Toon posts:

Chaintech goed of slecht??

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik heb een chaintech 5700 ultra en hij loopt perfect :Y) , de moederborden van chaintech vind ik ook super, heb ooit es een 6btm gehad. Maar mijn vraag was wat vinden jullie van chaintech? Is Chaintech goed of slecht?

mzzzl

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2004 16:30 ]

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2025

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

als chaintec de kwaliteit handhaafd bij de videokaarten lijkt het mij een goed merk
nu zit ik op een bijna 8 jaar oud p2 pctje te internetten (pII 450) met uw scsi onboard en ik draai er gewoon XP op

dit was mijn eerste ervaring met chaintec en die is overwegend goed te noemen dus ik verwacht dat ze deze kwaliteit gewoon zullen handhaven met het maken van andere producten :)

computer voor alle werkzaamheden

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ooit een Socket 7 Via MVP# Bordje gekocht voor maar 25 ouwe keiharde guldens en het enige wat er mis was was de ATX aansluiting, vandaar ook de prijs, hoewel die domme verkopers dachten dat er meer kapot was...... nogmaals zie prijs :D

Systeem was 3 Jaar lang stabiel als een rots met een K6 erop van 500 MHz die op de een of andere manier @ 506 liep :+

Toen wegens de "aangename ervaring" een KT333 APOGEE gekocht en nooit spijt gehad, ding was sneller en betere dan heel wat KT400 planken die erna kwamen 8)

Wegens omstandigheden zit ik nu echter met een Gigabyte nForce2 mobo, maar geil best wel op die Zenith's nog steeds >:) Hoewel die DFI LanPArty II beesten ook wel :9~ zijn .....

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:14

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Of chaintech als merk goed of slecht is laat ik me niet over uit (je moet toch altijd per individuele product kijken).

Maar deze topic... Slecht :/

GoT Huisregels

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.