Hoi,
ik heb vandaag het volgende aangeschaft:
- K8N Neo moederbord
- AMD 64 3000+ processor
- 2 x 512 DDR 400 Mhz memory
Oude mobo eruit gehaald. HD en alles laten zitten. Nieuwe mobo erin gezet, processor en memory. Alles verbonden
Computer aangezet en deze begint met een POST. Daarna krijg ik de mededeling:
Verifying DMI pool data ..............
Boot from CD
Boot from CD
Nvidia Boot Agent 197.0402
Copyright 2001-2003 Nvidia
Copyright 1997-2000 Intel
PXE-E61 media test failure, check cable
PXE-M0F: Exiting Nvidia Boot Agent
DISK BOOT FAILURE, INSTERT SYSTEM DISK
Ik heb alleen de kabels van de IDE connectors losgemaakt v.h. oude mobo en verbonden met het nieuw mobo. Dus niets veranderd qua master of slave o.i.d.
Alle kabels zitten goed vast. Ik heb nog niets veranderd in de BIOS want er moet toch eerst een POST uitgevoerd worden?
Als ik de XP profession CD gebruik dan wordt er begonnen met de installatie maar zodra ik de melding krijg windows wordt opgestart start het systeem op nieuw en komt ie in een loop, want daarna probeert ie windows weer te installeren
Kunnen jullie mij verder helpen?
ik heb vandaag het volgende aangeschaft:
- K8N Neo moederbord
- AMD 64 3000+ processor
- 2 x 512 DDR 400 Mhz memory
Oude mobo eruit gehaald. HD en alles laten zitten. Nieuwe mobo erin gezet, processor en memory. Alles verbonden
Computer aangezet en deze begint met een POST. Daarna krijg ik de mededeling:
Verifying DMI pool data ..............
Boot from CD
Boot from CD
Nvidia Boot Agent 197.0402
Copyright 2001-2003 Nvidia
Copyright 1997-2000 Intel
PXE-E61 media test failure, check cable
PXE-M0F: Exiting Nvidia Boot Agent
DISK BOOT FAILURE, INSTERT SYSTEM DISK
Ik heb alleen de kabels van de IDE connectors losgemaakt v.h. oude mobo en verbonden met het nieuw mobo. Dus niets veranderd qua master of slave o.i.d.
Alle kabels zitten goed vast. Ik heb nog niets veranderd in de BIOS want er moet toch eerst een POST uitgevoerd worden?
Als ik de XP profession CD gebruik dan wordt er begonnen met de installatie maar zodra ik de melding krijg windows wordt opgestart start het systeem op nieuw en komt ie in een loop, want daarna probeert ie windows weer te installeren
Kunnen jullie mij verder helpen?