Sorry 2x gedrukt
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 15:41 ]
Hmm...ik snap het niet helemaal...Wallie schreef op 02 juli 2004 @ 08:57:
Je kan overstappen van je oude 'Hi-abbo' naar een nieuw 'Hi-euro abbo', via:
http://hi.custhelp.com/cg...nQ9MzE4JnBfcGFnZT0x&p_li=
Introductie Hi €-abonnement
Vraag
Wat houdt het Hi €-abonnement in?
Antwoord
Op 1 juli 2004 is het Hi €-abonnement geïntroduceerd.
Het Hi €-abonnement is, net als het Hi-abonnement, een bundel met een aantal vrij te besteden belminuten of sms'jes per maand. Daarvoor betaal je een vast bedrag per maand. Blijf je binnen de bundel dan bel en sms je voor niets. Kom je buiten de bundel dan betaal je € 0,24 per minuut en € 0,12 per sms.
Het Hi €-abonnement kent dezelfde vaste maandbedragen als het Hi-abonnement, maar de tarieven voor bellen en sms'en zijn lager. Met het nieuwe Hi €-abonnement krijg je dus voor hetzelfde abonnementsbedrag meer gratis belminuten en sms'jes. Daarnaast kent het Hi €-abonnement twee nieuwe varianten, namelijk het Hi €15- en het Hi €25-abonnement.
Wil je van je huidige Hi-abonnement overstappen naar één van de nieuwe Hi €-abonnementen? Vul dan dit formulier in.
Let op: als je in juni een Hi-abonnement hebt gekocht zullen de nieuwe Hi-tarieven voor jou gelden zonder dat je hier iets voor hoeft te doen.
Volgens de folder van Belcompany die vanochtend kwam niet, die geeft em gratis weg bij 2-jarig Hi 30. Jammerrrr.....
Agree to disagree... | Sort that one out!
Verwijderd
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Verwijderd
Het ergste moet nog komen.
Verwijderd
Ik heb een HI 25 abo, met GPRS (zonder imode dus!) dat alleen iets kost als je het gebruikt. Ik heb geen idee wat het kost, ook op de Hi-site vind je er weinig overPaitor schreef op 06 juli 2004 @ 16:39:
Was HI en GPRS wel mogelijk?
Staat me iets bij van alleen GPRS in een KPN Mobile abo
afgelopen zaterdag een abonnement afgesloten, vanmorgen pas een sms dat het aangesloten/omgezet is (van prepay naar abonnement zelfde provider)Adagio schreef op 23 juli 2004 @ 12:33:
KPN heeft momenteel een vertraging van 24 uur voor het afhandelen van abonnementsaanvragen die 'extra handelingen' nodig hebben, denk aan zaken als kredietwaardigheid en nummerportering. Echt irritant. Meer mensen die hier last van hebben?
Je betaal altijd de eerste minuut, daarna gewoon per secondeVerwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 13:54:
dat zogenaamde 'starttarief', oftewel die afronding van de eerste minuut, telt dat alleen voor de allereerste minuut, of worden alle minuten afgerond naar boven? dus als je 1.30 minuten belt dat het voor 2 minuten telt?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Hmz, ik heb dus vrijdag een poging gedaan om een contract af te sluiten, ik moest dus bellen met dat nummer. Achteraf bleek ik bij de human check die dan volgt al goedgekeurd te zijn hoor ik nu net. Blijkt niet alleen dat er een vertraging van 24 uur was tot de contractsgegevens binnen zijn, nee, de bewuste afdeling heeft zelfs een vertraging van ongeveer 3 dagen als het gaat om het alsnog aansluiten van nieuwe abonnees. Hebben ze de respons op hun actie misschien een beetje onderschat? Naja, vanmiddag maar eens langs de belcompany om te vragen of ik mijn toestel al mag meenemen...6killer schreef op 23 juli 2004 @ 14:20:
[...]
afgelopen zaterdag een abonnement afgesloten, vanmorgen pas een sms dat het aangesloten/omgezet is (van prepay naar abonnement zelfde provider)
Dat GPRS zonder bundel kost volgens mij of 17,50 per mb of 10 euro per mb
Ik heb idd ook gewoon een HI abo (Hi30), vorig jaar december afgesloten. En laatst via dat sms-gedoe de MMS (en dus GPRS) functionaliteit ingeschakeld.koelkast schreef op 23 juli 2004 @ 14:12:
[...]
Ik heb een HI 25 abo, met GPRS (zonder imode dus!) dat alleen iets kost als je het gebruikt. Ik heb geen idee wat het kost, ook op de Hi-site vind je er weinig over
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Ik heb ergens gelezen dat die bewuste '0 MB'-gprsbundel 17,50 euro per MB kost, wordt afgerekend per kB...Eymey schreef op 27 juli 2004 @ 10:50:
[...]
Maar ik vraag me inderdaad ook wel af hoeveel het kost, want het zit dus volgens mij niet in de standaard functionaliteit van m'n abo. Dus nog maar ff niet al te veel gebruiken en wachten op m'n volgende rekening![]()
Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
Nee, alleen achteraf op je rekening.Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 11:25:
kan je trouwens ook zien hoeveel minuten/smsjes nog hebt?
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Appart afrekenen, het is puur een sms/belminuten bundel.Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 12:00:
dat is erg jammer en lastig!! En weet je hoe het zit met gprs en mms?
Verwijderd
Zegge, kan jij niet ff op de Hi site kijken ipv dat wij al jouw vragen gaan beantwoorden?Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 10:25:
ik las wel, dat een mms-je van 1 mb, 1 euro kost. Dit komt er dan toch boven op?
Lees dan eens wat ik eerst zei: "Appart afrekenen, het is puur een sms/belminuten bundel."Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 11:58:
haha, die heb ik al helemaal door gestruintmaar daar is niets te vinden over de kosten
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Van Hi.nl:Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 15:40:
Iemand recent een HI 20 afgesloten? Vreemd ik bedaal 20 maar krijg 30 beltegoed klopt dit?
Het zit zo.
Bij Hi € 20 krijg je verspreid over twee maanden 200 belminuten of 400 sms'jes extra. Bij Hi € 25 en Hi € 30 krijg je verspreid over drie maanden 300 gratis belminuten of 600 gratis sms'jes. Bij Hi € 40 krijg je verspreid over vier maanden 400 belminuten gratis en 800 gratis sms'jes. Bij Hi € 50 krijg je verspreid over vijf maanden 500 belminuten gratis en 1000 gratis sms'jes. Bij Hi € 80 en Hi € 100 krijg je verspreid over acht maanden 800 belminuten gratis en 1600 sms'jes.
Verwijderd
Heb je een oud of nieuw abonnement? Ik denk dat je een oude hebt en dat je normaal voor € 20 100 minuten/sms'jes krijgt. Je krijgt nu 2 maanden lang 200 minuten/sms'jes. Dat is vergelijkbaar met een € 30 abonnement.Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 17:47:
Ja, maar heb dat vorige maand ook gehad.En trouwens 100 minuten is gewoon toch 20 euro?
Nee, hij moet het nieuwe abonnement hebben. De oude Hi abonnementen zijn uitgefaseerd en kunnen dus niet meer nieuw gekozen of verlengd worden, alle nieuwe Hi abonnementen en dito contractsverlengingen zijn Hi € abonnementen. Die aktie die jij een paar posts hierboven quotte geldt voor alle 2-jarige nieuwe abonnementen en 2-jarige contractsverlengingen en dan voor de Hi € 20 en hogere HI € abonnementen. De Hi € 15 doet niet mee aan die aktie.Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 17:53:
[...]
Heb je een oud of nieuw abonnement? Ik denk dat je een oude hebt en dat je normaal voor € 20 100 minuten/sms'jes krijgt. Je krijgt nu 2 maanden lang 200 minuten/sms'jes. Dat is vergelijkbaar met een € 30 abonnement.
[ Voor 9% gewijzigd door makje op 08-08-2004 18:18 ]
Verwijderd
Dan ben je toch niet helemaal goed voorgelicht want voor de oude abonnementen gold dit ook. Toen was Hi 15 er nog niet maar kreeg je een X aantal maanden 100 belminuten of sms'jes bovenop je reguliere bundel. Dat weet ik 100% zeker.makje schreef op 08 augustus 2004 @ 18:14:
Nee, hij moet het nieuwe abonnement hebben. Die aktie die jij een paar posts hierboven quotte geldt voor alle 2-jarige nieuwe abonnementen en 2-jarige contractsverlengingen en dan voor de Hi € 20 en hogere HI € abonnementen. De Hi € 15 doet niet mee aan die aktie.
Verwijderd
Same here... Nu loopt mijn contract ook binnenkort af maar ik wil graag Hi behouden maar wil verlengen via internet zodat ik cashback krijg. Als ik dat formuliertje invul krijg ik natuurlijk geen cent maar heb ik wel een extra jaar contract aan me broek.rooie60 schreef op 19 augustus 2004 @ 11:14:
wat een rotstreek,ik kreeg een brief van HI dat ik als ik verleng voor een jaar ik ook gebruik kan maken van de voordelige tarieven....dus als ik niet verleng blijf ik 400/400 houden (ik heb HI-50) en krijg niet automatish 450/900 ........
en ik blijf dan gewoon 24 cent voor een smsje betalen
Ik baal hiervan
[ Voor 7% gewijzigd door ChiLLeR op 19-08-2004 14:14 ]
>> Signature?
Dit begrijp ik niet. Je hebt jouw handtekening gezet onder een contract met een Hi 40 abonnement met 400/400. Je kunt als KPN of klant niet zomaar de inhoud van een contract wijzigen...rooie60 schreef op 19 augustus 2004 @ 11:14:
wat een rotstreek,ik kreeg een brief van HI dat ik als ik verleng voor een jaar ik ook gebruik kan maken van de voordelige tarieven....dus als ik niet verleng blijf ik 400/400 houden (ik heb HI-50) en krijg niet automatish 450/900 ........
en ik blijf dan gewoon 24 cent voor een smsje betalen
Ik baal hiervan
Het eerste gedeelte van je verhaal begrijp ik niet helemaal, als je gaat verlengen dan moet je kiezen tussen een cashdeal OF een nieuw toestel. Lijkt me logisch.ChiLLeR schreef op 19 augustus 2004 @ 14:10:
[...]
Same here... Nu loopt mijn contract ook binnenkort af maar ik wil graag Hi behouden maar wil verlengen via internet zodat ik cashback krijg. Als ik dat formuliertje invul krijg ik natuurlijk geen cent maar heb ik wel een extra jaar contract aan me broek.
Ik moet namelijk een nieuwe telefoon, me T68i is al 2 jaar oud en gaat t zo'n beetje begeven.
Wat gebeurt nu als ik via internet verleng, krijg ik dan ook een 'nieuw' hi abbo dus met de goedkopere smsjes?
[ Voor 5% gewijzigd door makje op 19-08-2004 14:37 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 08:25 ]
Was dus ff te enthousiast!! ik kan wel verlengen met 1 jaar,maar dat geld alleen voor mijn HI-50 die ik nú heb.rooie60 schreef op 19 augustus 2004 @ 23:50:
wat ik niet eerlijk vind is:dat ik éérst 1 jaar moet verlengen éér ik de nieuwe 450?900 krijg
Ik heb ff gebeld met t for t ik ga met 1 jaar verlengen en ga dan naar HI-25 dat kan nl
Na wat navraag bij wat winkels blijkt dat als ik me contract verleng via een internetsite/bedrijf mijn oude Hi 20 in takt blijft en ik dus niet voor de nieuwe voorwaarden kan bellen.makje schreef op 19 augustus 2004 @ 14:35:
[...]
Dit begrijp ik niet. Je hebt jouw handtekening gezet onder een contract met een Hi 40 abonnement met 400/400. Je kunt als KPN of klant niet zomaar de inhoud van een contract wijzigen...
Wat volgens mij wel mogelijk is (ben niet 100% zeker hierover), is om van abonnement te wijzigen volgens de normale migratie regels van KPN. Dus naar een duurder abonnement is gratis, naar een lager en goedkoper abonnement kan maar per 1 stap tegelijk en tegen mutatiekosten (17 euro excl BTW?). Zoals al eerder gezegd ziet KPN het migeren van Hi 40 naar Hi € 40 als 1 stap lager aangezien je voor dezelfde prijs meer belminuten en SMS'jes krijgt en dan kost het je dus die mutatiekosten, maar als het je het waard is....
[...]
Het eerste gedeelte van je verhaal begrijp ik niet helemaal, als je gaat verlengen dan moet je kiezen tussen een cashdeal OF een nieuw toestel. Lijkt me logisch.
Klopt je hebt gelijk, ik had het een beetje raar omschreven...
V.w.b. je 2e gedeelte: Het oude Hi abonnement is uitgefaseerd en KAN dus niet meer verlengd worden. Oftewel als je je Hi 40 abo verlengd met 1 jaar (nieuw contract met nieuwe handtekening) dan migreer je naar een gelijkwaardig abonnement wat nog wel in het assortiment van KPN zit, in dit geval de Hi € 40
[ Voor 5% gewijzigd door ChiLLeR op 24-08-2004 21:27 ]
>> Signature?
Als het zulk oud nieuws is waarom zie ik het dan nergens terug? of ben ik blind?rooie60 schreef op 24 augustus 2004 @ 22:49:
ja dat is oud nieuws
[ Voor 4% gewijzigd door Dick op 25-08-2004 00:08 ]
Je hebt gelijk, het was niet echt bot..rooie60 schreef op 25 augustus 2004 @ 11:03:
sommige hebben gewoon thuis persoonlijk bericht ontvangen zoals ik,ik denk als je al langer klant bent van KPN
Vond je dat bot????? het is gewoon een simpele zin,kom op
Legion 7i i9 3080 32gb
op hi.nl zie je alleen maar dingen staan over I-mode maar dat wil ik dus niet
Legion 7i i9 3080 32gb
Die vraag heb ik nou ook. Het is tot nu toe ook nog de enigste reden dat ik nog geen HI abo heb.stalker_90909 schreef op 26 augustus 2004 @ 10:54:
[...]
op hi.nl zie je alleen maar dingen staan over I-mode maar dat wil ik dus niet
op kpn.nl zie je wel over gprs abonnement maar kan dat ook icm een HI abonnement ?
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Verwijderd
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Verwijderd
Kun je niet beter een nieuw topic openen hiervoor?Pittie schreef op woensdag 01 november 2006 @ 21:52:
Sinds kort mms ik af en toe eens, maar sinds gisteren kan mijn vriendin mijn mmsjes niet meer ontvangen op haar telefoon. Als ze een mms naar zich zelf stuurt, komt deze gewoon aan. Zij heeft overigens een tele2 abonnement.
Ik heb een hi-abonnement, als ik me zelf een mms stuur, dan komt deze ook gewoon aan.
Het zelfde als ik via de site hi.nl een gratis mms verstuur, als ik deze naar mijn nummer stuur komt ie aan, doe ik dit naar mijn vriendin haar nummer dan niet..
Waar ligt dit aan?
ahum, dankjewel voor de tipVerwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:44:
[...]
Kun je niet beter een nieuw topic openen hiervoor?
Topic is meer dan 2 jaar oud..
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq