[3Dmark] Is deze score normaal?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Frankster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07 07:12
Ik heb net een nieuwe computer gekocht met de volgende specificaties:

CPU: Intel P4 2,8 Mhz
Mainboard: Asus P4S800
Geheugen: 2*512 mb DDR
Videokaart: Point-of-view GeForce FX 5600 256mb

Windows XP SP1 schoon geïnstalleerd en ik heb de nieuwste drivers geïnstalleerd, maar 3Dmark geeft een score aan van 1837 :'( :r ... Dit is, volgens mij, veel te weinig als ik het vergelijk met de scores op dit forum. Heeft iemand misschien een idee hoe ik de score kan verhogen, of waar hier een probleem zou kunnen zitten?

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Heb je ook de chipsetdrivers van je moederbord geinstalleerd?
Zijn zeker van belang, zitten namelijk de agp-bud drivers enzovoorts in.

• Frankster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07 07:12
Bedoel je met de AGP-Bud drivers de AGP-driver? Heb bij Asus de IDE-driver en de AGP-driver gedownload, dat waren de enige drivers die daar stonden (buiten de C-media geluidsdriver)

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

• StickyPoundeZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-12-2023
draaien andere games wel normaal, zonder schokken ed? en hoe ziet het verloop van 3dmark eruit, veel schokken?

Everything is possible, until it's not.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Heb je dit stukje van FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (25/01/04) al doorgenomen?

Heb je tevens ook al Help !! Mijn 3dmark score is laag... hoe te verhogen ? doorgenomen?
Een iets recentere is deze: 3Dmarks Score te laag - Deel 2 ;)

Hou er trouwens rekening mee, dat de GeForce FX serie vanaf de 5700 en hoger pas aardig goed begint te presteren, dus is het ook niet zo verwonderlijk dat je niet zo'n hoge score hebt. No flame intended ;)

[ Voor 38% gewijzigd door CH4OS op 26-06-2004 10:40 ]

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:08

Pubbert

random gestoord

Bekijk de site van de fabrikant eens of je niet een LE/FX versie van de 5600 (trager geheugen of lagere geheugenbus) hebt, en een 5600 is zowieso niet zo snel, maar iets hoger als 1800 moet nog net lukken.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Wat al gezegd word.

die fx5600 die is echt slecht. ik heb hem hier ook en hij "zuigt" zal ik maar zeggen

dus ik raad je aan een nieuwe videoplank te kopen

Verwijderd

Ik heb een FX5600 SE in mn 2e pc (pentium 3, met 320MB 100Mhz geheugen) en zelfs daar haal ik nog hoger dan 2000 mee.. weet nie de exacte score, want t is al heel lang geleden dat ik getest had en die FX5600 zit er nu niet meer in.

Verwijderd

Point-of-view GeForce FX 5600 256mb
Ik hoop niet dat één of andere verkoper die kaart in je maag heeft gesplitst onder het mom van "deze kaart heeft 256MB en is daarom erg goed en snel!". Je wilt namelijk de mensen (en verkopers) niet de kost geven die denken dat deze kaart sneller en beter is als bijv. een FX5900XT met "maar" 128Mb. Maar goed, daar ben je nu zelf ook wel achter denk ik.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[rml]GJ-tje in "[ 3Dmark] Is deze score normaal?"[/rml]

Daar staat heel veel info, ga daar ajb eerst mee aan de slag :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.