the_RJ schreef op 28 juni 2004 @ 16:49:
[...]
Effe alles op een rijtje dan:
Proc is 3200+, die is al een keer vervangen dus daar ligt het niet aan
Mobo is ook vervangen (?) en werkte sowieso eerst perfect (maar toen ie het deed draaide hij ook op 200 MHz?)
Geheugen is vervangen, zal het ook niet zijn
Voeding vervangen, sluiten we ook uit
Wat houden we over:
Hdd
Videokaart
PCI-kaarten (of on-board spul)
CD-Rom/DVD drives etc
Eeer

lijkt me heel sterk dat het 1 van die 4 dingen is
Je divider is neem ik aan gelockt? (dno of het kan zijn dat als ie van 166 naar 200 MHz wordt gezet dat de divider met 200/166 wordt vermenigvuldigd? (lijkt me ook weer sterk, maarja houden zo weinig over op deze manier

)(ssst niet boos worden als die dom overkomt

, ik weet ook niet meer wat dit kan zijn

))
1- A7N8X-X en Athlon XP 3000+ en 512 Elixir geheugen, draaide zelfs op 200mhz stabiel, terwijl de 3000+ eigenlijk op 166 moet draaien.
2- van de 1 op de andere dag wou XP niet meer booten en deed hij het alleen nog op 133mhz
3- processor vervangen, moederbord vervangen, geheugen vervangen, nog steeds probleem.
4- processor vervangen voor 3200+, moederbord vervangen voor A7N8X-E Deluxe, nog steeds probleem, want hij wou niet op 200mhz, maar alleen op 166 booten...
5- Aopen 350watt voeding gehaald en 512MB Corsair geheugen i.p.v. Elixir, maar nog steeds het probleem.
pc wil WEL booten met FSB op 200 en multiplier op 9,5. 200x11, zoals het zou moeten, doet hij dus niet... dan krijg ik een harde reset.
je zou dus kunnen zeggen dat ik hier 3 verschillende systemen heb gehad met exact dezelfde problemen.
wat is een divider precies? bedoel je daar de multiplier mee? die is niet gelocked.
[
Voor 4% gewijzigd door
mjszwo op 28-06-2004 17:01
]