Ik heb een game server op een hoge snelheids verbinding op een plek waar ik zelf niet of nauwelijks ben.. deze onderhoud ik via RD.. en daar redde ik mij altijd prima mee..
alleen nu heb ik 't probleem dat zodra ik connect krijg ik het scherm dat hij aan 't aanmelden duurd ca 5 sec.. (gebeurd dan niets) en dan sluit zonder melding Remote Desktop af..
Als ik via MCC wil inloggen op afstand.. krijg ik ergens een melding zogoedik nog weet dat de RPC procedure is afgesloten ofzo.. maar de computer reboot niet.. en blijft gewoon door gaan.. kan alleen ni connecten. en mijn server is dan wel down.
weet iemand iets?
ik heb ook geprobeerd mijn server te laten rebooten via TSshutdn of shutdown.. maar dat lukt ook niet...
alvast bedankt.
Server:
WinXP-Pro SP1
AMD2200
1.3 GB ddr
2/1 Mbit DSL (tweakdsl)
Client:
WinXP-Pro SP1
P4 2.8
1.0Gb ddr
1,1M/320Kb Adsl
alleen nu heb ik 't probleem dat zodra ik connect krijg ik het scherm dat hij aan 't aanmelden duurd ca 5 sec.. (gebeurd dan niets) en dan sluit zonder melding Remote Desktop af..
Als ik via MCC wil inloggen op afstand.. krijg ik ergens een melding zogoedik nog weet dat de RPC procedure is afgesloten ofzo.. maar de computer reboot niet.. en blijft gewoon door gaan.. kan alleen ni connecten. en mijn server is dan wel down.
weet iemand iets?
ik heb ook geprobeerd mijn server te laten rebooten via TSshutdn of shutdown.. maar dat lukt ook niet...
alvast bedankt.
Server:
WinXP-Pro SP1
AMD2200
1.3 GB ddr
2/1 Mbit DSL (tweakdsl)
Client:
WinXP-Pro SP1
P4 2.8
1.0Gb ddr
1,1M/320Kb Adsl
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2004 12:06 ]