Toon posts:

Dial In server (nogmaals)

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
nou nogmaals een keer dan maar;

na mijn gesloten topic van vrijdag, heb ik maar ff een versietje geregeld van
windows 2003 enterprice edition omdat daar zo;n dial in server in zou moeten zitten. ik heb goed gezocht maar ik kan alleen een Remote access server vinden. volgens mij is dat zo'n server die verbindingen van buitenaf bv. via modem accepteert. maar weet iemand hoe ik die server meot configureren?

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11-2025
Je mag niet zomaar topic openen...

Verwijderd

Topicstarter
mag ik niet zomaar een topic openen?
hoezo dat

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:34

Reptile209

- gers -

Wat Silver7 bedoelt, is dat dit wel erg weinig info is. Wat heb je nu geprobeerd met de RAS-server, waar loop je op vast? Wij kunnen hier niet gaan zitten raden wat er nu bij je misgaat... F1 is onder Windows overigens regelmatig je vriend. ;)

Zo scherp als een voetbal!

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Koop een boek of lees tutorials :)

Dat is te gecompliceerd om in een minuutje uit te leggen. En dat is ook niet de bedoeling van dit forum. Je zoekt het zelf uit, en als je vragen hebt over specifieke dingen, dan kan je die stellen.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

IS al een Topic over naar aanleiding van jouw Topic !!! SEARCH <= !!! ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:37

Korakal

Up up up!

Mike Jarod schreef op 27 juni 2004 @ 19:36:
Koop een boek of lees tutorials :)

Dat is te gecompliceerd om in een minuutje uit te leggen. En dat is ook niet de bedoeling van dit forum. Je zoekt het zelf uit, en als je vragen hebt over specifieke dingen, dan kan je die stellen.
^^

Als je topic is gesloten open je niet zomaar een nieuw topic, en ZEKER niet met een kort-door-de-bocht verwijzing naar je vorige topic. Die is niet voor niets gesloten.
Je kunt eventueel per mail contact opnemen met de moderator die je topic heeft gesloten om te overleggen (intoxicated)

Dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.