Toon posts:

Tijdens het gamen loopt ie vast.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
:( :( :( Ja, hoor heb ik weer.
Ik heb ik lekker alles lopen te tweaken.
M'n videokaart Guillemot Geforce II MX met nu een core clock op 210MHz en Memory clock op 195MHz en tevens voorzien van een koeler en de drivers 6.31 van detonator geinstalleerd. M'n mobo opnieuw geflasht. M'n proc geclocked van 333MHZ naar 416 MHz. Loopt voor de rest hardstikke stabiel, geen hoge temp ofzo ong. 39 graden. Snap er niks van :?
Weet iemand waar dat aan kan liggen ?

Verwijderd

Geen idee.

Ik had me Savage 4 overclocked.

Alleen bij DF Land Warrior loopt ie vast.
Voor de rest nooit probs.
Ik denk dat t dan gewoon ff teveel wordt voor het kaartje.

• bartie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01-2023

bartie

algeblaat

mijn geforce 2 mx loopt ook vast in openGL na een geheeel random nr aan minuten :(

Verwijderd

Topicstarter
Zou het misschien helpen als ik de Core Voltage verhoog van het moederbord. Is momenteel 1,8V. PS. Ik heb trouwens nu ook steeds last van die flitsen door het scherm heen tijdens 3DMark iemand hier ervaring mee en hoe je dit kunt oplossen.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
M-vibe wat is de rest van je config ?
mobo,cpu etc.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 17:31

Jake Blues

AKA Jake

Op zondag 24 december 2000 08:00 schreef bartie het volgende:
mijn geforce 2 mx loopt ook vast in openGL na een geheeel random nr aan minuten :(
Bartie, misschien heb je wat aan deze thread http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/92663.

Verwijderd

Topicstarter
En hier wat aanvullende gegevens.
Mobo type 35-8828-01 met Award BIOS en een chipset van Intel 440BX/ZX (met de laatste BIOS update) Proc is een Intel PII 333MHZ geclocked naar 416MHz (FSB 83MHz x 5,0)

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Zet er eens detonator 6.47 op die 6.31 bleef bij mij ook vaak hangen in games...

He War_4_L ik heb ook dat ie blijft hangen in delta force 3 vink wel vaag... Want alle andere spellen doet ie het prima... zal wel aan DF 3 liggen.

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Pagina: 1