Sinds gisteren deze CRT in mijn bezit. Geweldig ding met slechts 300 uur op de buisjes
Op de zelfde afstand als waar ik hem gehaald had (3 meter hart ceiling) mooi beeld, moest wel het een en ander scherp stellen. Goed dat is met die analoge chassis natuurlijk. Enkel in mijn ruimte waar ik hem wil ophangen (tot de HT kelder klaar is) zou hij het best op 5 meter hangen. Nu staat er een hoop in de gedowned manual, maar ik zou graag van iemand vernemen of dit een goed beeld heeft? Volgens manual moet ik een hoop instellen en bij sommige instellingen heb ik toch wel vraagjes. Helaas wordt je bij de welbekende forums een beetje uitgelachen met zo'n ouderwetse crt, vandaar dat ik hier deze vraag maar stel. Tenslotte heeft niet iedereen een paar duizend euro voor een goede CRT
Mijn scherm bestaat uit wit verduisterings stof met een diagonale lengte van 3 meter, maar er komt een 1:1 beamer scherm erbij van 2,40 bij 2,40 dus die maat moet ik aan houden. Misschien dat ik rails ga plaatsen met een kast waar de beamer uitschuift.
Voorlopig heb ik hem op de plek gehangen waar hij het best zou hangen in deze ruimte.
Ik gebruik deze enkel voor DVD's en natuurlijk wat sport evenementen.
UPDATE
Hier de 1041Q tijdens wat afstelwerk

De CRT op 5 meter van het soort van scherm

De beamer in aktie met mijn yamada 6000 ( dubbel beeld ook op de tv
)

DVD van Digital Video Essentials erin

Enkel de gaatjes van het samenvoegen moet ik nog afplakken
Mijn scherm bestaat uit wit verduisterings stof met een diagonale lengte van 3 meter, maar er komt een 1:1 beamer scherm erbij van 2,40 bij 2,40 dus die maat moet ik aan houden. Misschien dat ik rails ga plaatsen met een kast waar de beamer uitschuift.
Voorlopig heb ik hem op de plek gehangen waar hij het best zou hangen in deze ruimte.
Ik gebruik deze enkel voor DVD's en natuurlijk wat sport evenementen.
UPDATE
Hier de 1041Q tijdens wat afstelwerk

De CRT op 5 meter van het soort van scherm

De beamer in aktie met mijn yamada 6000 ( dubbel beeld ook op de tv

DVD van Digital Video Essentials erin

Enkel de gaatjes van het samenvoegen moet ik nog afplakken
[ Voor 19% gewijzigd door petervandamned op 26-06-2004 16:26 ]