is het aan te raden om de drie jaar garantie die dell standaard instelt te nemen of gewoon voor 1 jaar te gaan? scheelt toch erg veel in prijs vind ik. Is het risico groot dat je er dan achteraf aan gekloot bent?
Dell moet hoe dan ook al 2 Jaar Garantie Geven ( Europese regeling ) ... 3 jaar...tja...misschien heb je het er voor over! Ik persoonlijk ga voor zelfbouw, dus ik zit nooit met een volledige garantie op een pc!
There is no place like ::1
Dit zal je toch voor jezelf moeten bepalen; het hangt er ook van af hoe jij denkt met de laptop om te gaan. Staat 'ie altijd stil, is er een minder grote kans op defecten dan bij het drukke reizen.
Ten slotte zijn hier nog vele andere topics over geweest. "Garantie: nodig of niet? Soorten, ervaringen..." is daar een voorbeeld van. Ik raad je aan toch even wat beter te zoeken, en dit soort topics door te nemen. Vaak kom je er wel uit met deze topics.
Ten slotte zijn hier nog vele andere topics over geweest. "Garantie: nodig of niet? Soorten, ervaringen..." is daar een voorbeeld van. Ik raad je aan toch even wat beter te zoeken, en dit soort topics door te nemen. Vaak kom je er wel uit met deze topics.
Dit topic is gesloten.
![]()