🌞🍃
PCGamer UK DVD
PCZone UK DVD
paar keer Official XBOX Magazine UK
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Zo heel af en toe een PC zonetje
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Ik lees het wel op het internet.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
[This space is for rent]
Verwijderd
Op zondag 23 juni 2002 21:15 schreef SilverBolt het volgende:
PU uiteraard heb op 3 nummers ze allemaal
[This space is for rent]
* JohnnyBravo is the proud owner of ALL Pu'sOp zondag 23 juni 2002 21:15 schreef SilverBolt het volgende:
PU uiteraard heb op 3 nummers ze allemaal
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Wow dit is een oud topic!Op maandag 25 december 2000 21:12 schreef Bastard2K het volgende:
PC Gameplay voor mij...hij wordt steeds beter..dat mag ook wel met die prijsstijging die ze pas hebben ingevoerd
Zo oud zelfs dat ik m'n oude account kan quoten hehe
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Verwijderd
Verwijderd
Ik had er een beetje spijt van omdat ik geen consoles had en wel een dikke pc dus wilde ik naar pc zone gaan. Maar dat vond ik duur (met dvd) en al die demos krijg je op het i-net. Maar nu heb ik een gamecube dus komt het helemaal goed met de PU. En ook dingen over de xbox. Want die ga ik me ook halen als er een mooie prijsje voor word gemaakt (met kerst ofzo).
De PU rulez wel. Het is niet zo serieus maar ook niet zo losjes. Lekker ontspannen lezen en info krijgen over games etc
Maja het is maar wat je leuk vind. En ook nog computer totaal (ik ben lid van de hcc (mxstream en daarvoor modem) dus lekker gratis naar de hcc, En mijn jas en spullen kan ik kwijt bij mijn oom die bij de hcc werkte en zelf een standje heeft). Saai verhaal bla bla bla.
Verwijderd
PCgameplay
PCgames (duits)
Pc Gamer (engels)
Verder PCM, computertotaal, CT
De PU vind ik echt een vervelend kl*te blad, maar ik zal ook wel niet bij de doelgroep horen. Hoewel de PCZONE mij af en toe ook begint te irriteren.
Verwijderd
Verwijderd
PC Zone en PC Gameplay zijn ook wel leuk maar wel een beetje saai, maar vergeleken met een paar jaar geleden zijn de andere bladen op dat gebied aardig verbeterd
Op zondag 23 juni 2002 21:45 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
PU - vooral om de humor... de kwaliteit van de reviews is soms een beetje matig
De PU is wel grappig om te lezen, amar wat ze over spellen te zeggen hebben, klopt neit altijd helemaal vind ik
maar dat over de PCZone, dat die niet grappig is--> ik ervaar de PCZOne altijd als hilarisch
PCGamer UK is ook vet grappig
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
PcGameplay Rulzzzzzzzzzzzzz
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Vroeger las ik ook een of ander blad, met achterin programmeer tips oid, maar die heb ik nooit meer in de winkel zien liggen en ik ben de naam kwijt -_-.
Een kenner!Op zondag 23 juni 2002 21:52 schreef Blade_V het volgende:
PcGameplay natuurlijk
PcGameplay Rulzzzzzzzzzzzzz
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
Maar dan alleen als d'r een mod of demo opstaat die ik gewoon uit luiheid niet wil downloaden
Verwijderd
Goede previews
Goede reviews
Goede interviews
Goede nieuwsrubriek
en de occasional hardware prietpraat voor de normale gamer (lees de niet-GoT lezer).
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Waarom? Ik heb hem gelezen, ze gaven goede inforamatie met ook veel over de voorgeschiedenis van een game/bedrijf en er zit genoeg humor in.Op maandag 24 juni 2002 08:51 schreef Deathraven het volgende:
DVD PCZone
PU S****S
🌞🍃
Verwijderd
ik ben er al 3 jaar lid van, vroeger had ik het abbo met cd maar nu ik ADSL heb heb ik maar zonder cd genomen
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
jep
Verwijderd
Verwijderd
Daarnaast lees ik de PU, PCZone (maar dat abbonement ga ik opzeggen: prijs/kwaliteitsverhouding is helemaal zoek. Ga voor de gein maar eens woorden tellen in een PCZone van een jaar geleden en in één van nu, staat véél minder in), PCGameplay, N3. En dan lees ik nog een hele zooi op internet
Ik vind overigens PCGameplay een goed magazine, veel tekst en weinig advertenties, maar ik vind 't typische Vlaamse taalgebruik (logisch overigens, maar goed) en 't gebruik van smilies in berichten er afbreuk aan doen.
Verwijderd
N3.Op maandag 24 juni 2002 12:59 schreef CybErvee het volgende:
CD-zone en GameQuest
/me zoek nog een goed NGC magazine.
Ik game nauwelijks....
Ik ben tenminste niet altijd hypocriet!
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd

Op de plee
PC zone heeft geen humor, en das SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI
kvin die ondertiteling bij die plaatjes soms wel lol
Verwijderd
Ook vooral genomen omdat ik alleen PC games speel, dus is een beetje zonde om te kopen als maar een kwart pc games is. PU heeft van die blije Nintendo kleuren
Ik in ieder geval wel, je krijgt er ook elke maand een demo dvdtje bij en da's alijd wel leuk heb ik weer wat te spelen
Verwijderd
De tweede kan echt niet. Vraagt een kereltje heel serieus in de prullenbak: heb je een opleiding nodig voor wat jullie doen? Zegt de pCz: nee, maar we zijn wel ingeënt tegen de gekkekoeienziekte.
NOU VRAAG IK JE!
Onbeschoft.
Verder mag de PCGP wel eens wat dieper op de hardware in, dat kunnen wij best verteren he menschen!
Verwijderd
ik vind het altijd wel irritant dat ze nooit iets zeggen over coolers enzo, en altijd doen alsof je zomaar het spel op elke pc kan spelen.Op maandag 24 juni 2002 19:15 schreef vincent-marion het volgende:
Verder mag de PCGP wel eens wat dieper op de hardware in, dat kunnen wij best verteren he menschen!
Ook hebben ze nooit echt een mobo gereviewd, raar genoeg ben ik toch lid van het blad
Verwijderd
Verwijderd
Komt door de overige kwaliteit van dit blad! Is gewoon erg goed. En bovendien: voor hardware adviezen kun je hier toch ook errrrg goed terecht, niet?Op maandag 24 juni 2002 20:39 schreef jcross het volgende:
[..]
ik vind het altijd wel irritant dat ze nooit iets zeggen over coolers enzo, en altijd doen alsof je zomaar het spel op elke pc kan spelen.
Ook hebben ze nooit echt een mobo gereviewd, raar genoeg ben ik toch lid van het blad
En ja, de PCGP is niet geschikt voor consolers (de redactie daar VERACHT die consoles volgens mij
Verwijderd
Dat vind ik echt een scheitblad. Ik lees wel de PU maar dat komt vooral omdat ik een pc, een ps2, een gc en een gba heb, en ik niet allemaal verschillende bladen wil kopen. Bovendien is het wel leuk om eens te zien wat er op de andere systemen uitkomt.Op maandag 24 juni 2002 18:39 schreef ^MRT het volgende:
leest er hier niemand OPM2(Official Playstation 2 Magazine)
Ik in ieder geval wel, je krijgt er ook elke maand een demo dvdtje bij en da's alijd wel leuk heb ik weer wat te spelen
De PC Gameplay
Verwijderd
ff offtopic hoor, maareh, mag ik jouw avatar gebruiken op een ander private forum?Op dinsdag 25 juni 2002 22:30 schreef FallenAngel666 het volgende:
Power Unlimited, nog steeds na al die jaren.
Absoluut niet! Daar zit copyright op!Op woensdag 26 juni 2002 21:22 schreef Manny het volgende:
[..]
ff offtopic hoor, maareh, mag ik jouw avatar gebruiken op een ander private forum?
Hehehe, natuurlijk man, ga je gang!
en ik kon me vroeger de electronic gaming monthly nog wel herinnerenen+ ik heb sommige bladen van dreamcast magazine!
the four wude:DAN;judge with a clear mind.GON;practice without neglect.JIE;don't show or use moves thoughtlessly.YI;don't hesitate to do the right thing
Niet echt veel dus, maar ik ben niet zo'n gamer
Verwijderd
Wat ben ik eigenlijk stom, mijn excuses voor dit bericht en mij lompigheid sorry ik praat wel tegen iemand anders al kan je niet met het niveau mee praten
WhahahahahahaOp woensdag 26 juni 2002 21:55 schreef Nuntius het volgende:
beterzzz ik ben er net achter gekomen hoe je op iets reageert.....
Je vergeet btw nog een paar smilies:
(Verwijderd
Een paar?!Op woensdag 26 juni 2002 21:57 schreef kutkip het volgende:
[..]
WhahahahahahaRofl! Welkom@GoT iig
![]()
Je vergeet btw nog een paar smilies:![]()
[afbeelding](
) en volgens mij nog wel meer
http://sassiessite.endoria.net/smilies.htm
*proest*Op woensdag 26 juni 2002 22:11 schreef twi het volgende:
Official UK Xbox Magazine wanneer 'ie er is. Dat blad heeft echt een verkrijgbaarheid van 0 op de schaal van Bruna.
"0 op de schaal van Bruna."
http://www.officialxboxmagazine.co.uk/ staat verder niet veel op... Bij de store-finder zie ik onze Bruna niet staan...
Verwijderd
Xbox is duur en je hebt er niks voor terug dat is mijn mening.
effe een vragie dan
al mocht je kiezen tussen een PC XBOX PS2
wat kies je dan ik persoonlijk natuurlijk de vertrouwlijke pc
je kon het niet laten heOp woensdag 26 juni 2002 22:33 schreef XoiN het volgende:
ik lees de PU.... met ED
ik lees overigens alleen nog de pu (lekker om snel door te lezen
en de pczone
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
af en toe een PCzone los (heel wat volwasseneren, iets meer serieus dan PU)
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Maar tegenwoordig lees ik heel af en toe een review op Internet.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Verwijderd
Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time