Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-11 10:14
Ik heb een paar dagen geleden een Orange free 30 abonnement afgesloten.
En nu moet ik nog een telefoon hebben. Nu heb ik een Sony Ericson T610 gezien maar deze is met Orange Prepaid. Maar nu is mijn vraag of ik mijn simkaart in deze telefoon kan stoppen.

Alvast bedankt,
Miquel

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 16:35

megaleo

Special member

Kijk eens op de site van Orange. Daar staat vast wel bij of die telefoon gelocked is of niet.

Verwijderd

Zeker is het nooit, maar de kans dat het lukt is groot. Bij T-Mobile lukt het in ieder geval wel.

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:06
Telefoon is gelockt, maar mijn vroegere ervaringen met Dutchtone zijn dat je met een prepaid van d* ook kunt bellen met een d*-abonnement. Werkte prima.

Let wel, dit was drie jaar geleden met een Ericsson T18s het geval! Of dit nog steeds zo is -> 1200 is zo gebeld ;)

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Er is een kleine kans het zo al werkt, maar je moet er niet vanuit gaan. Er zijn namelijk verschillende soorten locks, zoals het product lock en het network lock.
Het is voor Orange mogelijk om de telefoon gedeeltelijk te unlocken, en alleen het network lock te behouden. Op die manier zal het toestel alleen sims van het Orange netwerk accepteren.

In principe is Orange bereid om dit te doen indien je aangeeft dat je een van haar prepaid-toestellen wilt gaan gebruiken in combinatie met een Orange-abonnement :)
Helaas is niet iedere medewerker van de klantenservice hiervan op de hoogte, dus het kan zijn dat je een paar keer moet bellen ;)
Als je helemaal zeker wilt zijn van je zaak moet je dit alles even afspreken met de verkoper in de Orange Shop (als je je telefoon daar tenminste koopt), dan kan je in ieder geval ergens op terugvallen als het niet lukt.

Ik ben overigens geen Orange-medewerker ofzo, maar zat twee maanden geleden in een zelfde situatie (maar dan met een prepaid Philips 330 en een Free 20-abo)

[ Voor 13% gewijzigd door flat op 26-06-2004 14:16 ]

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

rclahsen schreef op 26 juni 2004 @ 13:50:
Telefoon is gelockt, maar mijn vroegere ervaringen met Dutchtone zijn dat je met een prepaid van d* ook kunt bellen met een d*-abonnement. Werkte prima.

Let wel, dit was drie jaar geleden met een Ericsson T18s het geval! Of dit nog steeds zo is -> 1200 is zo gebeld ;)
[offtopic]
Heb je daar nog de batterij van toevallig ?? Heb hier een T18s die perfect werkt alleen de batterij is dood :|

Wil hem verkopen eventueel ofzo....
[/offtopic]

Jammer...

[ Voor 3% gewijzigd door nero355 op 26-06-2004 14:26 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:06
Nee helaas: het is een van mijn fijnste telefoons die ik gehad heb (hoewel anderen daar anders over denken, maar goed: ik sms niet veel en dan is het een fijne foon), maar omdat ik een ander had heb ik deze aan mijn ouders gegeven. Daarna heeft mijn broer hem geleend en die heeft hem laten vallen en toen was de telefoon dood. Hij heeft hem daarna ook weggegooid, dus ook geen batterij meer.
Pagina: 1