Toon posts:

(vervolg)Te veel processen draaien, hoe terug te brengen?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sjonge, ik ben een uurtje van m'n plek en meteen de draad gesloten, geef me ff de kans te replyen, leute! _/-\o_

ik draai XP, 900mhz met 512 mb geheugen.

Evenwel bedankt voor jullie tips en hints, die ga ik eerst maar 's proberen.

groet

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-08 17:13

job

Misschien handig om te lezen waarom je topic is gesloten....
Ik voorspel je dat deze ook zo dicht is..

Als jij vind dat je teveel processen hebt.. laat ons dan zien welke processen je allemaal hebt draaien.
En welke jij zeker wil houden..

zie ook de sluitpost van je vorige topic:
Een voor een, op volgorde van CPU en geheugen gebruik, kijken waar het proces bij hoort door op je HDD te kijken en de naam in google te gooien.
Kijk in de Windows Operated Systems - FAQ (vooral ook blackviper) welke services niet nodig zijn. De sticky topics in Beveiliging & Virussen zijn ook relevant.

Zonder enige informatie over welke processen kunnen wij weinig meer doen voor je

Verwijderd

breyten murmeld wat over policy's lezen, googlen, en zelf eerst iets proberen...

ik tiepmiep ook te langsaam....

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2004 15:04 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 14:14
je vorige topic is niet voor niets dichtgegaan ;)
Lees F_J_K in "Te veel processen draaien, hoe terug te ..." nog eens goed door en mail F_J_K even indien het nog niet geheel duidelijk voor je is :)

[edit]
iets met traag typen enzo :z

[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 24-06-2004 15:03 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.