[98] Verplicht inloggen

Pagina: 1
Acties:

• Thunderhawk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04 15:47
Hallo,

Hoe zorg ik ervoor dat een 98 bak verplicht een user/pass (en domein) moet invullen?

Als mijn broertje nu zijn comp aanzet kan hij buiten de beperkingen om door op ESC te drukken tijdens het loginscherm. De computer logt dan gewoon lokaal in.

Tevens ben ik op zoek naar een programma / goeie tutorials over hoe ik beperkingen kan opleggen, zoals niet aan config panel komen enzow.

Ik draai Windows Server 2003.

Alvast bedankt !

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Hmm....... iets met een of andere dword sleutel was het.... gebruik de search, was een Topic over met Windows ME maar is hetzelfde ;)

/EDIT : Alleen of Win2K3 met Win9x goed kan converseren is een andere vraag.....

[ Voor 24% gewijzigd door nero355 op 27-06-2004 19:48 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Thunderhawk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04 15:47
W98 converseert prima met Win2k3

Bedankt voor je hulp, heb de oplossing gevonden.
Voor mensen die ook naar de oplossing zoeken:

Geen wachtwoord niet in windows

Verwijderd

Ik geloof dat je wel de Directory Services client in 98 moet installeren, voordat hij met 2000/2003 server kan communiceren. Anders moet je in 2003 dacht ik SMB signing uitzetten, daar 98 dat niet ondersteund, maar dat zou een veiligheidsrisico in je netwerk introduceren (al maakt dat in een thuisomgeving eventueel niet zoveel uit).