Toon posts:

Te veel processen draaien, hoe terug te brengen?

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik hoop 't goede forum te hebben gevonden, mijn processenlijst in de taaklijst (krijg je na alt+ctrl+del) is 40 lang. ondertussen draait m'n CPU 100%, vrijwel continue....
hoe weet ik welke processen is kan deleten want m'n pc is niet meer vooruit te branden.
groet
Tiefheld

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 13:59:
Hallo,
ik hoop 't goede forum te hebben gevonden, mijn processenlijst in de taaklijst (krijg je na alt+ctrl+del) is 40 lang. ondertussen draait m'n CPU 100%, vrijwel continue....
hoe weet ik welke processen is kan deleten want m'n pc is niet meer vooruit te branden.
groet
Tiefheld
doe eens virussen en spy en ad ware verwijderen

en post je systeem specs eens aub..

• raoulduke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

raoulduke

Get in!

Je kan in het taakoverzicht toch gelijk zien welk proces veel CPU inneemt? Kill die gewoon een voor een, gaat er wat mis dan had je hem nodig, reboot dan en probeer opnieuw.

Remember, if you have any trouble you can always send a telegram to the Right People.

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:24
andreict schreef op 24 juni 2004 @ 14:01:
[...]

doe eens virussen en spy en ad ware verwijderen

en post je systeem specs eens aub..
en doe er ook maar je besturingssysteem (altijd handig) :Y)

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-08 07:43

MRic3

Of praat ik weer poep?

Tiefheld is de grote topic starter???

iid zal wel niet aan processen liggen maar andere onzin..
voor processen... black viper is de naam, de rest google je maar..

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

Je services managen, zie : http://www.blackviper.com/WinXP/servicecfg.htm voor Windows XP of http://www.blackviper.com/WIN2K/servicecfg.htm voor Windows 2K.
Ik mag aannemen dat je een van de 2 hebt. P.S. pagina's zijn in Engels. :*)

Verwijderd

Vorige reply was sneller, je hebt nu iig de links.
;)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Subforum kan best OK zijn, maar je dient wel zelf wat vooronderzoek te doen en info te geven ;)
Check ook FAQ Forumgedrag en de vele topics die hier al over zijn gegaan.

Een voor een, op volgorde van CPU en geheugen gebruik, kijken waar het proces bij hoort door op je HDD te kijken en de naam in google te gooien.
Kijk in de Windows Operated Systems - FAQ (vooral ook blackviper) welke services niet nodig zijn. De sticky topics in Beveiliging & Virussen zijn ook relevant.

Zonder enige informatie over welke processen en zelfs maar welk OS kunnen wij weinig meer doen voor je ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.