Ik heb al wat rond gekeken, maar ik kon niemand vinden met hetzelfde fenomeen als ik. Ik ben bezig geweest om mijn oude PC opnieuw te installeren met XP Pro NL voor mijn vader. Ik draai zelf XP Pro op mijn nieuwe systeem. Aangezien ik maar 1 monitor heb, wilde ik zodra XP geinstalleerd was Remote Desktop gebruiken om zo de rest van de configuratie remote te kunnen doen.
Dit heeft een tijdje prima gewerkt, maar ik heb het gevoel dat sinds ik de NVidia drivers en service pack 1 heb geinstalleerd, er iets kapot gegaan is. Als ik nu een Remote Desktop verbinding opzet met de XP Pro NL PC, kan ik inloggen, maar na het "Instellingen ophalen" of zoiets, wordt de verbinding zonder foutmelding verbroken. Ik kan hiervan verder niets in de event viewer (van de destination PC)vinden.
Iemand die een idee heeft wat er fout kan gaan?
Dit heeft een tijdje prima gewerkt, maar ik heb het gevoel dat sinds ik de NVidia drivers en service pack 1 heb geinstalleerd, er iets kapot gegaan is. Als ik nu een Remote Desktop verbinding opzet met de XP Pro NL PC, kan ik inloggen, maar na het "Instellingen ophalen" of zoiets, wordt de verbinding zonder foutmelding verbroken. Ik kan hiervan verder niets in de event viewer (van de destination PC)vinden.
Iemand die een idee heeft wat er fout kan gaan?