Ik heb een Dell Power Edge 2200, ( 2x 266 Mhz Processor, 10 gb scsi, 250 watt voeding, 128 Mb 5 volt EDO ram, scsi cd rom drive) met linux Red Hat 9 ( KDE Gui) erop. Als ik hem op opstart voor ondersteuning van 1 processor, init level 5, draait die prima, maar start ik hem op met Dual Pro ondersteuning, init level 5, dan start die meestal al binnen 15 min automatisch opnieuw op, op init level 3 (text mode) houdt die het wel vol.
Meestal gebeurt het als ik te veel te gelijk doe of veel dingen achter elkaar, een enkele keer gebeurt het met 1 processor.
Ik had er eerst windows 2003 Enterprice op geinstalleerd, maar die vond niet eens de 2 processor.
Hoe komt het dat die onder linux opnieuw opstart en belangrijker, wat kan ik er aan doen???
En weet iemand misschien waarom de 2 processor niet onder windows gevonden wordt.
Meestal gebeurt het als ik te veel te gelijk doe of veel dingen achter elkaar, een enkele keer gebeurt het met 1 processor.
Ik had er eerst windows 2003 Enterprice op geinstalleerd, maar die vond niet eens de 2 processor.
Hoe komt het dat die onder linux opnieuw opstart en belangrijker, wat kan ik er aan doen???
En weet iemand misschien waarom de 2 processor niet onder windows gevonden wordt.