heb net gebeld met tell me de nieuwe tarieven zijn niet ten nadelen van de klant dus opzeggen gaat niet,hij is nu verder aan het informeren voor mij,omdat ik nu de hi-30 wil (ik heb hi-50 al 2 jaar en moet nog 2 jaar)men mag 1x per half jaar maar één stap terug doen! misschien dat het nu ivm met de nieuwe tarieven anders is en dat dat gratis kan,persoonlijk berich komt nog voor de mensen die al een hi abo hebben (langer)
Was gister bij een UMTS training van KPN en volgens een van de insiders. Gaan de nieuwe tarieven ook voor oude klanten gelden.
ik had al gelezen dat het ook voor oudere klanten gold,die krijgen vanzelf een bericht thuisgestuurd met die mededeling
Bij www.typhone.nl loopt een leuke actie, cashback, KPN Hi 20 voor €5,- per maand, twee jaar lang. SMS en bellen voor wienog centen zeg ik
Op GsmEasy kan het nog goedkoper!!! Krijg je nu voor een HI20 voor 2 jaar een cashback van €403,-
Daar heb ik hem vandaan sinds 3 weken en als het goed is volgende week de cashback op de rekening. Dan bel ik voor 3 euro per maand met 125 belminuten/250 smsjes
Daar heb ik hem vandaan sinds 3 weken en als het goed is volgende week de cashback op de rekening. Dan bel ik voor 3 euro per maand met 125 belminuten/250 smsjes
op www.hi.nl staat wat over dat het met abbo's voordeliger is, we hebben dus een bevestiging! nu het aanbod nog ik hoop dat het in mijn brievenbus ligt als ik thuis kom
Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
Die cashbacks is dat wel te vertrouwen??
ik bedoel: wie geeft er nou 403 euro weg..... (voor nix
)
ik bedoel: wie geeft er nou 403 euro weg..... (voor nix
Verwijderd
Eens even kijken of het mogelijk is om nu van het abonnement af te komen.
ik betaalde voor 200 smsjes maar krijg er nu ineens 450.
dit maak ik nooit op, en de belminuten ook niet trouwens.
ik betaalde voor 200 smsjes maar krijg er nu ineens 450.
dit maak ik nooit op, en de belminuten ook niet trouwens.
idd en wat moet ik nu opeens met 450 belminuten en 900 smsjes!ik wil terug naar 30
Verwijderd
ik heb in januari m´n hi abbo opgezegd wegens prijsverhogingen, maar nu ik dit zie wil ik wel weer terug naar hi, aangezien t-mobile hard zuigt qua bereik...ik heb m´n hi-nummer toen over laten zetten naar prepaid en dat nummer wil ik graag behouden en weer terug laten zetten naar abbo
echter, denken jullie dat kpn moeilijk gaat doen aangezien ik een contract al eens voortijdig heb beeindigd?
echter, denken jullie dat kpn moeilijk gaat doen aangezien ik een contract al eens voortijdig heb beeindigd?
@robin e710: Ik heb vorig jaar bij GSM Easy ook mijn telfort abbo verlengt en daarbij cashback gekregen (120 euro). Dus ik ga ervanuit dat het deze keer ook gewoon goed gaat
Kijk anders een op http://www.telecomvergelijker.nl/shop/103 , hier staan goeie commentaren over GSM Easy en mijn ervaring is ook goed!! Reageren snel op e-mail, orderstatus en duidelijke website.
Kijk anders een op http://www.telecomvergelijker.nl/shop/103 , hier staan goeie commentaren over GSM Easy en mijn ervaring is ook goed!! Reageren snel op e-mail, orderstatus en duidelijke website.
Je kan 1x per half jaar je abbo verlagen, moet je wel 20 euro dokken, dat is een beetje jammer, mischien kan het nu kosteloosrooie60 schreef op 01 juli 2004 @ 15:58:
idd en wat moet ik nu opeens met 450 belminuten en 900 smsjes!ik wil terug naar 30
Ik heb een HI 40 maar 650 smsjes is wel erg veel, ik ga naar hi30, je kan helaas maar een stap terug doen per half jaar
Verwijderd
En dus is het imo wel degelijk een negatieve wijziging voor sommigen.. Dit dacht ik zelf namelijk ook al. Zit nu op Hi20, en krijg dat zelfs niet op iedere maand. Dus waarom zou ik in Godsnaam nog meer SMS'jes en belminuten willen?Slasher schreef op 01 juli 2004 @ 16:15:
[...]
Je kan 1x per half jaar je abbo verlagen, moet je wel 20 euro dokken, dat is een beetje jammer, mischien kan het nu kosteloos
Ik heb een HI 40 maar 650 smsjes is wel erg veel, ik ga naar hi30, je kan helaas maar een stap terug doen per half jaar
Naja, misschien dat dat Hi 15 nog wat wordt
op telecomvergelijker las ik meerdere malen dat het wel kosteloos zou kunnen?stap lager doen ivm wijziging tarieven,hi klanten die al langer klant zijn zouden een bericht van hi krijgen las ik?dus maar ff afwachten
De man bij Tellme zei me niets te weten over kosteloos stap terug doen,wel dat het eenmalig €17 koste
er moet toch ergens iets van waar zijn wat ze daar allemaal zeggen op telecomvergelijker?waar rook is ,is vuur toch?
De man bij Tellme zei me niets te weten over kosteloos stap terug doen,wel dat het eenmalig €17 koste
er moet toch ergens iets van waar zijn wat ze daar allemaal zeggen op telecomvergelijker?waar rook is ,is vuur toch?
Als je normaal gesproken bij een winkel een abo afsluit betaal je nog allerlei extra kosten: meestal je telefoon die je erbij 'krijgt', het gebouw waar de aanbieder inzit e.d. Als je bij een dergelijke internetsite een abo afsluit kun je ervoor kiezen om ipv een telefoontje cash-geld te krijgen. Als je al een goede telefoon hebt is dit dus veel handiger. Meestal doe ik dit via www.bestelmaar.nl. Deze site heeft een erg goede service en ook scherpe prijzen. En imo is dat zeker te vertrouwen ivm cash-back!Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 15:28:
Die cashbacks is dat wel te vertrouwen??
ik bedoel: wie geeft er nou 403 euro weg..... (voor nix![]()
)
Even ter verduidelijking, het zijn óf 450 belminuten óf 900 smsjes. Het is dus niet zo dat je beide tegoeden binnen je bundel kunt opmaken. Een combinatie is wel mogelijk, bijvoorbeeld 225 minuten en 450 smsjes.rooie60 schreef op 01 juli 2004 @ 15:58:
Het ergste moet nog komen.
Euh, dat betekent dat jij nu nog niet de helft van je abo zou verbellen / versms'en.rooie60 schreef op 01 juli 2004 @ 15:58:
Das wel een beetje slecht ingeschat dan, vind je ook niet?
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
ik verbruik per maand bijna tot nét 400 smsjes en dat is prima!was altijd goed zo met mijn HI50
En 2 jaar geleden kreeg je de nec21i gratis bij dit abo,was er altijd tevreden mee maar nu is het wel erg veel
En 2 jaar geleden kreeg je de nec21i gratis bij dit abo,was er altijd tevreden mee maar nu is het wel erg veel
rooie60 schreef op 01 juli 2004 @ 15:58:
offtopic:
Je krijgt ineens meer sms-jes/belminuten en je bent er niet blij mee ..
Je krijgt ineens meer sms-jes/belminuten en je bent er niet blij mee ..
[ Voor 5% gewijzigd door Hercul3s op 01-07-2004 18:48 ]
Verwijderd
Ik heb een mail gestuurd dat ik mijn abbo op wil zeggen.
Dit wil al heeeel lang (mede omdat ik er nog 1,5 jaar aan vast zit).
Zal wel niet kunnen, maar valt te proberen.
Aanpassing van de AV.
Aanpassing van de AV.
Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 18:53:
Ik heb een mail gestuurd dat ik mijn abbo op wil zeggen.
Aanpassing van de AV.
Succes! Het zal je echt gaan lukken!
Oh ja, de volgende keer dat je een abonnement gaat opzeggen: doe het even schriftelijk, want onder je mail staat geen handtekening namelijk
Verwijderd
Ik heb in die mail alleen gevraagd OF het kan, niet dat ik het dan ook maar doe.rclahsen schreef op 01 juli 2004 @ 19:14:
[...]
Succes! Het zal je echt gaan lukken!
Oh ja, de volgende keer dat je een abonnement gaat opzeggen: doe het even schriftelijk, want onder je mail staat geen handtekening namelijk
Btw, je kunt ook telefonisch je abbo opzeggen hoor.
Als je in de AV van KPN kijkt, zie je er staan dat je alleen kunt opzeggen bij:Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 19:16:
[...]
Ik heb in die mail alleen gevraagd OF het kan, niet dat ik het dan ook maar doe.
Btw, je kunt ook telefonisch je abbo opzeggen hoor.
of wijzigingen van de AV
of tariefswijzigingen, maar dan alleen ten nadele van de klant.
Zoals je weet is een prijsverlaging geen benadeling, dus ik geef je weinig kans
Je kunt altijd een aanvraag doen. Als ik soms zie hoeveel abonnementen sommige mensen tegelijkertijd hebben lopen (bv. op telecomvergelijker) moet het bijna geen probleem zijn...nee heb je, ja kun je krijgen.Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 16:12:
ik heb in januari m´n hi abbo opgezegd wegens prijsverhogingen, maar nu ik dit zie wil ik wel weer terug naar hi, aangezien t-mobile hard zuigt qua bereik...ik heb m´n hi-nummer toen over laten zetten naar prepaid en dat nummer wil ik graag behouden en weer terug laten zetten naar abbo
Ah oke, je belt dus heel erg weinigrooie60 schreef op 01 juli 2004 @ 18:45:
ik verbruik per maand bijna tot nét 400 smsjes en dat is prima!was altijd goed zo met mijn HI50
Dat verklaart wel wat...
offtopic?????
het gaat hier toch om KPN HI abo's per 1juli?
beetje kinderachtig niet? en al die lui dan die het over telfort abo's hebben???
btw Draak?gaat je niet lukken ,kan je denk ik alleen afkopen,deze verandering is nl niet ten nadele van de klanten maar ten 'gunste'....
kijk maar uit met wat je zegt hier ....ahum
maar hoop voor jou dat het wel lukt
het gaat hier toch om KPN HI abo's per 1juli?
beetje kinderachtig niet? en al die lui dan die het over telfort abo's hebben???
btw Draak?gaat je niet lukken ,kan je denk ik alleen afkopen,deze verandering is nl niet ten nadele van de klanten maar ten 'gunste'....
kijk maar uit met wat je zegt hier ....ahum
Je kan overstappen van je oude 'Hi-abbo' naar een nieuw 'Hi-euro abbo', via:
http://hi.custhelp.com/cg...nQ9MzE4JnBfcGFnZT0x&p_li=
Introductie Hi €-abonnement
Vraag
Wat houdt het Hi €-abonnement in?
Antwoord
Op 1 juli 2004 is het Hi €-abonnement geïntroduceerd.
Het Hi €-abonnement is, net als het Hi-abonnement, een bundel met een aantal vrij te besteden belminuten of sms'jes per maand. Daarvoor betaal je een vast bedrag per maand. Blijf je binnen de bundel dan bel en sms je voor niets. Kom je buiten de bundel dan betaal je € 0,24 per minuut en € 0,12 per sms.
Het Hi €-abonnement kent dezelfde vaste maandbedragen als het Hi-abonnement, maar de tarieven voor bellen en sms'en zijn lager. Met het nieuwe Hi €-abonnement krijg je dus voor hetzelfde abonnementsbedrag meer gratis belminuten en sms'jes. Daarnaast kent het Hi €-abonnement twee nieuwe varianten, namelijk het Hi €15- en het Hi €25-abonnement.
Wil je van je huidige Hi-abonnement overstappen naar één van de nieuwe Hi €-abonnementen? Vul dan dit formulier in.
Let op: als je in juni een Hi-abonnement hebt gekocht zullen de nieuwe Hi-tarieven voor jou gelden zonder dat je hier iets voor hoeft te doen.
Vraag
Antwoord
Het Hi €-abonnement is, net als het Hi-abonnement, een bundel met een aantal vrij te besteden belminuten of sms'jes per maand. Daarvoor betaal je een vast bedrag per maand. Blijf je binnen de bundel dan bel en sms je voor niets. Kom je buiten de bundel dan betaal je € 0,24 per minuut en € 0,12 per sms.
Het Hi €-abonnement kent dezelfde vaste maandbedragen als het Hi-abonnement, maar de tarieven voor bellen en sms'en zijn lager. Met het nieuwe Hi €-abonnement krijg je dus voor hetzelfde abonnementsbedrag meer gratis belminuten en sms'jes. Daarnaast kent het Hi €-abonnement twee nieuwe varianten, namelijk het Hi €15- en het Hi €25-abonnement.
Wil je van je huidige Hi-abonnement overstappen naar één van de nieuwe Hi €-abonnementen? Vul dan dit formulier in.
Let op: als je in juni een Hi-abonnement hebt gekocht zullen de nieuwe Hi-tarieven voor jou gelden zonder dat je hier iets voor hoeft te doen.
[ Voor 4% gewijzigd door Wallie op 02-07-2004 08:57 ]
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Verwijderd
Ik hoop toch echt dat ik dan kan switchen naar dat Hi 15.. Dan kom ik misschien net iets buiten m'n bundel, maar is het uiteindelijk toch voordeliger...
Verwijderd
Hoezo? Ik mag toch gewoon een vraag stellen? Wat is daar mis mee?rooie60 schreef op 01 juli 2004 @ 19:58:
kijk maar uit met wat je zegt hier ....ahummaar hoop voor jou dat het wel lukt
Dan moet je maar eens terug lezen wat ik eerder zei en wat de reactie erop was
Hmm...ik snap het niet helemaal...Wallie schreef op 02 juli 2004 @ 08:57:
Je kan overstappen van je oude 'Hi-abbo' naar een nieuw 'Hi-euro abbo', via:
Vraag
Antwoord
Als je op de site van Hi kijkt zie je bij de tarieven niks anders staan..is alleen een nieuw abbo bijgekomen (hi 25)
Maar wat ik hieruit begrijp is dus dat je alleen als je dat formulier invult gebruik kan maken van de nieuwe tarieven?
Of er zou bij de eerstkomende rekening wat info moeten zitten...ff afwachten
Heb vanmorge rekening gehad, zit geen info bij alleen over i-mode
Had ook info verwacht
Had ook info verwacht
Volgens de folder van Belcompany die vanochtend kwam niet, die geeft em gratis weg bij 2-jarig Hi 30. Jammerrrr.....
Agree to disagree... | Sort that one out!
Verwijderd
Heeft iemand ervaring met de GPRS-bundels van KPN? Ik wil best switchen naar Hi (erg aantrekkelijke 2-jaars aanbiedingen) en TM laten voor wat het is, maar ik wil met een niet-Imode toestel natuurlijk wel af en toe data binnen kunnen halen. Er moet dus GPRS-verkeer mogelijk zijn (geen I-mode via GPRS) i.c.m. een Hi-abo.
Heeft hier iemand ervaring mee?
Heeft hier iemand ervaring mee?
Was HI en GPRS wel mogelijk?
Staat me iets bij van alleen GPRS in een KPN Mobile abo
ikzelf heb HI50 KPN abo. met i-mode ,geloof 250KB small dus
Verwijderd
@ Paitor & Rooie60
Voor zover ik weet (en de Hi-site vermeldt) is het idd alleen Hi & I-mode. Nu loopt I-mode wel over GPRS, maar ik wil graag weten of ik ook met een Hi-abo en een niet-I-mode toestel van GPRS gebruik kan maken...
Ik heb al wel naar de klantenservice gebeld maar de dame daar (callcenter in de vakantietijd) had volgens mij niet zo goed door wat ik bedoelde. Volgens haar kon alles wel zo'n beetje. Ik hoor het liever van een gebruiker van Hi voordat ik TM opzeg en naar Hi overstap..
Voor zover ik weet (en de Hi-site vermeldt) is het idd alleen Hi & I-mode. Nu loopt I-mode wel over GPRS, maar ik wil graag weten of ik ook met een Hi-abo en een niet-I-mode toestel van GPRS gebruik kan maken...
Ik heb al wel naar de klantenservice gebeld maar de dame daar (callcenter in de vakantietijd) had volgens mij niet zo goed door wat ik bedoelde. Volgens haar kon alles wel zo'n beetje. Ik hoor het liever van een gebruiker van Hi voordat ik TM opzeg en naar Hi overstap..
@ Maykel1972
Ik heb via mijn nokia 6310i prima gebruik kunnen maken van GPRS, dit icm de fujitsu siemens loox 600 en een Hi abo plus een willekeurig i-mode abo.
Ik heb via mijn nokia 6310i prima gebruik kunnen maken van GPRS, dit icm de fujitsu siemens loox 600 en een Hi abo plus een willekeurig i-mode abo.
Het ergste moet nog komen.
maykel ik zou ff op kpn.nl kijken daar staat het allemaal
KPN heeft momenteel een vertraging van 24 uur voor het afhandelen van abonnementsaanvragen die 'extra handelingen' nodig hebben, denk aan zaken als kredietwaardigheid en nummerportering. Echt irritant. Meer mensen die hier last van hebben?
Verwijderd
dat zogenaamde 'starttarief', oftewel die afronding van de eerste minuut, telt dat alleen voor de allereerste minuut, of worden alle minuten afgerond naar boven? dus als je 1.30 minuten belt dat het voor 2 minuten telt?
Ik heb een HI 25 abo, met GPRS (zonder imode dus!) dat alleen iets kost als je het gebruikt. Ik heb geen idee wat het kost, ook op de Hi-site vind je er weinig overPaitor schreef op 06 juli 2004 @ 16:39:
Was HI en GPRS wel mogelijk?
afgelopen zaterdag een abonnement afgesloten, vanmorgen pas een sms dat het aangesloten/omgezet is (van prepay naar abonnement zelfde provider)Adagio schreef op 23 juli 2004 @ 12:33:
KPN heeft momenteel een vertraging van 24 uur voor het afhandelen van abonnementsaanvragen die 'extra handelingen' nodig hebben, denk aan zaken als kredietwaardigheid en nummerportering. Echt irritant. Meer mensen die hier last van hebben?
Dat GPRS zonder bundel kost volgens mij of 17,50 per mb of 10 euro per mb
Je betaal altijd de eerste minuut, daarna gewoon per secondeVerwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 13:54:
dat zogenaamde 'starttarief', oftewel die afronding van de eerste minuut, telt dat alleen voor de allereerste minuut, of worden alle minuten afgerond naar boven? dus als je 1.30 minuten belt dat het voor 2 minuten telt?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Hmz, ik heb dus vrijdag een poging gedaan om een contract af te sluiten, ik moest dus bellen met dat nummer. Achteraf bleek ik bij de human check die dan volgt al goedgekeurd te zijn hoor ik nu net. Blijkt niet alleen dat er een vertraging van 24 uur was tot de contractsgegevens binnen zijn, nee, de bewuste afdeling heeft zelfs een vertraging van ongeveer 3 dagen als het gaat om het alsnog aansluiten van nieuwe abonnees. Hebben ze de respons op hun actie misschien een beetje onderschat? Naja, vanmiddag maar eens langs de belcompany om te vragen of ik mijn toestel al mag meenemen...6killer schreef op 23 juli 2004 @ 14:20:
[...]
afgelopen zaterdag een abonnement afgesloten, vanmorgen pas een sms dat het aangesloten/omgezet is (van prepay naar abonnement zelfde provider)
Dat GPRS zonder bundel kost volgens mij of 17,50 per mb of 10 euro per mb
Ik heb idd ook gewoon een HI abo (Hi30), vorig jaar december afgesloten. En laatst via dat sms-gedoe de MMS (en dus GPRS) functionaliteit ingeschakeld.koelkast schreef op 23 juli 2004 @ 14:12:
[...]
Ik heb een HI 25 abo, met GPRS (zonder imode dus!) dat alleen iets kost als je het gebruikt. Ik heb geen idee wat het kost, ook op de Hi-site vind je er weinig over
Ik kan inderdaad nu ook wappen via GPRS en zelfs de e-mail client van m'n telefoon gebruiken om connectie te leggen met m'n mailserver.
Maar ik vraag me inderdaad ook wel af hoeveel het kost, want het zit dus volgens mij niet in de standaard functionaliteit van m'n abo. Dus nog maar ff niet al te veel gebruiken en wachten op m'n volgende rekening
Hopen dat ik niet al te droevig ga worden van die rekening
Maar als het goedkoper wordt door een imode bundel erbij te nemen (voor de mb's) en als dat voordeliger tarief dan ook geldt voor niet-imode gprs verkeer, dan ga ik dat misschien wel doen.....
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Ik heb ergens gelezen dat die bewuste '0 MB'-gprsbundel 17,50 euro per MB kost, wordt afgerekend per kB...Eymey schreef op 27 juli 2004 @ 10:50:
[...]
Maar ik vraag me inderdaad ook wel af hoeveel het kost, want het zit dus volgens mij niet in de standaard functionaliteit van m'n abo. Dus nog maar ff niet al te veel gebruiken en wachten op m'n volgende rekening![]()
Heb via de HI site mijn abbo willen verlagen van een HI 40 naar een HI € 30 abbonoment, krijg ik een brief dat het niet kan, bel ik naar de klantenservice en zeggen ze dat ik eerst naar een HI € 40 moet overstappen en een half jaar later pas naar een HI € 30 abbo kan overstappen
Klantonvriendelijkheid ten top! Die vrouw die ik sprak raadde mij aan op een klachtenbrief te sturen
Stelletje Eikels bij HI zeg, dit alles was van hogerhand besloten, beetje jammer allemaal
Klantonvriendelijkheid ten top! Die vrouw die ik sprak raadde mij aan op een klachtenbrief te sturen
Stelletje Eikels bij HI zeg, dit alles was van hogerhand besloten, beetje jammer allemaal
Verwijderd
Als je bijvoorbeeld HI 25 hebt,
dan kan je 175 min bellen, of 350 sms-en.
Als je een mms-je verstuurt, komt dat er nog boven op? Of hoe zit dit nu precies?
dan kan je 175 min bellen, of 350 sms-en.
Als je een mms-je verstuurt, komt dat er nog boven op? Of hoe zit dit nu precies?
Nee, alleen achteraf op je rekening.Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 11:25:
kan je trouwens ook zien hoeveel minuten/smsjes nog hebt?
Appart afrekenen, het is puur een sms/belminuten bundel.Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 12:00:
dat is erg jammer en lastig!! En weet je hoe het zit met gprs en mms?
Verwijderd
en wat zijn de kosten van mms-en? en van gprs?
En heeft iemand enig id, hoeveel het kost om een gewoon text mailtje op te halen via gprs?
En heeft iemand enig id, hoeveel het kost om een gewoon text mailtje op te halen via gprs?
Zegge, kan jij niet ff op de Hi site kijken ipv dat wij al jouw vragen gaan beantwoorden?Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 10:25:
ik las wel, dat een mms-je van 1 mb, 1 euro kost. Dit komt er dan toch boven op?
Lees dan eens wat ik eerst zei: "Appart afrekenen, het is puur een sms/belminuten bundel."Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 11:58:
haha, die heb ik al helemaal door gestruintmaar daar is niets te vinden over de kosten
Zit mms daar dan bij denk je?
Verwijderd
nee, maar daarom wil ik wel graag weten wat hier de kosten voor zijn 
SOrry voor de miscommunicatie
SOrry voor de miscommunicatie
Type in de op Hi site onder "Vragen" --> "Zoek!", "Kosten MMS"
En resultaat 1 zegt:
Vraag
Wat zijn de tarieven voor MMS?
Antwoord
* Binnen Nederland
De prijs is afhankelijk van de grootte van het MMS bericht.
o MMS-berichten van 0 kB t/m 3 kB voor EUR 0,29 inclusief BTW. Indicatie: tekstberichten tot circa 3000 karakters
o MMS-berichten van 4 kB t/m 30 kB voor EUR 0,49 inclusief BTW. Indicatie: de meeste plaatjes/foto's met tekst en geluid
o MMS-berichten van 31 kB t/m 100 kB voor EUR 0,99 inclusief BTW. Foto's met zeer hoge resolutie(s) of kleine video-berichten
Je kan, voordat je een MMS-bericht verstuurt, zien hoeveel kB het bericht is en je weet dus van tevoren wat het bericht zal gaan kosten.
Het ontvangen van MMS-berichten is in Nederland gratis.
* In het buitenland
In het buitenland betaal je hetzelfde bedrag voor MMS versturen als in Nederland plus de de omvang van het MMS-bericht in kB's tegen de kosten voor dataverkeer van de buitenlandse operator. Voor het ontvangen van MMS betaal je alleen de kosten voor dataverkeer van de buitenlandse operator.
En resultaat 1 zegt:
Vraag
Wat zijn de tarieven voor MMS?
Antwoord
* Binnen Nederland
De prijs is afhankelijk van de grootte van het MMS bericht.
o MMS-berichten van 0 kB t/m 3 kB voor EUR 0,29 inclusief BTW. Indicatie: tekstberichten tot circa 3000 karakters
o MMS-berichten van 4 kB t/m 30 kB voor EUR 0,49 inclusief BTW. Indicatie: de meeste plaatjes/foto's met tekst en geluid
o MMS-berichten van 31 kB t/m 100 kB voor EUR 0,99 inclusief BTW. Foto's met zeer hoge resolutie(s) of kleine video-berichten
Je kan, voordat je een MMS-bericht verstuurt, zien hoeveel kB het bericht is en je weet dus van tevoren wat het bericht zal gaan kosten.
Het ontvangen van MMS-berichten is in Nederland gratis.
* In het buitenland
In het buitenland betaal je hetzelfde bedrag voor MMS versturen als in Nederland plus de de omvang van het MMS-bericht in kB's tegen de kosten voor dataverkeer van de buitenlandse operator. Voor het ontvangen van MMS betaal je alleen de kosten voor dataverkeer van de buitenlandse operator.
Verwijderd
Iemand recent een HI 20 afgesloten? Vreemd ik bedaal 20 maar krijg 30 beltegoed klopt dit?
Mijn HI 20 abbo is ingegaan op 22 juli. Heb dus nog geen rekening gehad maar zodra ik em heb hoor je et.
Verwijderd
Van Hi.nl:Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 15:40:
Iemand recent een HI 20 afgesloten? Vreemd ik bedaal 20 maar krijg 30 beltegoed klopt dit?
Het zit zo.
Bij Hi € 20 krijg je verspreid over twee maanden 200 belminuten of 400 sms'jes extra. Bij Hi € 25 en Hi € 30 krijg je verspreid over drie maanden 300 gratis belminuten of 600 gratis sms'jes. Bij Hi € 40 krijg je verspreid over vier maanden 400 belminuten gratis en 800 gratis sms'jes. Bij Hi € 50 krijg je verspreid over vijf maanden 500 belminuten gratis en 1000 gratis sms'jes. Bij Hi € 80 en Hi € 100 krijg je verspreid over acht maanden 800 belminuten gratis en 1600 sms'jes.
Verwijderd
Heb je een oud of nieuw abonnement? Ik denk dat je een oude hebt en dat je normaal voor € 20 100 minuten/sms'jes krijgt. Je krijgt nu 2 maanden lang 200 minuten/sms'jes. Dat is vergelijkbaar met een € 30 abonnement.Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 17:47:
Ja, maar heb dat vorige maand ook gehad.En trouwens 100 minuten is gewoon toch 20 euro?
Nee, hij moet het nieuwe abonnement hebben. De oude Hi abonnementen zijn uitgefaseerd en kunnen dus niet meer nieuw gekozen of verlengd worden, alle nieuwe Hi abonnementen en dito contractsverlengingen zijn Hi € abonnementen. Die aktie die jij een paar posts hierboven quotte geldt voor alle 2-jarige nieuwe abonnementen en 2-jarige contractsverlengingen en dan voor de Hi € 20 en hogere HI € abonnementen. De Hi € 15 doet niet mee aan die aktie.Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 17:53:
[...]
Heb je een oud of nieuw abonnement? Ik denk dat je een oude hebt en dat je normaal voor € 20 100 minuten/sms'jes krijgt. Je krijgt nu 2 maanden lang 200 minuten/sms'jes. Dat is vergelijkbaar met een € 30 abonnement.
Daarnaast (vooral @ Slasher) geldt voor het downgraden van je Hi bundels het volgende: Je mag maar 1 stap omlaag per half jaar. Dus van Hi 40 naar Hi 30 mag per 6 maanden. Echter omdat de (nieuwe) Hi € 40 meer 'waard' is dan de 'oude' Hi 40 wordt dit ook al gezien als een stap omlaag. Als je een nieuw contract afsluit dan maakt dit niet uit en kun je zo ongeveer elk abonnement kiezen die je wilt, maar als je alleen van abonnement wilt veranderen zonder nieuwe contractsverlenging (bijv. omdat je je bundel toch nooit opmaakt) dan kun je dus niet van Hi 40 naar Hi € 30 daar dit volgens KPN 2 stappen omlaag is...
jaja, ik heb mij eens goed laten voorlichten daar ik ook overweeg om mijn contract van KPN te verlengen voor een leuk toestelletje ofzo en als oud KPN Mobile-er ben je dan wat kritischer naar een verkoper toe
[ Voor 9% gewijzigd door makje op 08-08-2004 18:18 ]
Verwijderd
Dan ben je toch niet helemaal goed voorgelicht want voor de oude abonnementen gold dit ook. Toen was Hi 15 er nog niet maar kreeg je een X aantal maanden 100 belminuten of sms'jes bovenop je reguliere bundel. Dat weet ik 100% zeker.makje schreef op 08 augustus 2004 @ 18:14:
Nee, hij moet het nieuwe abonnement hebben. Die aktie die jij een paar posts hierboven quotte geldt voor alle 2-jarige nieuwe abonnementen en 2-jarige contractsverlengingen en dan voor de Hi € 20 en hogere HI € abonnementen. De Hi € 15 doet niet mee aan die aktie.
Dat zou kunnen ja, toen ik informeerde werden de oude Hi abonnementen niet meer verkocht en waren eventuele akties daarvoor dus ook al afgelopen. Omdat het voor mij niet meer interessant was heb ik niet gevraagd naar de oude Hi akties.
Ik weet niet of Hila een Hi abonnement heeft of een Hi €, maar ik was er misschien iets te snel vanuit gegaan dat 'recent' ook echt recent was
Ik weet niet of Hila een Hi abonnement heeft of een Hi €, maar ik was er misschien iets te snel vanuit gegaan dat 'recent' ook echt recent was
Verwijderd
Makje ik had wel nog de oude hi 20 maar nu hi E 20. Dus je hebt wel gedeeltelijk gelijk!Echter is dit dan ook een stap lager?Want ik wilde juist van nu E20 naar E15 aangezien ik toch te hoog heb ingezet en beltegoed over heb.
Van Hi 20 naar HI € 15 is 2 stappen dus dat kan niet in 1 keer. Over 6 maanden zou je dan dus naar Hi € 15 kunnen wijzigen, of je moet tussentijds je abonnement verlengen want bij een verlenging kun je elk abonnement kiezen die je wilt....
wat een rotstreek,ik kreeg een brief van HI dat ik als ik verleng voor een jaar ik ook gebruik kan maken van de voordelige tarieven....dus als ik niet verleng blijf ik 400/400 houden (ik heb HI-50) en krijg niet automatish 450/900 ........
en ik blijf dan gewoon 24 cent voor een smsje betalen
Ik baal hiervan
Ik baal hiervan
Same here... Nu loopt mijn contract ook binnenkort af maar ik wil graag Hi behouden maar wil verlengen via internet zodat ik cashback krijg. Als ik dat formuliertje invul krijg ik natuurlijk geen cent maar heb ik wel een extra jaar contract aan me broek.rooie60 schreef op 19 augustus 2004 @ 11:14:
wat een rotstreek,ik kreeg een brief van HI dat ik als ik verleng voor een jaar ik ook gebruik kan maken van de voordelige tarieven....dus als ik niet verleng blijf ik 400/400 houden (ik heb HI-50) en krijg niet automatish 450/900 ........
Ik baal hiervan
Ik moet namelijk een nieuwe telefoon, me T68i is al 2 jaar oud en gaat t zo'n beetje begeven.
Wat gebeurt nu als ik via internet verleng, krijg ik dan ook een 'nieuw' hi abbo dus met de goedkopere smsjes?
[ Voor 7% gewijzigd door ChiLLeR op 19-08-2004 14:14 ]
>> Signature?
Dit begrijp ik niet. Je hebt jouw handtekening gezet onder een contract met een Hi 40 abonnement met 400/400. Je kunt als KPN of klant niet zomaar de inhoud van een contract wijzigen...rooie60 schreef op 19 augustus 2004 @ 11:14:
Ik baal hiervan
Wat volgens mij wel mogelijk is (ben niet 100% zeker hierover), is om van abonnement te wijzigen volgens de normale migratie regels van KPN. Dus naar een duurder abonnement is gratis, naar een lager en goedkoper abonnement kan maar per 1 stap tegelijk en tegen mutatiekosten (17 euro excl BTW?). Zoals al eerder gezegd ziet KPN het migeren van Hi 40 naar Hi € 40 als 1 stap lager aangezien je voor dezelfde prijs meer belminuten en SMS'jes krijgt en dan kost het je dus die mutatiekosten, maar als het je het waard is....
Het eerste gedeelte van je verhaal begrijp ik niet helemaal, als je gaat verlengen dan moet je kiezen tussen een cashdeal OF een nieuw toestel. Lijkt me logisch.ChiLLeR schreef op 19 augustus 2004 @ 14:10:
[...]
Same here... Nu loopt mijn contract ook binnenkort af maar ik wil graag Hi behouden maar wil verlengen via internet zodat ik cashback krijg. Als ik dat formuliertje invul krijg ik natuurlijk geen cent maar heb ik wel een extra jaar contract aan me broek.
Ik moet namelijk een nieuwe telefoon, me T68i is al 2 jaar oud en gaat t zo'n beetje begeven.
Wat gebeurt nu als ik via internet verleng, krijg ik dan ook een 'nieuw' hi abbo dus met de goedkopere smsjes?
V.w.b. je 2e gedeelte: Het oude Hi abonnement is uitgefaseerd en KAN dus niet meer verlengd worden. Oftewel als je je Hi 40 abo verlengd met 1 jaar (nieuw contract met nieuwe handtekening) dan migreer je naar een gelijkwaardig abonnement wat nog wel in het assortiment van KPN zit, in dit geval de Hi € 40
echter, aangezien KPN het Hi 40 abonnement wel verkocht heeft al die jaren kan KPN die abonnementen niet zomeer wegdoen of vervangen, er zijn contracten voor getekend door klanten. Zolang er dus geen nieuw contract komt met een klant kan elke klant die nog zo'n oud Hi abonement heeft nog jarenlang bellen met dat oude abonnement met die tarieven en voordelen/nadelen...
[ Voor 5% gewijzigd door makje op 19-08-2004 14:37 ]
wat ik niet eerlijk vind is:dat ik éérst 1 jaar moet verlengen éér ik de nieuwe 450?900 krijg
Ik heb ff gebeld met t for t ik ga met 1 jaar verlengen en ga dan naar HI-25 dat kan nl
Ik heb ff gebeld met t for t ik ga met 1 jaar verlengen en ga dan naar HI-25 dat kan nl
Verwijderd
Ik heb mijn Hi 20 (100/100) inmiddels per email om laten zetten naar een Hi € 20 (125/250). Er is met geen woord gesproken over een verlening en aangezien ik niets heb getekend kan dat ook niet. Ik heb dan ook nog geen brief ontvangen.
Verwijderd
Maar nu kan je niet meer naar flexibel als dat je bedoeling was om uit te komen met cashback of wilde je dat niet ATB?Ik vind KPN ....k
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 08:25 ]
Was dus ff te enthousiast!! ik kan wel verlengen met 1 jaar,maar dat geld alleen voor mijn HI-50 die ik nú heb.rooie60 schreef op 19 augustus 2004 @ 23:50:
wat ik niet eerlijk vind is:dat ik éérst 1 jaar moet verlengen éér ik de nieuwe 450?900 krijg
Kan dus niet normaal verlengen met 3 stappen terug,omdat ik nog 2 jaar met abo moet (eindigd pas in 2006)
Dus heb nu 1 stap terug gedaan op de normale manier en €20 betaald
.....
Na wat navraag bij wat winkels blijkt dat als ik me contract verleng via een internetsite/bedrijf mijn oude Hi 20 in takt blijft en ik dus niet voor de nieuwe voorwaarden kan bellen.makje schreef op 19 augustus 2004 @ 14:35:
[...]
Dit begrijp ik niet. Je hebt jouw handtekening gezet onder een contract met een Hi 40 abonnement met 400/400. Je kunt als KPN of klant niet zomaar de inhoud van een contract wijzigen...
Wat volgens mij wel mogelijk is (ben niet 100% zeker hierover), is om van abonnement te wijzigen volgens de normale migratie regels van KPN. Dus naar een duurder abonnement is gratis, naar een lager en goedkoper abonnement kan maar per 1 stap tegelijk en tegen mutatiekosten (17 euro excl BTW?). Zoals al eerder gezegd ziet KPN het migeren van Hi 40 naar Hi € 40 als 1 stap lager aangezien je voor dezelfde prijs meer belminuten en SMS'jes krijgt en dan kost het je dus die mutatiekosten, maar als het je het waard is....
[...]
Het eerste gedeelte van je verhaal begrijp ik niet helemaal, als je gaat verlengen dan moet je kiezen tussen een cashdeal OF een nieuw toestel. Lijkt me logisch.
Klopt je hebt gelijk, ik had het een beetje raar omschreven...
V.w.b. je 2e gedeelte: Het oude Hi abonnement is uitgefaseerd en KAN dus niet meer verlengd worden. Oftewel als je je Hi 40 abo verlengd met 1 jaar (nieuw contract met nieuwe handtekening) dan migreer je naar een gelijkwaardig abonnement wat nog wel in het assortiment van KPN zit, in dit geval de Hi € 40
Ik word dus gedwongen om OF me abbonnement te laten verlopen OF te verlengen via KPN zonder enige cash voordeel.
[ Voor 5% gewijzigd door ChiLLeR op 24-08-2004 21:27 ]
>> Signature?
Ik heb halverwege vorige maand een smsje van Hi gekregen:
Van: Hi
Goed nieuws: binnenkort kun je profiteren van nog lagere tarieven voor bellen en sms-en! Half augustus ontvang je meer info per post. Afzender: Hi.
Heb dit topic weer even doorgespit maar hier nog niks over gevonden. Iemand die dit smsje ook heeft gehad en ondertussen ook al 'meer informatie per post' heeft ontvangen?
Van: Hi
Goed nieuws: binnenkort kun je profiteren van nog lagere tarieven voor bellen en sms-en! Half augustus ontvang je meer info per post. Afzender: Hi.
Heb dit topic weer even doorgespit maar hier nog niks over gevonden. Iemand die dit smsje ook heeft gehad en ondertussen ook al 'meer informatie per post' heeft ontvangen?
Als het zulk oud nieuws is waarom zie ik het dan nergens terug? of ben ik blind?rooie60 schreef op 24 augustus 2004 @ 22:49:
ja dat is oud nieuws
enneh...kan je dan ook direct even vertellen wat die aanbieding inhoud?
(vindt het btw niet nodig vindt om zo bot te reageren
[ Voor 4% gewijzigd door Dick op 25-08-2004 00:08 ]
sommige hebben gewoon thuis persoonlijk bericht ontvangen zoals ik,ik denk als je al langer klant bent van KPN
Vond je dat bot????? het is gewoon een simpele zin,kom op
Je hebt gelijk, het was niet echt bot..rooie60 schreef op 25 augustus 2004 @ 11:03:
sommige hebben gewoon thuis persoonlijk bericht ontvangen zoals ik,ik denk als je al langer klant bent van KPN
Was zelf behoorlijk chagarijnig op dat moment dus vandaar mijn reactie.
Excuses!
Btw.
Heb toevallig net 5minuten geleden de brief ontvangen..
Iemand al iets kunnen vinden over de kosten van een GPRS abonnement icm
HI €25 of iets dergelijks ??
HI €25 of iets dergelijks ??
Legion 7i i9 3080 32gb
hi.nl
kpn.nl je moet er wel wat voor doen
kpn.nl je moet er wel wat voor doen
op hi.nl zie je alleen maar dingen staan over I-mode maar dat wil ik dus niet
op kpn.nl zie je wel over gprs abonnement maar kan dat ook icm een HI abonnement ?
Legion 7i i9 3080 32gb
Dan moet je ff bellen of naar een primafoon winkel gaan
Die vraag heb ik nou ook. Het is tot nu toe ook nog de enigste reden dat ik nog geen HI abo heb.stalker_90909 schreef op 26 augustus 2004 @ 10:54:
[...]
op hi.nl zie je alleen maar dingen staan over I-mode maar dat wil ik dus niet
op kpn.nl zie je wel over gprs abonnement maar kan dat ook icm een HI abonnement ?
Het ziet er namelijk naar uit dat je imode moet nemen om iets via gprs te kunnen doen. (zelfde als orange world bv) Het nadeel is alleen dat het ontzettend duur is per MB.
Aangezien ik meestal tussen de 1 a 2 mb zit per maand zou me dat meer dan €15 per maand kosten terwijl dat bij orange 6 euro is en bij Telfort 3 euro zou kosten.
Misschien is het heel kort geleden nog veranderd en als dat zo is zou ik het graag willen horen
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Verwijderd
Je kan met elk gewenst KPN abonnement, met als uitzondering KPN MobielPlus bundels omdat de data daar al in zit, een GPRS abonnement nemen. Je neemt dan een Internet Everywhere bundel. Je kunt het ook op een alleen-dataverbruik abonnement zetten maar dan betaal je voor elk verbruikte kb. Is zeker niet interessant als je veel culdig gebruik gaat maken van GPRS.
Heb sinds vandaag Hi25 maar vind die prijzen van m-info GPRS echt schandalig. 17 euro nog wat voor de eerste MB maar maandelijks 14 euro betalen zie ik ook niet zitten. Als ik alleen wat mail check met MobiMail, hoe snel zit je dan door een MB heen? Iemand ervaring mee?
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
kun je misschien beter een i-mode abo erbij nemen,ikzelf heb 200 of 250 kb (extra small) voor geloof ik €4,50 moet je ff kijken op de i-mode.nl
Sinds kort mms ik af en toe eens, maar sinds gisteren kan mijn vriendin mijn mmsjes niet meer ontvangen op haar telefoon. Als ze een mms naar zich zelf stuurt, komt deze gewoon aan. Zij heeft overigens een tele2 abonnement.
Ik heb een hi-abonnement, als ik me zelf een mms stuur, dan komt deze ook gewoon aan.
Het zelfde als ik via de site hi.nl een gratis mms verstuur, als ik deze naar mijn nummer stuur komt ie aan, doe ik dit naar mijn vriendin haar nummer dan niet..
Waar ligt dit aan?
Ik heb een hi-abonnement, als ik me zelf een mms stuur, dan komt deze ook gewoon aan.
Het zelfde als ik via de site hi.nl een gratis mms verstuur, als ik deze naar mijn nummer stuur komt ie aan, doe ik dit naar mijn vriendin haar nummer dan niet..
Waar ligt dit aan?
Verwijderd
Kun je niet beter een nieuw topic openen hiervoor?Pittie schreef op woensdag 01 november 2006 @ 21:52:
Sinds kort mms ik af en toe eens, maar sinds gisteren kan mijn vriendin mijn mmsjes niet meer ontvangen op haar telefoon. Als ze een mms naar zich zelf stuurt, komt deze gewoon aan. Zij heeft overigens een tele2 abonnement.
Waar ligt dit aan?
Topic is meer dan 2 jaar oud..
ahum, dankjewel voor de tipVerwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:44:
[...]
Kun je niet beter een nieuw topic openen hiervoor?
Topic is meer dan 2 jaar oud..
Ik had 2006 gelezen ipv 2004