Toon posts:

3Com baseline stil?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe 16-poorts 10/100 switch, aangezien mijn huidige 3Com officonnect (weer, na reparatie) herrie loopt te maken. Don't ask why...
Nou was mijn oog gevallen op een 3Com uit de SuperStack3 baseline familie, specifiek de 3c16470. Nou vroeg ik mij dus af of deze switch voorzien is van een koelingsfan, en met name of deze stil is of niet. Dat irritante gefluit van mijn huidige 3com (ik denk een condensator oid, geen fan), is heel vervelend.
Het is de bedoeling dat ie op een slaapkamer komt te staan, is deze dan af te raden, of is het nauwelijks hoorbaar?

Verwijderd

Ja, die heeft koeling. En ja, die 3Com's kunnen vrij veel geluid maken.

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:44

RammY

Dát!

Als je echt een switch wil die geen geluid maakt dan moet je es bij de standaard sweex pruttel gaan kijken :P
Die willen best nog wel es stil zijn.
Maar ze hebben natuurlijk niet de kwaliteit van 3Com.

Deze advertentieplaats is te huur!

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-03 17:01

Yngwie-

Murphy was an optimist

Dan pak je toch een Officeconnect switch? Daar zit geen fan in :)

http://www.3com.com/prod/...b=features&sku=3C16792-US

Afbeeldingslocatie: http://www.3com.com/images/products/en_US/prd_lg_3c16792.jpg

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 16:24
Hij heeft al een office connect switch, en die maakt waarschijnlijk een hoog piepend geluid... veel voorkomend probleem...

Sweex pruttel maakt ook een enorm hoge toon, veel mensen horen het niet, maar ik kan dus niet slapen als dat ding in mijn kamer staat, ook niet 5 meter verderop.

Ik heb nu een benq 10/100 16p switch, die hoor ik totaal niet, ook niet de adapter.

Eventueel wil ik wel ruilen ofzo, omdat ik hem enkel voor lan partys gebruik.

Overigens, linksys befw11s4 maakt ook een hoge pieptoon :/

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05:58
Officeconnect pruttelen :?
Nog nooit gehoort in die 3 jaar dat er hier 1tje staat (laatste jaar nog een meer)

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

RammY schreef op 25 juni 2004 @ 12:46:
Als je echt een switch wil die geen geluid maakt dan moet je es bij de standaard sweex pruttel gaan kijken :P
Die willen best nog wel es stil zijn.
Maar ze hebben natuurlijk niet de kwaliteit van 3Com.
Neeheheheheeeeeee!!! Niet doen !!!

Ik heb een Sweex ding gehad en ik wenste soms echt dat ik hem nooit gekocht had :/
Heb toen 2dehands voor 15 € van een gozer een Lifetec Switch gekocht en die is veel beter en nog goedkoper ook uiteindelijk :D

Vooral naar mijn idee omdat ie van ijzer/metaal is, betere koeling enzo....
Wel 8 poorts maar :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
ik heb zo'n baseline switch, maakt redelijk wat geluid, ik kan er in ieder geval niet mee slapen

Verwijderd

Topicstarter
Is dat dan echt zo moeilijk, om gewoon een geluidloze switch te maken? Moet volgens mij toch gewoon mogelijk zijn, komt geen hoogspanning en dergelijken bij kijken, toch?

Maargoed, die SS3 baseline valt dus af, enige alternatief (wil wel 3com kwali) is dus een officeconnect. En dan hopen dat ie lekker stil blijft.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:19

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik heb de officeconnect 8 poorts.

Staat hier al 3 jaar en nog nooit gehoord, slaap er ook al zo lang mee dus zit wel goed :Y)

Tweakers Discord

Pagina: 1