[.NET] free GUI components, zijn ze er nog?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:47
Ik ben op zoek naar een goede set componenten waar ik mijn .NET applicatie kan opleuken. Helaas bevat het .net framework geen geavanceerde gui-grappen, zoals dockable windows of office 2003 menu's.

Bij het afstruinen van internet mbv google kwam ik alleen op sites terecht met hele mooie GUI componenten, maar ook een heel erg mooi prijskaartje :(

Toen ik dit topic tegenkwam, was ik dolenthousiast, maar dit gevoel werd alweer snel de grond in geboord toen ik op de site zag dat je toch weer 300 dollar moet dokken :(

Aangezien ik niet van plan ben om voor een set van deze componenten enkele honderden euro's te lappen, zou ik graag van jullie willen weten of er (nog) open-source GUI components bestaan.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:27

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Programming & Webscripting gaat over het zelf programmeren van software. Wat jij zoekt is standaard software, welke bovendien aan speciale specificaties (het moet gratis zijn) voldoen. :)

Hier is Programming & Webscripting niet voor bedoeld; zoekmachines als Google, sites als hotscripts.com, www.asp.net (control gallery) en sourceforge zijn hier beter geschikt voor. :)

Component request, evenals script request, staan we hier niet toe. Vandaar dat deze dicht gaat. :)

[ Voor 91% gewijzigd door gorgi_19 op 28-06-2004 15:57 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.