Toon posts:

[Keuze]Nikon Coolpix 2200 of Canon Powershot A60

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een point een shoot camera, dit zijn de vereisten:

-Niet duurder dan 150 euro
-Wat instelmogelijkheden
-Gerenommeerd merk

Daar uit zijn twee kandidaten overgebleven:

Nikon Coolpix 2200
Canon Powershot A60

Ik ga hem gebruiken om wat alledaagse foto's te maken en om mee te nemen waar ik een van mijn betere en wat grotere camera's niet meer naar toe wil nemen. Hij moet dus wel tegen een stootje kunnen, maar heel belangrijk is dat niet aangezien ze niet echt duur zijn. Ik gebruik ze ook alleen voor kleine afdrukken.

Dus welke van de twee raden jullie mij aan?
Graag met argumenten want aan alleen een type heb ik niks zonder onderbouwing. Ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven om advies te kunnen krijgen.

Verwijderd

A60 en wel hierom:
-zeer veelzijdig apparaatje, met alle mogelijkheden om in te grijpen
- AA batterijen met enorme looptijd
-Compact genoeg om bijna overal bij je te hebben
-Beeldkwaliteit voldoende voor point and shoot, voor landschappen e.d. schiet het wat tekort

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Heb je die A60 nou nog niet gehaald? ;)
[rml][ Keuze]Canon Powershot A60 of Fujifilm Finepix S3000[/rml]

Maar effe serieus, de A60 is keer op keer als zeer goede camera verkozen, en z'n populariteit krijgt ie niet voor niets.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

houd er rekening mee dat die A60 nagenoeg niet meer te krijgen is. Hij zal nog wel op een enkele site staan maar vaak zijn ze gewoon op.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Baskrah, 'genoeg info om advies' te kunnen krijgen kan je prima uit degelijke reviews halen. Verder kan je hier in FG verschillende ervaringentopics over die A60 vinden. Verder had je in december al dit topic geopend, het lijkt me dat je nu toch echt een keer zelf een keuze moet gaan maken ;) Succes ermee.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.