Nieuw Casemod

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteZZz
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-12-2023
Het is zo al dat ik door 2 fast 2 furious de smaak een beetje meepakte, dat is immers auto's een andere look geven. 2 the point: ik heb nu zelf een zilvere lian li imitatie kast, met nog koolance exos zilver waterkooling.
nu wil ik een kompleet eigen kast maken, wil af van de standaard formgevind van een pc kast. en wil een waterkoelingset en kast in 1 maken zodat et ook nog eens naar lanparty's meegenomen kan worden.
Hebben mensen hier al ervaring mee? ik namelijk nog niet.... dus zal posten tot wat mijn eigen ondernemingen zijn, en zal hier ook foto's van proberen te maken. (en te posten ofcourse :P )
mijn huidige pc (helaas niet recent) staat op deze site http://stezzzcasemodding.tk

SteZZz is the Name, Everything is my Game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik voorzie een slotje :P

je titel kunnen aanpassen en meer uitleg bij de mod geven :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bouw me kasten altijd van 12mm MDF makkelijk te bewerken en af te werken, een ander goed bouwmateriaal is aluminium.

Waar wou je hem zelf van gaan maken?

(Zoals Mojo al zei, zo als dit topic nu is verwacht ik wel een slotje, verduidelijk de titel een beetje en je tekstopmaak, misschien ook nog wat bouwtekeningetjes.)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteZZz
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 16:49:
Ik bouw me kasten altijd van 12mm MDF makkelijk te bewerken en af te werken, een ander goed bouwmateriaal is aluminium.

Waar wou je hem zelf van gaan maken?

(Zoals Mojo al zei, zo als dit topic nu is verwacht ik wel een slotje, verduidelijk de titel een beetje en je tekstopmaak, misschien ook nog wat bouwtekeningetjes.)
hoe doe ik dit? :S op welke manier kan ik de topic naam wijzigen, en meer uitleg van de mod komt zodra ik begin met bouwen ofcourse :D er moet eerst een bouwplan komen enzo :D

[ Voor 16% gewijzigd door SteZZz op 28-06-2004 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Dan stel ik voor dat je dit topic laat sluiten, je bouwplan maakt, begint aan je mod, en als je ergens halverwege bent eens n topic opent met uitleg en pics van je mod.

Als je de search even induikt vind je ontelbare topics waarin informatie wordt gegeven over te gebruiken materialen, gereedschappen, werkwijzen, tips&truuks, etcetera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteZZz
hmmzz. waarom dit dan? ik heb vakantie en wil dit project snel gedaan hebben.
het zal dus in hele korte tijd snel vooruitgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
dan kunnen we dus in korte tijd een nieuwe topic, met uitgebreide topicstart verwachten ;)

iig succes met je mod.

[ Voor 13% gewijzigd door LifeTecH op 28-06-2004 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-07 16:10

BJD

Welkom hier @ GoT steZZz.
Zoiets als je nu noemt heet een Casemod in Progress, waarvoor je toetstemming van Acouse of euss nodig hebt. Lees aub voordar je een topic opent de GoT FAQ.

Verder heeft CME ook nog een eigen policy die je hier kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hackjedi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 22:35
kan je ff de goede url posten aub, want die .tk heeft z'n max bereikt.

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Je titel alleen al zegt genoeg: jij hebt Welkom in Casemodding & Elektronica (Policy) niet gelezen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.