Toon posts:

compatibel probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wie kent goed windows xp als ik een progamma selecteer om te branden geeft die aan not compatibel dat moet in xp zijn in te stellen maar hoe doe ik dat wie weet het

[ Voor 131% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2004 20:57 ]

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Lijkt me juist goed dat de dvd compatible is met de brander :? Kan je de precieze foutmelding overtikken?

Verder is dit een forum, haal je emailadres dus maar weg.

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Kan je misschien je bericht van de onnodige hoofdletters ontdoen? Dat leest wel wat makkelijker :)

Voor de rest is dit een discussieforum dus we gaan je niet mailen en doen, dus je kan hier discusseren over je probleem.

De groeten doen hoeft hier ook niet :)

Welke DVD's gebruik je?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Domme vraag, maar heb je een dvd-brander? Welke Nero versie heb je?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als een DVD compatible is is dat natuurlijk alleen maar mooi.

Maar wat is dan je probleem? Wat zijn de precieze errors en wat heb je inmiddels zelf al geprobeerd?

enne, grtz $user hoeft niet en als je geen spam wilt op je mailbox zou ik je e-mail ook weghalen, is verder niet echt nodig om het hier neer te zetten omdat je de oplossing gewoon in dit topic kan lezen.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 12:01
Zou je even deze willen doornemen? Policy: Alle regels die op het forum gelden

Als ik de openingspost zo lees kan ik er geen touw aan vast knopen, en ik bang bang velen met mij. Vandaar dat we enkele richtlijnen hebben opgesteld om een goed topic te openen. Een onderdeel daarvan is dat je in de openingspost zoveel mogelijk informatie zet. Een exacte omschrijving van het probleem, precies wat je wilt doen, wat er vervolgens misgaat, de letterlijke foutmeldingen, wat heb je zelf al opgezocht om het te verhelpen, en waarom lukte dit niet, wat zijn de specificaties van je systeem, enz enz enz. Verzamel eerst al die informatie, ga dan naar Opslagmedia & I/O Controllers en start daar een nieuw topic.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.