@hos, lucht heeft een mooie kleur, net als de gloed van de zon en de wolken maken het leuk. Die grote zwarte berg op de voorgrond had niet voor mij gehoeven. Wat dan wel weer had gemogen is commentaar op je voorgangers!
@sargonaut, mooie foto. Had hem nog mooier gevonden als alleen die boom links v.d. zon er had gestaan.
@Rob_W, had nog niet gelezen dat je foto in Z-Afrika genomen was, maar de sfeer kwam zeker over. Zeer gave foto. Net als de foto van Mauritius, beetje 'zon speelt hide & seek'
@marceltuit, sunricse indeed..lekkere scherpe plaat. Er had wat mij betreft wel wat meer kleur in mogen zitten. Die paarse/lilla/magenta plaat is overigens ook zeer mooi.
@gutteguttegut, (leuk met inloggen die naam), mooie foto, geeft je echt zo'n gevoel wat je eingelijk alleen maar op het strand kan ervaren. Mis alleen je commentaar op je voorgangers
@Donnie, ziet er goed uit. Ook nog fijn dat de maan zich even laat zien
@Ponem, leuk plaatje, maar ik mis het commentaar op je voorgangers
offtopic:
is dat nou zo lastig? tabblad dupliceren, naast elkaar slepen in W7 en gaan met de banaan, commentaar geven op je voorgangers kost je 2 minuutjes extra.. dat willen we toch allemaal!?!

Hierbij mijn bijdrage, geschoten in Italië tijdens mijn afgelopen vakantie:
City in the mist? by
loewie1984, on Flickr
Lago Trasimeno by sunset by
loewie1984, on Flickr
Heavenly Skies by
loewie1984, on Flickr
Commentaar op mezelf:
Foto 1: jammer van de bomen op de voorgrond"
Foto 2: de lampen rechts had ik weg kunnen shoppen
Foto 3: geen commentaar