PC GP CD
PC Idee
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
I want to live forever, so far.. so good.
PCM
Computer ID
Computer Totaal
PC Gameplay
Playboy (staat play in)
Eerst ook nog PU, totdat ik 12 werd
pcgameplay
PU
en realgamer
Verwijderd
Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.
Maar ik heb NOOIT me geabboneerd op de PU. Wat een kuttijdschrift was dat zeg...
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Die-hard Brexiteer
ik ook niet ik lees hem alleen ff[b]
Maar ik heb NOOIT me geabboneerd op de PU. Wat een kuttijdschrift was dat zeg...
Verwijderd
Ik heb tot nu toe alle PU's ik wil het tot 2001 afmaken en dan een abo op Realgamer hebben.
Pu is wel makkelijk alle consoles staan erin. Dus das makkelijk door te bladeren.
Verwijderd
Op zaterdag 23 december 2000 17:01 schreef Sjaak-fat-aars het volgende:
ik leez de t.net
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
en de PU abo.
maar ik denk er steeds sterker over om de PU te laten vallen en een abo te nemen op de PC Zone.
hmm. ik nog niet en ik zag hem al een maand geleden bij de AH liggen:? Normaal gesproken krijg ik hem altijd halverwege de maand op donderdagOp zaterdag 23 december 2000 19:01 schreef Force het volgende:
Pczone abo kreeg hem gister pas binnen, lag al een week in de winkel
Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-
alleen af-en-toe van die suffe belgische opmerkingen ! (wat wil je als belgisch magazine) ;)8-)
PU sux trouwens
Verwijderd
PU - Als ontspanning, die bijschriften zijn echt vet
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Vinnet alleen beetje k*t dat d'r geen abbo is zonder cdrom....demo's en patches kan ik zelf wel van internet plukken maargeod
Verwijderd
Weinig plaatjes veel tekst, zoals het hoort. Ook het aantal advertenties valt mee.
Beetje duur, maar het geld dubbel en dwars waard.
Verwijderd
AgreeOp maandag 25 december 2000 21:13 schreef EquiNox het volgende:
PCGameplay : 2 vette cd's met vette demo en patches + goede inhoud.
Weinig plaatjes veel tekst, zoals het hoort. Ook het aantal advertenties valt mee.
Beetje duur, maar het geld dubbel en dwars waard.
iets mis mee?
PC-Games
Gamestar
en heel soms nog een ander speltijdschrift.
Meestal allemaal van onze oosterburen. Gedeeltelijk omdat de prijs van die bladen niet te hoog is en er altijd veel op de bijgeleverde CD's staat.
Bv in het nieuw te komen nummer februari 02/2001 van de PC-Action GPL-orgineel bijgeleverd. Da's toch nog een leuke race game voor F12,70.
Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH
Verwijderd
By each crime and every kindness, we birth our future
&
PC Gameplay
&
Ik leen altijd de PU van een kennis.
The desire to know is natural to all good people!
Ik heb liever een goed objectief verhaal over het spel zelf zonder een rating.
"I sit in my room and imagine the future."
maar ja die lees ik wel op t.net
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
Realgamer
Computer Totaal
PCM(agazin)
En PC ZONE (lid maar wordt er een beetje ziek van elke keer later het blad dan in winkel.
Verwijderd
ow ja en Computer Totaal.
Op zich blijf je zo ook op de hoogte van consolegames.
Vorige maand voor het eerst een RealGamer gekocht, was wel interessant: rustig design en ook wat meer over andere onderwerpen (heb het stuk over overclocken met belangstelling gelezen).
Maarreh welk tijdschrift (PC en ook non/not only PC) vinden jullie nou het beste?
En hoe goed is dat verkrijgbaar in NL?
Ik zit er namelijk over te denken om PUabo te kappen en te switchen naar of een manga/anime tijdschrift of een ander gamesmag.
PC: - Pcpro
games: - veel bladen uit de states
en de pcgameplay is me een beetje tegengevallen(allemaal van die domme opmerkingen van die belgen)
Verwijderd
Realgamer
PC Gameplay
PC Zone (af en toe)
Playnation (ja ik heb ook een PSX)
Misschien moet ik binnenkort ook maar eens een DC blad kopen. Als hij echt zo geodkoop wordt is ie best wel interessant. Ik namelijk heel makkelijk aan spelletjes komen
Het internet is natuurlijk ook een grote bron van informatie.
-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Verwijderd
echt waar? wtfOp woensdag 13 juni 2001 10:38 schreef Brian Dickens het volgende:
Fraggle, RealGamer lees je niet meer... dat kan niet, omdat het blad niet meer bestaat!
Verwijderd
anyways ik ga van Realgamer vanwege de RIP naar PC Gameplay.
Verwijderd
Verwijderd
Die demo's zitten ook bij de PCZone en die is meestal eerder uit, dus dat als eerst klopt niet helemaal... Ik ben zelf lid van de PCZone en ik koop in de winkel altijd de PC Gamplay, vindt ze allebei goed, maar ik vind de PCZone wat volwassener en die is dikkerOp woensdag 13 juni 2001 18:23 schreef Diesel_boy het volgende:
PC Gameplay vind ik VERREWEG het beste games-magazine, de beste reviews, de beste demo's (als eerst!!) en de grappigste reviewers
O, ja ik ben ook nog abo van de Computer Totaal, omdat ik dan gratis naar de HCC kan alle dagen
Heb trouwens ALLE nummers bijgehouden (is al een stapel van een halve meter)
Een ZEER goed belgisch tijdschrift !!!!
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Verwijderd
Abonement is toen omgezet naar Real Gamer, maar dat heb ik snel weer opgezegt
nu lees ik enkel gamenieuws op inet, maar dat is ook niet alles
Verwijderd
PC Zone UK en Benelux versie
Unlimate PC
Verwijderd
Verwijderd
Zeggen dat de PCGP onvolwassen is is pas onzin, zeker vergeleken met de PCzone! Als je bijvoorbeeld die prullenbak van de Pczone leest....Gruwel wat triest! En dan zo'n rubriek met nude patches...onvolwassen? Neuuuuuuh! Tsst. Bovendien zijn hun reviews zo saai. Die review over Medal of Honor ging voor 70% over de wapens terwijl de PCGP een mooi verhaal van 6 pagina's hield met veel voorbeelden. Ik ga met mijn aankopen altijd van de PCGP uit en meestal zitten ze verrekt goed!
Warzone2100 en Dethkarz heb ik tot nu toe met veel plezier gespeeld dankzij dat blad.
En bovendien is het taalgebruik en de humor erg passend voor de gemiddelde gamer (of student!).
No hard feelings tegenover andere gamesbladen maar de PCGP heeft toch echt wel de meest complete reviews en okee, ze zijn niet altijd even vroeg maar ze werken tenminste niet met exclusieven (claimen ze
Iedereen die hiervan houdt, moet ook eens nodig naar www.spelletjesgarnaal.be --> Kort maar tof!
mischien handig om eerst te kijken waneer de laatste reply was
14 juni 2001
Bier, Whiskey en Metal!!
Ik lees ze niet, maar laatst had ik Power Unlimited gekocht (wegens een paar dagen offline met chello) en dat is een erg leuk blad moet ik zeggen.
🌞🍃
PCGamer UK DVD
PCZone UK DVD
paar keer Official XBOX Magazine UK
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Zo heel af en toe een PC zonetje
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD