter bijvoorbeeld fighting force, zijn die er op de xbox ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op deze website kun je keurig kijken wat er allemaal te verkrijgen is met of zonder de Live functie.

XBox Game Catalogus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan kan je best gaan voor

LotR the two towers/ the return of the king
Teenage mutant ninja turtels
Hunter: the Reckoning

Die zijn Final Fight achtig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

AzzKickah

06-CENSORED

offtopic:
Whehe ik las de title eerst "in het engels" zeg maar, dus als "loep-nok spel"... 8)7 Ik d8 HUH :? een wat voor spel? :)

[ Voor 14% gewijzigd door AzzKickah op 29-06-2004 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eind van dit jaar komt Spikeout Battlestreet uit, een spel van sega in de trant van Streets of Rage. Volledig 3d en super veel knokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:44

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

offtopic:
je zou zulk soort vragen het beste in Het Grote Xbox Topic kunnen stellen...

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:09
Minority report. Vind ik een vet spel, omdat hij zoveel lijkt op die oude knok spelletjes van vroeger.
Je slaat mensen in elkaar, en als ze dan duizelig worden kan je ze vastpakken (eventueel nog een paar klappen verkopen) en ze vervolgens ergens in jassen... zoals ramen, reclame borden, van gebouwen af, van trappen af. Met de ragdoll physics is echt een soort Jacksass gebeuren, heel vermakelijk:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
spikeout battle street ziet er idd vet uit zeg, hopenlijk is er ook een goede multiplayer maar dan niet op live maar gewoon op zelfde scherm (splitscreen vind ik altijd waardeloos)

teenage mutant ninja turtels moah die vond ik niet zo, heb m wel bekeken maar vond m beetje kinds gemaakt, had meer tijd aan besteed mogen worden

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Hunter : the Reckoning is erg leuk om met 2 of meer spelers te spelen, en die is nu ook nog best wel goedkoop. Cam controls is wel een aardig minpunt, maar voor de rest is het erg vermakelijk.
Pagina: 1