De volgende mensen hebben gereageerd op de vacature (namen in alfabetische volgorde) :
AlliedComputers
Fixion
Funcracker
Iisschots
Pskutte
veter
De sollicitaties zijn verwerkt, en de sollicitanten gescreened. Aan jullie nu de zware taak om de statsposter aan te wijzen. We hebben nog overwogen een SMS box te openen @0,90 POB om de volgende BBQ te bekostigen
, maar uiteindelijk is toch weer voor deze manier van stemmen gekozen.
De sollicitanten hebben een stukje geschreven om jullie te overtuigen van hun kwaliteiten. We posten hierna dan ook de mail die we van de sollicitanten gekregen hebben om jullie te helpen bij de keuze (In alfabetische volgorde). Mensen die een e-mail hebben gestuurd en hun naam niet in de lijst terugvinden zijn er door de GoT moderators uitgefilterd, deze mensen hebben hierover natuurlijk al een mail gekregen met uitleg.
Reageer *uitsluitend* met de naam van de statsposter van jouw dromen. Alle overige reacties zullen worden verwijderd om het overzichtelijk te houden.
*edit*AUB OOK GEEN TUSSENSTANDEN
De stembussen sluiten over precies 7 dagen, ofwel Woensdag 30 Juni om 20:00.
AlliedComputers
AlliedComputers
Fixion
Funcracker
Iisschots
Pskutte
veter
De sollicitaties zijn verwerkt, en de sollicitanten gescreened. Aan jullie nu de zware taak om de statsposter aan te wijzen. We hebben nog overwogen een SMS box te openen @0,90 POB om de volgende BBQ te bekostigen
De sollicitanten hebben een stukje geschreven om jullie te overtuigen van hun kwaliteiten. We posten hierna dan ook de mail die we van de sollicitanten gekregen hebben om jullie te helpen bij de keuze (In alfabetische volgorde). Mensen die een e-mail hebben gestuurd en hun naam niet in de lijst terugvinden zijn er door de GoT moderators uitgefilterd, deze mensen hebben hierover natuurlijk al een mail gekregen met uitleg.
Reageer *uitsluitend* met de naam van de statsposter van jouw dromen. Alle overige reacties zullen worden verwijderd om het overzichtelijk te houden.
*edit*AUB OOK GEEN TUSSENSTANDEN
De stembussen sluiten over precies 7 dagen, ofwel Woensdag 30 Juni om 20:00.
AlliedComputers
FixionNou daar is hij dan.
En nee het is geen grapje.
Bij de vorige ronden heb ik niet meegedaan maar deze keer doe ik het wel.
En nee het is geen grap.
Op alle punten voldoe ik op 1tje na.
Mijn Nederlands is niet altijd alles, maar ik doe mijn best.
Ik zal om die reden dan ook alle teksten die ik boven de stats zet eerst even in word uittypen om foutjes te voorkomen.
Ik sta normaal om ongeveer 5:45 uur op en kan dan al wat stats posten.
Vanaf 7:30 uur ben ik meestal op mijn werk en ook vanaf daar kan ik overal bij en heb ik tijd om stats te posten.
In het weekend ben ik bijna altijd rond 8:00 uur wakker en heb dan alle tijd om de stats een schop te geven.
Bij de meeste projecten kijk ik nu ook al dagelijks dus kennis van zaken omtrent de stats is ruim aanwezig.
Met vriendelijke groet,
Alliedcomputers
Funcrackerhierbij wil ik solliciteren naar de functie als statsposter.
Ik sta (bijna) elke dag op tussen 6:00 en 6:30 dus vroeg zat voor de stats
Ik heb nog geen OW's en ben ook niet van plan die te krijgen.
Ik heb volgens mij eens wel iemand beledigt opzich... maar bied dan ook mijn excuses aan daarna.
Met vriendelijke groeten,
Fixion
IisschotsIk, Funcracker, ben 23 jaar en hoop binnen een jaar klaar te zijn met mijn
Informatica studie in Utrecht. Ik doe al ruim 5 jaar aan DC en mijn
enthousiasme is enkel toegenomen gedurende die tijd. Aangezien ik elke dag
flink wat tijd doorbreng op /5 lijkt het mij leuk om meteen mijn mede
DPC'ers van hun dagelijkse portie stats te voorzien. Ik weet dat het niet
altijd even makkelijk is om met de juiste inspiratie voor verhaaltjes te
komen maar ik geloof in mezelf, en hoop dat jullie dat ook doen![]()
En ik probeer nu ook af en toe bier, ipv Smirnoff, te drinken!
PskuttePim,
In de vorige mail vroeg je om een stukje voor een poll @ GoT. Nu ben ik daar niet zoon kei in.
[stukje]
Vanaf november 2003 ben ik begonnen met RC5. Nu ben ik daar super aan verslaaft geraak en dus ook aan de stats. Daarom wil ik gaan helpen met het posten van stats. Elke doordeweekse dag ben ik voor zeven uur wakker. In het weekend natuurlijk wat later.
[/stukje]
Helaas weet ik niet meer te bedenken. Hier doen we het maar mee.
groetjes,
Iisschots
veterIk sta elke ochtend tussen 06:30 en 09:00 op, en kan dan direct de stats
posten op GoT. Ik ben ook in het weekend er vroeg uit, dus ook 's weekends kan ik de stats vroeg posten.
Gemiddeld ben ik 1 keer per 2 weken een weekend weg (vriendin), wat
betekend dat ik dan 's zondags en 's maandags geen stats kan posten. Ik heb meegewerkt aan het project Folding@home en doe nu mee aan het project Distributed Folding.
Sinds een tijdje ben ik ook actief in het #DPC kanaal van IRC. Ik ben daar dus bereikbaar, maar natuurlijk ook per email.
Met vriendelijke groet,
Pskutte
Veel succes gewenst aan alle sollicitanten, en dat degene die bereid is de grootste taart te halen maar mag winnenWaarom ik me beschikbaar heb gesteld als statsposter:
Ik ben al een lange tijd lid van dpc en wil op deze manier wat voor DPC betekenen. Ik ben meestal 's ochtends rond 6 uur wakker en heb dan zelf alle tijd om stats te posten om op die manier iedereen van vroege stats te voorzien. In de weekenden is dit meestal iets later (alhoewel het eerder zou voorkomen dat ik pas na de statsruns in mijn bed lig)
veter
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME