Maar die techsolo zal wel beter zijn dan een sweex 300wat
Misschien omdat de Sweex 300 wat minder marge heeft, maar beiden zijn budgetvoedingen (net als Q-tec, Rainbow etc) waarbij je niet veel waarden moet hechten aan de Watt aanduiding...
Mail die zaak anders even of hun je kunnen vertellen wat de maximale stroom (A) per spanningslijn (V) is. - thanks OnTracK

Je moet er alleen wel rekening mee houden dat die aanduiding zéér waarschijnlijk voor piekvermogen staat en niet voor maximaal vermogen. Ter vergelijking: de Q-tec 550 (piek) is 422~433Watt maximaal (
Q-tec voedingen ervaringen topic).
Ik denk dat je hem wel ongeveer zo kunt vergelijken (nb: TechSolo maximale vermogenswaarden zijn geschat op basis van opgegeven piekwaarden):
Als je een Asus/nForce2 bordje met Socket-A hebt zijn de meeste budgetvoedingen niet echt aanraders ivm de lage stroom die hij kan leveren op de 5V lijn (zakt in, terwijl de 12V gaat pieken).
En zoals ook in bovenstaande review te zien is gaat dit ook op voor deze voeding:

+12V was 12.46V in bios en met multimeter 12.58V (+12,92 idle / +12,40 stress)
+5V was 4.91V in bios en 4.98V met multimeter (+4,88 idle / +4,83 stress)
(EPoX 8RDA + AMD Athlon XP 2800+ + 512MB + NVIDIA GeForce FX 5600 256MB + 2x 7200 RPM schijfjes)
sidestep: Als je op zoek bent naar een stille voeding die tevens kwalitatief positief is dan raad ik je aan om eens naar [rml][ voeding] Nexus NX-3500[/rml] te kijken, ook al heeft Yorcom hem niet
Mocht iemand ervaringen hebben met specifiek deze TechSolo voeding dan ben ik daar ook wel benieuwd naar
[
Voor 94% gewijzigd door
Verwijderd op 22-06-2004 19:59
]